Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muillakin lähes kehollinen ikävä näiden kahden olemista lähekkäin? Aivan kuin nämä kaksi olisivat ujuttaneet itsensä jonnekin tarvehierarkian sekaan tuupaten samalla muita tarpeita pihalle. Nälkä? Katsotaan viiden tunnin päästä! Uni? Yliarvostettua!
Nyt kun kysyit, niin tajusin että on! Oon nukkunut aika huonosti koko tän shippauksen ajan, ja tää aiheuttaa kehossa tuntuvia tunteita, lähinnä just jotain syvää ikävää, joka ilmeisesti kohdistuu näiden kahden yhdessä olemiseen. Tai ikään kuin ikävöisin heidän puolestaan heitä/toisiaan, niin että mahassa tuntuu. Voisiko psykiatrimies ottaa kantaa, pitääkö olla huolissaan tästä?
 
vierailija
En ole huomannut muita kehollisia vaikutuksia, mutta joinain aamuina olen ehkä herännyt turhan aikaisin enkä saanut enää unta, kun olen ollut vähän ylikierroksilla, tosin muuttojututkin vievät ylikierroksille. LIsäksi K&B ovat pyörineet unissa jollain tasolla varmaan useimpina öinä viimeiset pari kuukautta, mutta enimmäkseen se on outoa "taustamössöä", ts. en osaa sanoa mitä unissa tapahtui, vähän tylsää. :)

Niin ja kun tuli se Boyfriend-postaus hiljattain, niin silloin olin illalla vähän ylikierroksilla ja kesti kauemmi saada unta. Varmaan Tavastiankin kanssa kävi näin

- Joymuffin
 
vierailija
Nyt kun kysyit, niin tajusin että on! Oon nukkunut aika huonosti koko tän shippauksen ajan, ja tää aiheuttaa kehossa tuntuvia tunteita, lähinnä just jotain syvää ikävää, joka ilmeisesti kohdistuu näiden kahden yhdessä olemiseen. Tai ikään kuin ikävöisin heidän puolestaan heitä/toisiaan, niin että mahassa tuntuu. Voisiko psykiatrimies ottaa kantaa, pitääkö olla huolissaan tästä?
Mä olen yksi niistä, joka on laihtunut tässä muutaman kuukauden aikana 10 kg. Ei vaan ruoka eikä varsinkaan herkut maistu. Ja jossain kohtaa tuntui kun olisin ihan itse ollut ihastunut johonkin, kunnes ymmärsin, että olen ihastunut siihen että joku muu on mahdollisesti ihastunut. Voin sanoa, että oli kyllä tosi hämmentävää. Enkä yhtään epäile etteikö tämä ole vaikuttanut myös yöunien osalta, koska mulla kaikki asiat vaikuttaa nukkumiseen. On kyllä ollut kova työstressikin ja tehnyt työn puolesta paljon uusia asioita, mutta vaikka heräilen kesken unien, ei ne työasiat ole ainoita asioita jotka päässä pyörii.

Enid
 
vierailija
Hmm voisikohan toi jämähtänyt tunnelma meinata just tätä mitä ollaan spekuloitu että B ja J kaipailee molemmat toisiaan mutta kumpikaan ei kehtaa yms tehdä asialle mitään tai sanoa sitä toisilleen? kiitos taas luennasta!
B ei jaksa intoilla enää, kun huomasi, ettei K:ta kiinnostakaan aidosti suhde häneen ja K on ok asian kanssa (ettei mikään etene, siis).
 
vierailija
Mä olen yksi niistä, joka on laihtunut tässä muutaman kuukauden aikana 10 kg. Ei vaan ruoka eikä varsinkaan herkut maistu. Ja jossain kohtaa tuntui kun olisin ihan itse ollut ihastunut johonkin, kunnes ymmärsin, että olen ihastunut siihen että joku muu on mahdollisesti ihastunut. Voin sanoa, että oli kyllä tosi hämmentävää. Enkä yhtään epäile etteikö tämä ole vaikuttanut myös yöunien osalta, koska mulla kaikki asiat vaikuttaa nukkumiseen. On kyllä ollut kova työstressikin ja tehnyt työn puolesta paljon uusia asioita, mutta vaikka heräilen kesken unien, ei ne työasiat ole ainoita asioita jotka päässä pyörii.

Enid
Tuo on merkittävä homma tässä, että moni ulkopuolinen on ihastunut siihen tunteeseen, että kaksi julkkismiestä olisivat ihastuneet toisiinsa. Kummallista.
 
vierailija
En luottaisi kovin paljon/pistäisi paljon arvoa sille jos joku yksittäinen henkilö sanoo että jotain kommentteja on poistettu, IG lagaa joskus ihan ihmeellisesti ja joskus esim. ei näy mitkään kommentit kuvien alla.
Ja kuten joku sanoi niin asiattomat kommentit pitääkin toki poistaa.
 

Yhteistyössä