vierailija
Yks ja sama äijä keikan alusta asti.Siis onko se longino mies sama kuin se, joka hukkasi paitansa ja sai sen sitten Kärtsältä takaisin? Edelleen pihalla...
Yks ja sama äijä keikan alusta asti.Siis onko se longino mies sama kuin se, joka hukkasi paitansa ja sai sen sitten Kärtsältä takaisin? Edelleen pihalla...
just se, nimettiin jo täällä longinomieheksiSiis onko se longino mies sama kuin se, joka hukkasi paitansa ja sai sen sitten Kärtsältä takaisin? Edelleen pihalla...
Missä kohtaa sai sen takaisin? Tulin tänne Auto jään ajaksi :d”En pese!” kuului myös kun sai paidan takaisin
Aaa, kiitos! Eli on tuollakin nyt paikalla itse? Shipattiinko sitä jo jollekin..?englantilainen fani, se siinä liven edessä jolla on ihan lyhyet vihreät hiukset. Oli Lontoon keikalla ICIPn aikaan lavalla
Biisin jälkeen heitti takas.Missä kohtaa sai sen takaisin? Tulin tänne Auto jään ajaksi :d
Näkyy kuvissa ja häntä huudellaan liven chatissa, eipä muuta.Mitä hänestä ???
Miksi mä en näeNo nyt taitaa olla kukkiskin livessä katsojana.
En minäkään muuten huomaisi jos ei ole siinä että " se ja se ja x muuta liittyivät". Ja siinä siis on mulla.Miksi mä en näe
Mä niin arvasin, että käy just näinEih, live jäätyi just kun Kärppä luki Sisilian kyltin!!