Onkohan huomannut sitä kylttiä ollenkaan?Se on sit baarissa.
Se kovaäänisin nyt on ainakin ihan kännissä ja heittää flirttiä. Ei vaikuta kettuilevan.Mä en oikein saa selvää millä asenteella noi Sirpan livessä takaa kuuluvat jäbät on tuolla; faneja, sattumalta paikalla vai kettuilemassa meiningille…?
Taitavat olla niin soosissa, että tokkopa tietävät itsekään. Mut samaa tässä funtsin.Mä en oikein saa selvää millä asenteella noi Sirpan livessä takaa kuuluvat jäbät on tuolla; faneja, sattumalta paikalla vai kettuilemassa meiningille…?
Mitä kyltissä lukee?Onkohan huomannut sitä kylttiä ollenkaan?
Yrittää välttää katsomasta.Onkohan huomannut sitä kylttiä ollenkaan?
Juu tässä vaiheessa vuotta ollaan jo siinä vaiheessa että puhutaan myös itseksemme.
En muista tarkkaan, mutta jotakin Bojanin alusvaatteista, Sisilian tyttären kyltti siisMitä kyltissä lukee?
Jos se sen vaatii niin uhraudun! Siis olemaan ilman liveä 🫡Kivi loppui. Tällähetkellä menossa varmaan rakkaudenosoitukset Boitsulle
Väsyneenä nauratti tämä liikaa.Kukkis karannut pastille, varma tieto. Siellä se huutelee rakkauttaan, en tiedä onko ottanut pari ananaslonginoa.
no tämä jos joku ketuttaa, slutboat no moreHarmi, et Kärppä joutuu sensuroimaan puheita pienten katsojien takia, tuntuu et tänään ois voinu lähteä.
Mä en kyllä kauheasti seuraa kommentteja kun niillä tuntuu aina olevan ihan omat jutut ja vaikuttavat tietävän toisensa jostain muualta kuten twitteristä tms.. Nämä palstat on mun chatti.Olenko ainoa, jota ärsyttää noi Käkkä-pusun manifestoijat livessä? Siis jos on yhtään seurannut K:n tekemisiä, olisi tiedossa, ettei K ole pussannut Jukkaa kertaakaan HHH:n aikana sitten Eurotourin. Se oli sen kiertueen juttu ja sinne se jäi.
En kyl tajua vanhempia jotka vie vklyönä pienet lapset laivan yökerhoon puolen yön jälkeen katsomaan esiintyjää, joka ei muutenkaan ole mikään lapsille suunnattu. Ja varmaan vielä valittais jos tulee kirosanoja tms.no tämä jos joku ketuttaa, slutboat no more