Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yhdessä haastattelussa Bojan sanoo viettäneensä sen ajan minkä bändihommilta liikeni Käärijän kanssa. Ja toisessa kuvailee miten on viettänyt aikaa euroviisuihastuksensa kanssa muiden naureskellessa tietäväisesti taustalla. En siis vain osaa kuin vetää johtopäätöksiä!
 
vierailija
Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
 
vierailija
Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
On. Mulla on ihan fyysinen solmu vatsassa koko ajan, siis stressi 😳😣. Eikä pitäisi olla mitään stressattavaa, muuta kuin tämä 😬
 
vierailija
Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
Olen viime viikkoina alkanut tajuta, että on. Nukun liian vähän eikä ole niin hyvä ruokahalu kuin yleensä. 🙈

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Hmm voisikohan toi jämähtänyt tunnelma meinata just tätä mitä ollaan spekuloitu että B ja J kaipailee molemmat toisiaan mutta kumpikaan ei kehtaa yms tehdä asialle mitään tai sanoa sitä toisilleen? kiitos taas luennasta!
Mä menin kysymään asiaa mieheltäni, niin vastaus oli, että voi jumatsuikka teitä naisia.🤣 Miehet eivät kuulemma toimi noin.
 
vierailija
B ja K ovat yksinkertaisesti niin karismaattisia, että suurin osa muista euroviisuehdokkaista jäi heidän varjoonsa. Heidän karismansa ja energiansa sopivat myös poikkeuksellisen hyvin yhteen. En mielestäni katso asiaa Suomi-lasien läpi, kun totean, ettei esim. Mae tai Conor pääse lähellekään heitä. Eivät vaan saa samanlaista loistoa aikaan lavalla. Ei heissä mitään vikaa ole, mutta toiset ihmiset (kuten B ja K) ottavat vaan lavan haltuun tavalla, johon muut ei pysty. Karismaattisissakin ihmisissä on eroja, toisissa sitä tähtipölyä on vielä enemmän kuin toisissa.
 
vierailija
Sanoisin runsaan elämänkokemuksen perusteella, että miehille käy huomattavasti useammin kuin naisille niin, että he onnistuvat blokkaamaan tunteensa, ts. että ainakin jollain tasolla kuvittelee tai uskottelee itslelleen, että tunteita ei oikeasti olekaan. Minulle esim. useampi mies teki tätä tyyliin 6-10 kk ennen kuin myönsi että on tunteita. Ja näissä olivat kuitenkin molemmat sinkkuja eikä mitään ""vääriä"" sukupuolia jne.
 
vierailija
Sanoisin runsaan elämänkokemuksen perusteella, että miehille käy huomattavasti useammin kuin naisille niin, että he onnistuvat blokkaamaan tunteensa, ts. että ainakin jollain tasolla kuvittelee tai uskottelee itslelleen, että tunteita ei oikeasti olekaan. Minulle esim. useampi mies teki tätä tyyliin 6-10 kk ennen kuin myönsi että on tunteita. Ja näissä olivat kuitenkin molemmat sinkkuja eikä mitään ""vääriä"" sukupuolia jne.
Ja jos olet ajatellut koko elämän olevasi hetero, on melkoinen myllerrys havaita olevansa ihastunut samaa sukupuolta olevaan. Ottaa aikansa käsitellä asia ja ennen kaikkea hyväksyä se. Mä niin toivon, että tämä prosessi olisi nyt jossain käynnissä.
 
vierailija
Oon mä kyl elämäni aikana ollu pariinkin otteeseen tilanteessa jossa nimenomaan mies ei ole kehdannu myöntää tunteitaan?
Mun mies on muutenkin niin vahvasti sitä mieltä, että kyseessä on kaksi kaverusta, jotka vain pelleilevät keskenään. Hän ei näe asiassa muuta. Mieheni on psykiatri, joten en kauheasti viitsi asiasta edes vääntää hänen kanssaan. Hän kuitenkin ymmärtää shippauksen ja sen, että kahden miehen väliselle romanssille (oli kuviteltu tai ei) on tilausta vähän laajemmassakin mittakaavassa.
 
vierailija
tänne tulee aika ajoin näitä ns totuudentorvia jotka sanoo miten asiat 100% varmuudella on :p sori vaan mutta vaikka olisi mikä psykiatri hyvänsä niin kaikkien meidän teoriat ja mielipiteet on samalla viivalla koska kukaan muu kuin J ja B ei tiedä totuutta. eli musta on ihan turhaa ottaa vaikka ammattiaan tässä asiassa joksikin todisteeksi yhtään mistään.
 
vierailija
tänne tulee aika ajoin näitä ns totuudentorvia jotka sanoo miten asiat 100% varmuudella on sori vaan mutta vaikka olisi mikä psykiatri hyvänsä niin kaikkien meidän teoriat ja mielipiteet on samalla viivalla koska kukaan muu kuin J ja B ei tiedä totuutta. eli musta on ihan turhaa ottaa vaikka ammattiaan tässä asiassa joksikin todisteeksi yhtään mistään.
Kiitos näkemyksestäsi, se avartaa meitä.
 
vierailija
Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
ON, on, on!
Se väitöskirja tarvittaisiin kyllä.
Kuka meistä aikuisista naisista olisi koskaan voinut kuvitellakaan?
Ja jospa nuo ruusut edes joskus saisivat tietää, mitä heidän rakkaustarinansa sai aikaan.

Sipriina
 

Yhteistyössä