Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ehkei, mutta on ihana ajatella ja toivoa, että olisivat toistensa mielessä jatkuvasti tai ainakin päivittäin. Toisaalta itse kyllä ajattelen ystäviäni tahtomattakin vähintään välähdyksenomaisesti joka päivä, eikä minulla ole heidän kanssaan tuollaista samanlaista kemiantäyteistä yhteyttä kuin K&B:lla.

Keholla, lihaksilla on myös muisti. Jeren keho saattaa muistaa keikoilla hetkiä, joissa hänen vartalonsa kosketti Bojania ccc:n aikana, vaikka aivot eivät ehtisi muistoa tiedostaa. Alitajunnasta saattaa myös pulpahdella Thaimaa-heittoja ja muuta, vaikkei hän niitä tiedostaisikaan. Hän on todistetusti kuitenkin puhunut Bojanin kanssa Thaimaasta sekä ig-livessä että bussi-pilasoitto-videossa. On mieluinen ajatus, että tällaiset yksityiskohdat kertoisivat toisen ikävästä. K&B:n pään sisään ei voi nähdä, joten tykkään tulkita asiat shippilasien lävitse ja positiivisen kautta. Tulkinnat voivat olla totta tai sitten eivät - sillä ei ole minulle merkitystä
Mulle tulee mieleen, että se heitti sen Thaimaan sinne siksi, että oli taas jotenkin saanut tietää fanien spekuloivan hänen menostaan sinne. Ja vaikeilevan, että miten kaikkien asianosaisten keikkojen välissä he sinne ehtisivät.
Niin päätti sitten vain heittää sen sinne sekaan, velmu kun on :p
 
vierailija
Varmaan nostalgia vaikuttaa mielipiteeseeni mutta vaikka toi sarja onkin ihan hyvä niin Tom Cruise on mulle aina se ainoa oikea Lestat musta tolla sarjan näyttelijällä ei ole läheskään samanlaista karismaa kuin Tompan versiolla.
En tiedä, olenko eri ikäluokkaa kanssasi, mutta Tom Cruise on aina ollut liian vanha makuuni. En ole koskaan ymmärtänyt hänen vetovoimaansa. Sinänsä se on hassua, jos ajattelee, että täällä moni Käärijää ja Bojania 20-30 vuotta vanhempi ihminen fiilistelee heitä. Saa nähdä, ketä minä fiilistelen, kun olen yli 40-vuotias.
 
vierailija
En tiedä, olenko eri ikäluokkaa kanssasi, mutta Tom Cruise on aina ollut liian vanha makuuni. En ole koskaan ymmärtänyt hänen vetovoimaansa. Sinänsä se on hassua, jos ajattelee, että täällä moni Käärijää ja Bojania 20-30 vuotta vanhempi ihminen fiilistelee heitä. Saa nähdä, ketä minä fiilistelen, kun olen yli 40-vuotias.
En oo toi jolle vastasit mutta Lestatin roolin aikaan Cruise oli vasta 30vuotias 😀 ja itsekin siis suosin häntä kyseisessä roolissa muihin verrattuna. Mutta eipä siitä sen enempää kun ei liity K&B aiheeseen 💚
 
vierailija
Eikös jokerit jossain haastattelussa toivoneet K ta edelleen keikalleen. Mietin vaan, että miten siellä estetään K ja B liiallinen kanssakäyminen, jos tällainen keikka toteutuisi. Pitääkö KB jotain turvaväliä siellä lavalla koko ajan.
Eiköhän ne pystyis olemaan toistensa vieressä. Ja siis varmasti porukka sekois heistä, mut poikien pitää vaan jättää ne lääppimiset pois ni ei saa niin helposti mitään hidastusmatskua nettiin :D Se on sit taas eri juttu et pystyykö ne jättämään ne pois :D
 
vierailija
Eikös jokerit jossain haastattelussa toivoneet K ta edelleen keikalleen. Mietin vaan, että miten siellä estetään K ja B liiallinen kanssakäyminen, jos tällainen keikka toteutuisi. Pitääkö KB jotain turvaväliä siellä lavalla koko ajan.
Niille laitetaan ne K:n tanssijoiden nauhat ja sidotaan silleen että ei ole
mahdollista tulla kahta metriä lähemmäs😅. No ei, mutta jotenkin hauska ajatus, että heitä pitäisi oikein estää menemästä lähelle toisiaan.
 
vierailija
Täähän vasta oliskin, et kaikki muut lääppii toisiaan, mut K & B ei koskiskaan toisiaan
No tämähän on just se millä saadaan kaikki spekulaatiot liikkeelle. Ei vaan, ihan sama mitä he tekevät, koskevat tai ei koskevat, ovat avoimesti yhteyksissä tai eivät jne. Kaikesta saadaan jotain. Että sorry vaan K & B, tästä ei tule loppua koskaan tai ainakaan niin pitkään kun ovat suosittuja. Uskoisin, että spekulointi jatkuu vaikka kumpikin olisi avoimesti parisuhteessa toisen kanssa. Oikeastaan ainoa konsti voisi olla avoimesti yhdessä, siis ihan poikaystävinä parisuhteessa ja sitten erota näyttävästi ja jollain sellaisella syyllä jonka jälkeen ei jatkettaisi miettimistä, että haikaileeko toinen toisen perään.
 
vierailija
Kyllä tää on ollut omituisin kesä ikinä itselleni. Tutuksi on tullut käsitteitä, joista en ollut ikinä kuullutkaan (fanfiction, fanservice), olen ladannut sovelluksia, joita en ikinä ollut kuvitellut tarvitsevani. Puhelin on ilmeisesti vaihdettava, kun akku ei riitä tähän jatkuvaan surffailuun. Kasvimaa jäi tekemättä, en ehtinyt. Loma meni, taisi aurinko paistaa 🤔?
Mitä teille muille tapahtui, miten jouduitte tämän junan kyytiin, joka välillä hidastaa, mutta poiskaan ei pääse? Itselleni tämä tapahtui vähän sattumalta. Innostuin ihan kauheasti CCC ja pidin sitä parhaana biisinä ikinä euroviisuihin. Satuin olemaan lomalla sen euroviisu viikon, joten seurasin tiiviisti kaikkea, mitä siellä tapahtui ja.... tässä sitä ollaan 😳
 
vierailija
No tämähän on just se millä saadaan kaikki spekulaatiot liikkeelle. Ei vaan, ihan sama mitä he tekevät, koskevat tai ei koskevat, ovat avoimesti yhteyksissä tai eivät jne. Kaikesta saadaan jotain. Että sorry vaan K & B, tästä ei tule loppua koskaan tai ainakaan niin pitkään kun ovat suosittuja. Uskoisin, että spekulointi jatkuu vaikka kumpikin olisi avoimesti parisuhteessa toisen kanssa. Oikeastaan ainoa konsti voisi olla avoimesti yhdessä, siis ihan poikaystävinä parisuhteessa ja sitten erota näyttävästi ja jollain sellaisella syyllä jonka jälkeen ei jatkettaisi miettimistä, että haikaileeko toinen toisen perään.
Tuskinpa tuo toimisi, koska ihmiset voivat aina palata yhteen parisuhteisiin paitsi jos toinen on perseillyt tosi paljon, ja jos toinen olisi perseillyt niin paljon, se vaikuttaisi jo negatiivisesti uraan. Minusta fiksuinta olisi heidän kommunikoida avoimemmin, että pliis voitteko lopettaa shippaamisen, jos se häiritsee, eikä yrittää vaieta sitä kuoliaaksi, koska asioita ei käytännössä koskaan pysty vaikenemaan kuoliaaksi.

- Joymuffin
 
vierailija
Kyllä tää on ollut omituisin kesä ikinä itselleni. Tutuksi on tullut käsitteitä, joista en ollut ikinä kuullutkaan (fanfiction, fanservice), olen ladannut sovelluksia, joita en ikinä ollut kuvitellut tarvitsevani. Puhelin on ilmeisesti vaihdettava, kun akku ei riitä tähän jatkuvaan surffailuun. Kasvimaa jäi tekemättä, en ehtinyt. Loma meni, taisi aurinko paistaa ?
Mitä teille muille tapahtui, miten jouduitte tämän junan kyytiin, joka välillä hidastaa, mutta poiskaan ei pääse? Itselleni tämä tapahtui vähän sattumalta. Innostuin ihan kauheasti CCC ja pidin sitä parhaana biisinä ikinä euroviisuihin. Satuin olemaan lomalla sen euroviisu viikon, joten seurasin tiiviisti kaikkea, mitä siellä tapahtui ja.... tässä sitä ollaan
En seurannut viisuja juurikaan, kuten en koskaan, katsoin ykkössemin ja finaalin ja fanitin CCC:tä siitä asti kun biisi tammikuussa julkaistiin. Näin jotain K&B-klippejä Twitterissä, jotka herättivät kiinnostusta. Sitten selailin randomisti Vauvaa ja näin ketjun muutama päivä sen aloittamisen jälkeen ja se oli menoa. Itsellä ei tosiaan ole omassa elämässä käytännössä yhtään mitään itsestäni riippumattomista syistä, joten tähän on ollut hyvä käyttää kaikki aikansa, kun se aika valuu joka tapauksessa "hukkaan".

- Joymuffin
 
vierailija
Tuskinpa tuo toimisi, koska ihmiset voivat aina palata yhteen parisuhteisiin paitsi jos toinen on perseillyt tosi paljon, ja jos toinen olisi perseillyt niin paljon, se vaikuttaisi jo negatiivisesti uraan. Minusta fiksuinta olisi heidän kommunikoida avoimemmin, että pliis voitteko lopettaa shippaamisen, jos se häiritsee, eikä yrittää vaieta sitä kuoliaaksi, koska asioita ei käytännössä koskaan pysty vaikenemaan kuoliaaksi.

- Joymuffin
Täysin samaa mieltä!
 
vierailija
vierailija
Kyllä tää on ollut omituisin kesä ikinä itselleni. Tutuksi on tullut käsitteitä, joista en ollut ikinä kuullutkaan (fanfiction, fanservice), olen ladannut sovelluksia, joita en ikinä ollut kuvitellut tarvitsevani. Puhelin on ilmeisesti vaihdettava, kun akku ei riitä tähän jatkuvaan surffailuun. Kasvimaa jäi tekemättä, en ehtinyt. Loma meni, taisi aurinko paistaa ?
Mitä teille muille tapahtui, miten jouduitte tämän junan kyytiin, joka välillä hidastaa, mutta poiskaan ei pääse? Itselleni tämä tapahtui vähän sattumalta. Innostuin ihan kauheasti CCC ja pidin sitä parhaana biisinä ikinä euroviisuihin. Satuin olemaan lomalla sen euroviisu viikon, joten seurasin tiiviisti kaikkea, mitä siellä tapahtui ja.... tässä sitä ollaan
Olen aina ollut euroviisufani ja myös kasvattanut tyttäreni viisuihin (edelleen muistan kun nukkui pikkuisena taaperona mun jalkojen päällä kun Lordi voitti). Viimeiset vuodet ollaan seurattu tiiviisti yhdessä UMKta ja tietty viisuviikkoa. Nytkin tytär oli se, joka joka päivä esitteli uudet UMK biisit. Mulle iski CCC ihan täysiä ja sanoin heti, että tää se on.

Sitten jouduin jumiin reaktiovideoihin. En aiemmin ollutkaan seurannut niitä. Koko kevään katsoin niitä sekä muuta some sisältöä koskien tätä valtavaa Käärijä hypeä, erityisesti siis muualla kuin Suomessa. Viisut olivat ihanat ja tuli jokseenkin tyhjä olo niiden jälkeen. Ja sitten tapahtui jotain, putosin tähän J & B kaninkoloon. Päädyin myös sivustoille, joissa en ole ennen käynyt, fanfic ihan uutta (ja nyt mä kirjoitan niitä!), pyörin täällä jne. Olin kuin rakastunut koko tämän kevään.

Omassa elämässä on ollut reilut kymmenen vuotta todella rankkaa aikaa, kolmisen vuotta sitten putosi pohja kaikelta ja vasta nyt ymmärrän, että olen toipunut näistä asioista. Elämä on ihanaa ja vaikka työstressi painaa päälle, en enää muserru senkään alle, se on vaan työ. Tämä viisuilu ja shippailu on vapauttanut mut miettimästä sitä kaikkea vanhaa paskaa, ja niin kliseistä kuin onkin, tarttumaan hetkeen! Että elämä ei päättynytkään vielä, välillä voi tehdä jotain hullua ja unelmat voi käydä toteen, ehkä voin vielä rakastua päättömästi, asia jota en ole koskaan kokenut.

Yksi mun tapa kiittää näitä herroja tästä mun elämänilon palauttamisesta on mennä heidän keikoille. En ole keikalla käynyt sitten, en edes muista, mutta nyt menen (myös Kuumaan keikalle liput).

Enid
 
vierailija
Lääh nyt tulee vaan tällanen aivan aivoton läähätysviesti kun löysin aivan helmen tilin jossa paljon klippejä eiliseltä JO keikalta. Plastika ei ole ollut mun suosikki tähän asti mutta nyt kiilasi kärkikahinoihin. Ja tuo saate, Bojan is a s**t. Oh mai.

Oh forgive me Father for I have sinned...

T. Aivan liian vähillä yöunilla menevä

B:n pikku nytkytykset, hymy, silmänisku ja hyvä perse, täydellinen kuolausvideo :D Ois saattanu olla vähän suurieleisempää ketkuttelua jos yleisössä ei ois ollu lapsia :D
 

Yhteistyössä