Ja Kärtsän päälle.Jätkä ensin huuteli hulluna, että mulla ei oo paitaa nyt ´ja jotenkin se päätyi lavalle
Joku nuori mies on flirttailu ja huudellut Kärtsälle koko keikan, nyt Klla on hänen paita päälläMikä kadonnut paita? Mikä ananaslongino mies? Oon ihan pihalla...
liven takana on joku jurrinen äijälauma, ainakin yksi otti paidan pois Paidatonriehuja aikana ja se päätyi jotenkin lavalle. Yritti huudella sitä takaisin mutta Kärtsä laittoikin sen päälleMikä kadonnut paita? Mikä ananaslongino mies? Oon ihan pihalla...
Tätä valittamista oli uuden vuoden esitysajasta olevan jutun kommenteissa osa valittivat, että kun Käärijä on nykyään niin kamala kun kiroilee. Onhan se aiemminkin kiroillut.En kyl tajua vanhempia jotka vie vklyönä pienet lapset laivan yökerhoon puolen yön jälkeen katsomaan esiintyjää, joka ei muutenkaan ole mikään lapsille suunnattu. Ja varmaan vielä valittais jos tulee kirosanoja tms.
Paljasti itsensä kun se karjui Kärtsälle I LOVE YOUUUUKukkis, sinäkö se siellä oot, tällä kertaa valkonen Hugo Bossin paita kukkapaidan sijaan??! Ootko 185 cm?
Joku fandomissa kuuluisa twitteriläinen ilmeisesti. Kiertää kai aika paljon keikoilla, kun en ole twitterissä ja itsekin tunnistan tämän nimen eturiviläisenä.Kuka hitto toi kommenteissa huudeltu Rowan on?
TwitteristiKuka hitto toi kommenteissa huudeltu Rowan on?
Sepä! Miesten asemoituminen keikalla Meinaan kokemusta onMiten sattukin, että nuo kännikaverit on just Sirpan takana
englantilainen fani, se siinä liven edessä jolla on ihan lyhyet vihreät hiukset. Oli Lontoon keikalla ICIPn aikaan lavallaKuka hitto toi kommenteissa huudeltu Rowan on?
Yleensä en välitä kännihuutelijoista, mut toi yks on hauska kun ihan tohkeissaan Kärtsästä. Kun sai paidan takas, ni huuteli uskomatonta, en pese!Joku nuori mies on flirttailu ja huudellut Kärtsälle koko keikan, nyt Klla on hänen paita päällä
Jos se menee laulamaan Icipin, niin sit ainakin onKukkis, sinäkö se siellä oot, tällä kertaa valkonen Hugo Bossin paita kukkapaidan sijaan??! Ootko 185 cm?
Mitä hänestä ???Twitteristi
”En pese!” kuului myös kun sai paidan takaisin"Uskomatonta"!! "Mitä se sano?", se longinomies huutaa