Nyt kun kysyit, niin tajusin että on! Oon nukkunut aika huonosti koko tän shippauksen ajan, ja tää aiheuttaa kehossa tuntuvia tunteita, lähinnä just jotain syvää ikävää, joka ilmeisesti kohdistuu näiden kahden yhdessä olemiseen. Tai ikään kuin ikävöisin heidän puolestaan heitä/toisiaan, niin että mahassa tuntuu. Voisiko psykiatrimies ottaa kantaa, pitääkö olla huolissaan tästä?Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
Tuo B:n päivitys on toisaalta sellainen, ettei siihen ainakaan mitään kommenttia voi odottaa J:ltä. Mä en odota niiltä edelleenkään näkyviä merkkejä instassa, koska uskon että privaatisti hoitavat yhteydet.Nyt Kärtsä, näytä että olet läsnä Sun vuoro tehdä pieni pieni myönnytys
Mä olen yksi niistä, joka on laihtunut tässä muutaman kuukauden aikana 10 kg. Ei vaan ruoka eikä varsinkaan herkut maistu. Ja jossain kohtaa tuntui kun olisin ihan itse ollut ihastunut johonkin, kunnes ymmärsin, että olen ihastunut siihen että joku muu on mahdollisesti ihastunut. Voin sanoa, että oli kyllä tosi hämmentävää. Enkä yhtään epäile etteikö tämä ole vaikuttanut myös yöunien osalta, koska mulla kaikki asiat vaikuttaa nukkumiseen. On kyllä ollut kova työstressikin ja tehnyt työn puolesta paljon uusia asioita, mutta vaikka heräilen kesken unien, ei ne työasiat ole ainoita asioita jotka päässä pyörii.Nyt kun kysyit, niin tajusin että on! Oon nukkunut aika huonosti koko tän shippauksen ajan, ja tää aiheuttaa kehossa tuntuvia tunteita, lähinnä just jotain syvää ikävää, joka ilmeisesti kohdistuu näiden kahden yhdessä olemiseen. Tai ikään kuin ikävöisin heidän puolestaan heitä/toisiaan, niin että mahassa tuntuu. Voisiko psykiatrimies ottaa kantaa, pitääkö olla huolissaan tästä?
B ei jaksa intoilla enää, kun huomasi, ettei K:ta kiinnostakaan aidosti suhde häneen ja K on ok asian kanssa (ettei mikään etene, siis).Hmm voisikohan toi jämähtänyt tunnelma meinata just tätä mitä ollaan spekuloitu että B ja J kaipailee molemmat toisiaan mutta kumpikaan ei kehtaa yms tehdä asialle mitään tai sanoa sitä toisilleen? kiitos taas luennasta!
Samoin.Mä en siitä innostu yhtään Musta Luke on ihanin tällaisena kun on nykyään Kaunis katsella.
Mango
Tuo on merkittävä homma tässä, että moni ulkopuolinen on ihastunut siihen tunteeseen, että kaksi julkkismiestä olisivat ihastuneet toisiinsa. Kummallista.Mä olen yksi niistä, joka on laihtunut tässä muutaman kuukauden aikana 10 kg. Ei vaan ruoka eikä varsinkaan herkut maistu. Ja jossain kohtaa tuntui kun olisin ihan itse ollut ihastunut johonkin, kunnes ymmärsin, että olen ihastunut siihen että joku muu on mahdollisesti ihastunut. Voin sanoa, että oli kyllä tosi hämmentävää. Enkä yhtään epäile etteikö tämä ole vaikuttanut myös yöunien osalta, koska mulla kaikki asiat vaikuttaa nukkumiseen. On kyllä ollut kova työstressikin ja tehnyt työn puolesta paljon uusia asioita, mutta vaikka heräilen kesken unien, ei ne työasiat ole ainoita asioita jotka päässä pyörii.
Enid
Siis nimenomaan kyllä! Aivan fyysinen tunne ja ahdistus, miten hullua!!On. Mulla on ihan fyysinen solmu vatsassa koko ajan, siis stressi . Eikä pitäisi olla mitään stressattavaa, muuta kuin tämä
Tossa on kuitenki muitakin ku pelkkä B, ni vois kyl K uskaltautua tykkäämään.No, nyt on B päivittänyt instaansa ja joten testi alkakoon K:n puolelle.
Ja kuuli Käärijän nimeä siellä missä sitä ei mainittuKyllähän se B juuri CCC bussissa lauloi, on mielessä kyllä
Wu?Se kun Kärde kuvailee heidän suhdettaan "romantic" kaikki ne punaiset sydämet yksityisissä wu-viesteissä
Klinkkiä tähän pliis??Joku fani olis sanonut twitterissä, että b olisi poistanut K kommenteja instassa
Sekin on juuttunut shippaamaan.ainaki tumblerissa ja twitterissä se on yleine vitsi että B'n näkee nyt kokoajan kännykkä kädessä
Todisteet pöytään.Joku fani olis sanonut twitterissä, että b olisi poistanut K kommenteja instassa
Siis K:n kommentteja vai K:hon liittyviä?Joku fani olis sanonut twitterissä, että b olisi poistanut K kommenteja instassa
https://twitter.com/lukasanimeone/status/1682453017361108994?s=20 tässä linkkiJoku fani olis sanonut twitterissä, että b olisi poistanut K kommenteja instassa
Miksi? Ei mua vaan. Ihan normaalina asiana pitäisin.Kyllä muakin varmaan huvittais jos mun kaveri ois noin in löve ensitapaamisesta lähtien
Tuosta on kyllä vaikea tehdä mitään päätelmiä. On siis muka poistanut kommentin (1kpl), jossa mainitaan Käärijä? Jos se on ollut esimerkiksi jokin törkykommentti, sellaisen saakin poistaa.
Mulle näkyy molemmat noista mitkä sanottu muka poistetuksi