Olen rakkauden kaipuussa alkanut katsomaan Interview with the Vampire tv-sarjaa, koska Bojan ja Käärijä eivät anna meille romantiikan nälkäisille enää materiaalia. Hitsi mikä kemia näillä kahdella päähenkilöllä (Lestat ja Louis) on. Sarjassa on paljon intiimejä kohtauksia heidän välillään. On muutenkin kutkuttava sarja, suosittelen. En tiedä, miksi olen seonnut täysin näistä ns. poikarakkauksista. K&B sytyttivät nähtävästi jonkinnäköisen piilossa olevan sisäisen liekin ja se ei tunnu sammuvan ollenkaan. Janoan lisää näitä.
Sadannen kerran kiitos, kun jaatte tän ilmiön herättämiä juttuja ja miten ne on vaikuttanut teihin ajatusten, toiminnan tai millä vaan tasolla! <3
Ja taas hämmästelen, miten jännää tää on, mitä nousee esiin tässä kollektiivisessa ilmiössä ja mitä se laittaa liikkeelle ja toimimaan.
Ja ennen kaikkea miten arvokasta ja hauskaa on huomata samantyyppisiä aaltoliikkeitä!
Tunnistan todellakin tämän kaipuun ja jopa tarpeen hakeutua teeman äärelle jotain vaikka sitten muuta kautta, kun tällä hetkellä tällä saralla on hiljaisempaa. Oon aiemmin kahlannu ja katsonu M/M (tai lähinnä nuorten/nuorten aikuisten) teemaisia Netflixistä.
Sen sijaan, fanficeistä en ollut ikinä kuullut ennen tätä kevättä (tai oikeen ymmärtänytkään, mikä niiden pointti ja kiehtovuus on), oon hakeutunut katselemaan myös toista laivaa tämän paatin hiljaisen vauhdin myötä :O en ole kyllä jättämässä laivaa (vaikka välillä se olisi varmasti kätevää arjen kannalta...), mutta täytyy myöntää, että olen saattanut lukea pari larry-ficiä
Toistaiseksi vain pari, koska ne on ollut tosi paljon pidempiä, mutta tunnistan kyllä tuon ajatuksen "mikä kemia tässä korvikeseurattavassa aiheessa"! Luin siis muutaman suosituimpien (eniten kudosta) joukosta, jotka muuten kuvaukseltaan kolahtivat, ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka KB-ficit on ollut musta tosi hyviä ja syviäkin, niin olihan ne tosi hyvin kirjoitettu toisessa laivassa! Toki mittakaava eri!