Ois halunnut jatkaaHitto kun pätkäsi kriittisellä hetkellä! Ilmeisesti ei kovin pitkään puhunut B:sta.
LmaoKärtsä puhu pusuista ja longinomies huusi KÄÄRIJÄ ANNA MULLE.
Möykkäsikö siellä joku ja pilas Bojan stoorin, ei helvetti nyt sentään kuka tekee tollasta!!Sanoi vielä K jotain että nyt tämä pilasi mun B jutun. AAARRGGGH!!!!
Toivottavasti sisilia edes sai jotain videolle.
Voi vtun vttu sanon minäkin. Tuli mieleen ihan se iltalehden toimittajatoope joka viimeksi cockblokkasi tjsp.Live tosiaan pätkäisi mut Bojanlevy lähti soimaan. Vttu.
Sanoiko se myös yhdessä vaiheessa että jos olisin parisuhteessa, mutten ole, kun puhui siitä seksimaskista? Ja nyt ette käynnistä jankkausta, ei ole mun pointti. Haluan vaan tietää kuuliko muut.Jännä välispiikki tähän väliin Kärtsältä, muistutti siitä, ettei kaikkea pidä tuomita ensivaikutelman perusteella (kertomalla tarinan lapsuudestaan ja siitä, miten hän tapasi Jessen ja ajatteli, että tämä on idiootti ekan tapaamiskerran perusteella). Puhui lööpeistä ja siitä, että ihmisten pitäisi pysähtyä tekemään myös omat johtopäätöksensä eikä vain luottaa sokeasti lehtien kirjoituksiin. Hm.
Nyt ne saa jutun juurta keikan jälkeen laivan baarissa Jos Sisilialla vain turnauskunto kestää sinne saakka valvomiset ymNyt Käärijä näki Sisilian kyltin Harmi kun live pätkii!
Tarpeeksi longinopäissään niin uskaltaa tunnustaa et kiinnostelis Kärpyn pusutLmao
Kuulin jotain, mutta pätki.Sanoiko se myös yhdessä vaiheessa että jos olisin parisuhteessa, mutten ole, kun puhui siitä seksimaskista? Ja nyt ette käynnistä jankkausta, ei ole mun pointti. Haluan vaan tietää kuuliko muut.
Voi ei, mikä sen nyt pakotti lopettamaan, kai K n omien juttujensa herra. Vai eikö halunnut puhua enempäänyt on tupenrapiat kylläJäi Bojan-juttu kesken.
Ihana yleisöTarpeeksi longinopäissään niin uskaltaa tunnustaa et kiinnostelis Kärpyn pusut
*tupenrapinatVoi ei, mikä sen nyt pakotti lopettamaan, kai K n omien juttujensa herra. Vai eikö halunnut puhua enempäänyt on tupenrapiat kyllä
Ei sanonut. Ja on se joskus sanonut kyllä keikalla jotain sellaista, mutta sehän on siellä Käärijänä, ei Jerenä..Sanoiko se myös yhdessä vaiheessa että jos olisin parisuhteessa, mutten ole, kun puhui siitä seksimaskista? Ja nyt ette käynnistä jankkausta, ei ole mun pointti. Haluan vaan tietää kuuliko muut.