vierailija
Onko J poistanut Baby-kommenttinsa tuosta B:n Ruby-koira -kuvasta vai eikö vain mun silmään osu? Ei kai
B on antanut edes jotain merkkiä K:n suhteen viime aikoina, mutta K:lta ei taida olla kuin pari (se vastaus keikalla ja oliko se yksi tykkäys JO:n instaan). Kovin käy vähäiseksi.Tänään on kuukausi Jeren viimeisestä julkisesta tykkäyksestä Bojanin Instassa.
varmaan k on kiire omilla keikkoillaan ei kerkee tykkäilee varmasti viestitelevätB on antanut edes jotain merkkiä K:n suhteen viime aikoina, mutta K:lta ei taida olla kuin pari (se vastaus keikalla ja oliko se yksi tykkäys JO:n instaan). Kovin käy vähäiseksi.
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?
Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.
Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin
On se ehtiny kaikkien muiden postauksista tykkäillä ja kommentoida.varmaan k on kiire omilla keikkoillaan ei kerkee tykkäilee varmasti viestitelevät
Ihanaa, että jaksat pitää yllä positiivista asennetta. Minulla on alkanut ote lipsua tänään ja realismi iskee päälle. En jaksa enää katsella parin kuukauden takaisia videoklippejä.varmaan k on kiire omilla keikkoillaan ei kerkee tykkäilee varmasti viestitelevät
ainaki tumblerissa ja twitterissä se on yleine vitsi että B'n näkee nyt kokoajan kännykkä kädessävarmaan k on kiire omilla keikkoillaan ei kerkee tykkäilee varmasti viestitelevät
kiitos kiitos pakko tässä positiivisesti jaksaa ja odotella kyllä itekin kaipaat lisää :3Ihanaa, että jaksat pitää yllä positiivista asennetta. Minulla on alkanut ote lipsua tänään ja realismi iskee päälle. En jaksa enää katsella parin kuukauden takaisia videoklippejä.
ymmärrettävää, mut musta ois epärealistista että he kokoajan tätä bromancea toisi esiin jotenkin niin siksi en ota niin vakavasti jos välillä on hiljasempaaIhanaa, että jaksat pitää yllä positiivista asennetta. Minulla on alkanut ote lipsua tänään ja realismi iskee päälle. En jaksa enää katsella parin kuukauden takaisia videoklippejä.
keleköhön viestitelee XDainaki tumblerissa ja twitterissä se on yleine vitsi että B'n näkee nyt kokoajan kännykkä kädessä
En ollut nähnyt tuota, mutta miksi noita muita naurattaa jo tässä, onko se vain Bojanin outo tapa ilmaista asia, ja miksi Bojanin kehonkieli näyttää oudolta, onko se vain kamerakulma tms.Bojan about his favorite moment from preparties. Haha onhan toi nyt aika romanttista xD "first time everything clicks"
is Bojan here?
Bojan’s favorite moment from the preparties: (from the Amsterdam preparty, a week after Madrid) Second day after the first meeting in Madrid:www.tumblr.com
Kyllä muakin varmaan huvittais jos mun kaveri ois noin in löve ensitapaamisesta lähtienEn ollut nähnyt tuota, mutta miksi noita muita naurattaa jo tässä, onko se vain Bojanin outo tapa ilmaista asia, ja miksi Bojanin kehonkieli näyttää oudolta, onko se vain kamerakulma tms.
Hetkinen, missä B suukottaa J? Eikä se ollut toisin päin?Ja alkaako tämäkin klippi heti sen jälkeen, kun B on suukottanut J:n kaulaa? Hyvinkin siltä näyttää.
Voi olla, mutta hänen tapansa ilmaista asia oli myös jotenkin tosi sekava ja hämärä, voi olla että oli tosi väsynyt tms. Sillekin voisi jo hymähdellä, että mitä hittoa nyt Bojan. (Laske vokaalit sanasta AASI.)Kyllä muakin varmaan huvittais jos mun kaveri ois noin in löve ensitapaamisesta lähtien
Tossa klipissä näyttää kuin B ois just pussannut kaulaa mutta johtuu ehkä siitä et toi alkaa ikään kuin kesken liikkeen. Ne taltioidut kaulapusut on kyllä K:lta B:lleHetkinen, missä B suukottaa J? Eikä se ollut toisin päin?
Siis ne legendaariset kaulapusut käytäväkävelyssähän oli nimenomaanJ:ltä B:lle, kai olet nähnyt ne? Tän shippauksen ydinmateriaalia.Hetkinen, missä B suukottaa J? Eikä se ollut toisin päin?
Kai te nyt kaikki ymmärrätte, että tuo somehiljaisuus liittyy ylikuumentuneeseen shippaukseen, eikä sillä ole mitää tekemistä sen kanssa, mitkä poikien todelliset välit on. Skarpatkaa nyt vähän, älkääkä vaatiko että K&Bn pitäis vaan teidän iloksi tykkäillä tai kommentoida. Ne suojelee tällä itseään ja tunteitaan, jotka mä uskon ovat hyvinkin syvät.Päätin antaa K:lle aikaa seuraavaan B:n instakuvan kommentointiin, koska kuvia varmaan on tulossa UK:n jäljiltä. Siellä on paras lukea "I wish I were with guys " tai "Super!" tai edes . Ei tarvi olla "Marry me" tai "I you".
Tämä on yksi suosikkivideoistani. Bojanin huokaus ja katse ja lopun nauru näyttävät ainakin minun silmiini vahvasti ihastuneen käytökseltä.Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?
Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.
Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin