Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?

Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.

Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin
Enpä tiiä voiko ton selvemmäksi asiaa tehdä xD
 
vierailija
Ihanaa, että jaksat pitää yllä positiivista asennetta. Minulla on alkanut ote lipsua tänään ja realismi iskee päälle. En jaksa enää katsella parin kuukauden takaisia videoklippejä.
ymmärrettävää, mut musta ois epärealistista että he kokoajan tätä bromancea toisi esiin jotenkin niin siksi en ota niin vakavasti jos välillä on hiljasempaa
 
vierailija
No niin, se olis viikko vapaata. Toukokuun lomaviikolla oli euroviisut, kesäkuun lomapätkällä tapahtui Tavastia ja putosin tänne. Että ihan vaan odottelen, mitä universumi ensi viikolle tarjoaa 🤩 Oon kyllä hieman pettynyt, jos on kaikin puolin hiljaista, sillä nyt olen valmistautunut, enkä ole sopinut koko viikolle mitään 😄
 
vierailija
Bojan about his favorite moment from preparties. Haha onhan toi nyt aika romanttista xD "first time everything clicks"

 
vierailija
Bojan about his favorite moment from preparties. Haha onhan toi nyt aika romanttista xD "first time everything clicks"

En ollut nähnyt tuota, mutta miksi noita muita naurattaa jo tässä, onko se vain Bojanin outo tapa ilmaista asia, ja miksi Bojanin kehonkieli näyttää oudolta, onko se vain kamerakulma tms. :)
 
vierailija
Päätin antaa K:lle aikaa seuraavaan B:n instakuvan kommentointiin, koska kuvia varmaan on tulossa UK:n jäljiltä. Siellä on paras lukea "I wish I were with guys 💚" tai "Super!" tai edes 👍. Ei tarvi olla "Marry me" tai "I 💚 you".
 
vierailija
Päätin antaa K:lle aikaa seuraavaan B:n instakuvan kommentointiin, koska kuvia varmaan on tulossa UK:n jäljiltä. Siellä on paras lukea "I wish I were with guys " tai "Super!" tai edes . Ei tarvi olla "Marry me" tai "I you".
Kai te nyt kaikki ymmärrätte, että tuo somehiljaisuus liittyy ylikuumentuneeseen shippaukseen, eikä sillä ole mitää tekemistä sen kanssa, mitkä poikien todelliset välit on. Skarpatkaa nyt vähän, älkääkä vaatiko että K&Bn pitäis vaan teidän iloksi tykkäillä tai kommentoida. Ne suojelee tällä itseään ja tunteitaan, jotka mä uskon ovat hyvinkin syvät.
 
vierailija
Shippauksen ilosta ja haikeudesta, mitkä muut on kaulapusujen lisäksi niitä muutamia spesiaalihetkiä, joista sulle tullu olo, että siinä on jotain ystävyyttä enemmän?

Tiedän, näitä ollaan tässä laivassa muutama kuukausi pyöriltelty suuntaan jos toiseen. Kai pieni häivähdys haikeutta ja ehkä epäuskoa (mitä se oli, oliko siinä jotain) täällä herää, kun viime aikaiset materiaalit ovat olleet niin pieniä aiempiin verrattuna varmasti monestakin syystä.

Siksi kyselen tätä, vähän niinkuin shippilaivan sumutorvena, että taas hoksaisin ja muistaisin
Tämä on yksi suosikkivideoistani. Bojanin huokaus ja katse ja lopun nauru näyttävät ainakin minun silmiini vahvasti ihastuneen käytökseltä.

Toivottavasti Pinterest-linkki toimii.
 

Yhteistyössä