vierailija
Iso kiitos.palermosicily365
sirpaperä
He ovat luvanneet ja muita mahdollisuuksia on:
sampitar
chachachatytto
Instassa kaikki
Iso kiitos.palermosicily365
sirpaperä
He ovat luvanneet ja muita mahdollisuuksia on:
sampitar
chachachatytto
Instassa kaikki
Nyt taisi olla kyllä pervoilun lisäksi aika ala-arvoista K:n haukkumista ja Henna&Juhani trollausta, ihan hyvä, että siivottiin välillä, kun on kerran jo taas auennutEi se ketju minkään pervoilun takia ole ennenkään lukittunut, vaan tuollaisten Moraali-Marketoiden takia. Heti kun ilmiannetaan liikaa tavaraa, ketju isketään lukkoon hetkeksi. Antaisi vain pervoilujen olla, niin kaikilla on helpompaa.
Luulen, että syynä on myös tuo liiallinen viestitys eli koko sivuston suosituin ketju menee lukkoon, jotta muut ketjut pystyvät toimimaan. En siis väitä, etteikö syynä olisi myös törkeät viestit ja poistelut mutta joka kerta on myös ollut sitä viestitulvaa eli viestejä tulee enemmän kuin niitä ehtii lukea ja sivusto selvästi hidastuu. Välillä on ihmetelty, ettei se meno nyt mitenkään aivan mahdotonta ollut ja poistettuja viestejäkään ei ole monia, niin varmasti johtuu siitä, että se suosituin ketju pitää lukita, jotta koko sivusto ei kaadu.Ei se ketju minkään pervoilun takia ole ennenkään lukittunut, vaan tuollaisten Moraali-Marketoiden takia. Heti kun ilmiannetaan liikaa tavaraa, ketju isketään lukkoon hetkeksi. Antaisi vain pervoilujen olla, niin kaikilla on helpompaa.
Varsinkin kun se pervoilu siellä on oikeasti todella kevyttä kamaa.Ei se ketju minkään pervoilun takia ole ennenkään lukittunut, vaan tuollaisten Moraali-Marketoiden takia. Heti kun ilmiannetaan liikaa tavaraa, ketju isketään lukkoon hetkeksi. Antaisi vain pervoilujen olla, niin kaikilla on helpompaa.
Joo ei ollut pervoilu tänään ongelmana, vaan ihan muut trollailut.Nyt taisi olla kyllä pervoilun lisäksi aika ala-arvoista K:n haukkumista ja Henna&Juhani trollausta, ihan hyvä, että siivottiin välillä, kun on kerran jo taas auennut
Joo, musta ihan turha sietää siellä mitä hyvänsä trollaamista sen lukittumisen pelossa kun meillä on hyviä vaihtoehtoja mihin vetäytyä.Nyt taisi olla kyllä pervoilun lisäksi aika ala-arvoista K:n haukkumista ja Henna&Juhani trollausta, ihan hyvä, että siivottiin välillä, kun on kerran jo taas auennut
Taidan itse olla ajoittain moraali-Marketta, mutta koskaan en ole toisten kommentteja poistattanut, ei me kaikki marketat niin tehdä.Ei se ketju minkään pervoilun takia ole ennenkään lukittunut, vaan tuollaisten Moraali-Marketoiden takia. Heti kun ilmiannetaan liikaa tavaraa, ketju isketään lukkoon hetkeksi. Antaisi vain pervoilujen olla, niin kaikilla on helpompaa.
YritänSelostakaa livejä sit tänne kaiken minkä pystytte, jookos! Kertokaa välispiikit, K:n olemus ja muut! Oon jo menossa nukkumaan enkä voi katsoa, mutta palstaa voin selailla vielä hieman tässä sängyssä maaten.
Kyllä. Nuo kaksi ja Ne bi smel ovat ylivertaisia BBF:ssä. Olin niin onnellinen kun se ilmestyi, kun en diggaa hirveästi Ne bi smelin levyversiosta, mutta livenä se on tosi kiva. (Myöskään Dopaminin levyversiosta en juuri välitä.) ASTP on levylläkin tosi hyvä, mutta tuo versio on jotenkin tosi haunting.Osittain samaa mieltä. Kun tästä mainittiin ketjussa, aloin itsekin kuunnella, että onko Stoziceen äänitetty Beatles-tyyliin sinne taustalle yleisön tasaisehkoa hurraushuutoa, vaikka biisi on menossa? Kun ei helv... siellä silloin kai puolet salista vain "huuda" josta se ääni tulisi (ja puolet laula)? Eli vähän turhaa pöhinää sinne taa tehty, jos näin on.
Lisäksi mulle ei vielä ole BBF:n Dopaminin voittanutta, se, miten se biisi siinä lähtee liikkeelle on maaginen. Mä siis olen tallentanut sen itselleni niin, että se alkaa samantien, eikä mukana ole sitä yleisön huudatusta alussa. Sexy sexy sexyyyy se biisi on.
Myös Nisam ti još priznao on sieltä legenda. Ja ne muutkin hyviä.
Mutta S on kätevä, kun se on striimausalustalla ja ihan jees sekin.
Ei todellakaan viestien määrä "kaada sivustoa", sen voin taata.Luulen, että syynä on myös tuo liiallinen viestitys eli koko sivuston suosituin ketju menee lukkoon, jotta muut ketjut pystyvät toimimaan. En siis väitä, etteikö syynä olisi myös törkeät viestit ja poistelut mutta joka kerta on myös ollut sitä viestitulvaa eli viestejä tulee enemmän kuin niitä ehtii lukea ja sivusto selvästi hidastuu. Välillä on ihmetelty, ettei se meno nyt mitenkään aivan mahdotonta ollut ja poistettuja viestejäkään ei ole monia, niin varmasti johtuu siitä, että se suosituin ketju pitää lukita, jotta koko sivusto ei kaadu.
Kirjaimellisesti siis kusinen kiviHuonot on yhteydet laivalla 🥲
Jep, tai Joksujen ajatellessa faneja, että livetetään niille vähän? 🥹Onks nää nyt ne para sosiaaliset suhteet, kun meinas itku päästä Kärpän tullessa lavalle
Toi kellokysymys Tajusin just tänään, miksi se on niin hävytön. Siihen on pakko vastata, että kello on (aamuyöllä) 4! Et ihan liikaa ainaOn tämäkin, olen siis kiitollinen livettäjille eikä heidän vikansa ole nämä huonot yhteydet, mutta naurattaa, kun ensin Joksut livetti itse ja äänenlaatu oli mitä oli ja kuvakulma oli lavan takaa hassusti, ja nyt Kärtsän livet kärsii yhteysongelmista. Ja silti istun täällä katsomassa. Kaikkea sitä tekee näiden tyyppien takia. :'D
(Ja palstakin keljuilee kysymällä, paljonko kello on. Joo, ehkä sitä pitäisi mennä kiltisti nukkumaan.)