Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla oli tästä ennakkoaavistus jo silloin kun joku kertoi täällä palstalla, että jokerit on lähdössä Thaimaahan syksyllä Jeren synttärien aikaan, ja muistin heti dinner daten livestriimin, jossa J heitti "me lähetään Bojan kans Thaikkuihin". Kirjoitin siitä tänne. Silloin sitä ei taidettu ottaa täällö tosissaan mahdollisena vaihtoehtona.... vaan entäpä nyt?

Assuuu
no nyt; voi olla että haluja lähtemiseen löytyis mutta tosiasiallista mahdollisuutta ei. Keikat Suomessa,gf, tuleva euroopankiertue.Niinkuin tossa edellä
jo oli. Eli tätä lienee turha spekuloida.
 
vierailija
Mä komppaan tätä
Pidän hyvin mahdollisena, mutta en tiedä sit onko jörkevää kun selkeesti yritetty hiljentää somet. Ihme kyllä tohon ei olla esim postauksen kommenteissa kiinnitetty huomiota. Puolalaiset fanit siellä vain itkee noin 1000 kommentin verran keikkkaa sinne. Saa nähdå onko tulossa vielä loppuvuonna. Tuntuvat olevan innokkaita. Jokeritkin myi kaksi keikkaa siellä loppuun alta aikayksikön.
 
vierailija
Olen rakkauden kaipuussa alkanut katsomaan Interview with the Vampire tv-sarjaa, koska Bojan ja Käärijä eivät anna meille romantiikan nälkäisille enää materiaalia. Hitsi mikä kemia näillä kahdella päähenkilöllä (Lestat ja Louis) on. Sarjassa on paljon intiimejä kohtauksia heidän välillään. On muutenkin kutkuttava sarja, suosittelen. En tiedä, miksi olen seonnut täysin näistä ns. poikarakkauksista. K&B sytyttivät nähtävästi jonkinnäköisen piilossa olevan sisäisen liekin ja se ei tunnu sammuvan ollenkaan. Janoan lisää näitä.
 
vierailija
Muutaman pätkän oon nähny tän illan JO keikasta, mutta sieltä oli menny sähköt ja on pimeää! Hyvältä kuitenkin kuulostivat ja näyttivät, mitä nyt erotti. Bojanilla pitkähihainen paita.
 
vierailija
Mulla on kyllä itselläni kaikki luennat tallessa aikajärjestyksessä, mutta en ole aikeissa julkaista niitä missään muualla kuin täällä. Nimenomaan siitä syystä kun joku toinenkin jo ehti sanoa, ne on liian intiimejä jaeltavaksi ympäri nettiä. Täällä on kuitenkin pienehkö piiri joten en usko niistä olevan haittaa kaksikolle täällä. Ja tässä ketjussa on myös se hyvä puoli että tekstini on niin hajallaan eri sivuilla että en usko jonkun pahantahtoisen trollin jaksavan etsiä niitä kaikkia.

Je ensitapaamisista en ole luentoja vielä tehnyt mutta sekin on mahdollista jos teiltä löytyy kiinnostusta. Ja jos vaan saan taas sen are you - illan tavoin videoita nähtäväkseni. Kun tosiaan en ole ihan niin tarkkaan seurannut kaksikon puuhia niin se auttaa tosi paljon kun näkee jotain materiaalia kyseisistä päivistä. Jos ihan alusta on jotain pätkiä olemassa niin älkää vielä laittako tänne linkkejä ettei ne mene minulta ohitse. Laitelkaa vasta sen jälkeen kun olen tehnyt finaali illasta luennan.
Iso peukku ensihetkien/-päivien luennalle täältä, kiinnostusta ois kyllä kuulla! Olisi kyllä tosi upeaa ja mielenkiintoista kuulla tarotien kannalta alkuhetkistä. On tullut hyviä ja uusia näkökulmia sitä kautta, niin kiinnostuksella lukisin/kuulisin, mitä korteista tulee alkuhetkistä!

Todellakin videoita laitetaan! Varmasti porukalla voidaan linkkailla sulle alkuhetkistä! Kertoile sitten jos/kun on hyvä hetki niille finaaliluennan jälkeen!:)

Kiitos vielä paljon kaikista luennoista, Tarotar!
 
vierailija
Olen rakkauden kaipuussa alkanut katsomaan Interview with the Vampire tv-sarjaa, koska Bojan ja Käärijä eivät anna meille romantiikan nälkäisille enää materiaalia. Hitsi mikä kemia näillä kahdella päähenkilöllä (Lestat ja Louis) on. Sarjassa on paljon intiimejä kohtauksia heidän välillään. On muutenkin kutkuttava sarja, suosittelen. En tiedä, miksi olen seonnut täysin näistä ns. poikarakkauksista. K&B sytyttivät nähtävästi jonkinnäköisen piilossa olevan sisäisen liekin ja se ei tunnu sammuvan ollenkaan. Janoan lisää näitä.
Seonnut olen minäkin ja alkanut täyttämään tyhjiötä sarjoilla ja elokuvilla. Sen verran ilmeisesti, että netflix tarjoaa jo ekalla ohjelmarivillä homosarjoja.. Vähän hävettää kun anoppi katselee joskus mun käyttäjällä omia ohjelmiaan.
 
vierailija
Minusta tuo Are You todellakin edustaa sitä,että K haluaa yhdistettävän sen Bromanceen eikä halua sitä pilkata.Se on kaikille niin tuon kaksikon oma juttu.Mistä me tiedetään kumman aloitteesta tuo some hiljaisuus on tullut. Ehkä Bojanin ja K on tuommonen pikku teaseri 😛
 
vierailija
Minullekin tulee tuosta Are you n käyttämisestä muussa yhteydessä kuin Bojanin kanssa sellainen fiilis, että haluaa hävittää sen KB merkityksen. En kyllä ihan ymmärrä, miksi ei sitten vain lopeta sen käyttämistä. Tarkoituksellinen vähättely tuntuu julmalta. Aluksihan hän oli kirjoittanut Are you ready ja sitten muuttanut tekstiä.
Samoja fiiliksiä (onko sen toistelu muissa yhteyksissä tai irrallaan Bstä sen halventamista ) oli myös täälä aluksi. Toisaalta nyt mietin, että kerta eivät ole/voi olla tai ovat päättäneet hiljentyä tällä hetkellä väleistään julkisuusmylläkän vuoksi, niin sehän voi olla Kn epäsuora tapa osoittaa bondia Blle. Ts kun ei voi suoraan sitä Bn kuviin kommentoida niin kuin kesäkuussa monesti, niin jonnekihan ne päässä pyörivät are yout tulee päästä purkamaan:D

Että melkein näkisin sen enemmän etäbondauksena julkisuudessa Blle (varmasti veikkaan että ovat suoraan keskenään privana yhteydes), kun ei voi niin suoraan bondata julkisesti ku aiemmin. Shippausmielessä vielä voihan olla, että ois kaipuu antaa jollain lailla julkisestikin huomiota Blle ja tehdä/tulla sitä kautta jotain näkyväksi, mutta tällä hetkellä mennään (sovitusti?) hiljaisemmalla linjalla, niin siksi droppailee siellä tällä are you:ta, ehkä myös osin tarkoituksellisestu mutta voihan olla myös puoliajattelemattomasti kummuten jostain!
 
vierailija
Onko täällä nyt ihan tosissaan moni sitä mieltä, että Bojan on koko ajan K n mielessä? Vai onko tämä palstailijoiden toiveajattelua. Ei siinä mitään, kernaasti soisin, että Bojan mielessä olisi.
No ehkei, mutta on ihana ajatella ja toivoa, että olisivat toistensa mielessä jatkuvasti tai ainakin päivittäin. Toisaalta itse kyllä ajattelen ystäviäni tahtomattakin vähintään välähdyksenomaisesti joka päivä, eikä minulla ole heidän kanssaan tuollaista samanlaista kemiantäyteistä yhteyttä kuin K&B:lla.

Keholla, lihaksilla on myös muisti. Jeren keho saattaa muistaa keikoilla hetkiä, joissa hänen vartalonsa kosketti Bojania ccc:n aikana, vaikka aivot eivät ehtisi muistoa tiedostaa. Alitajunnasta saattaa myös pulpahdella Thaimaa-heittoja ja muuta, vaikkei hän niitä tiedostaisikaan. Hän on todistetusti kuitenkin puhunut Bojanin kanssa Thaimaasta sekä ig-livessä että bussi-pilasoitto-videossa. On mieluinen ajatus, että tällaiset yksityiskohdat kertoisivat toisen ikävästä. K&B:n pään sisään ei voi nähdä, joten tykkään tulkita asiat shippilasien lävitse ja positiivisen kautta. Tulkinnat voivat olla totta tai sitten eivät - sillä ei ole minulle merkitystä 😊
 
vierailija
Olen rakkauden kaipuussa alkanut katsomaan Interview with the Vampire tv-sarjaa, koska Bojan ja Käärijä eivät anna meille romantiikan nälkäisille enää materiaalia. Hitsi mikä kemia näillä kahdella päähenkilöllä (Lestat ja Louis) on. Sarjassa on paljon intiimejä kohtauksia heidän välillään. On muutenkin kutkuttava sarja, suosittelen. En tiedä, miksi olen seonnut täysin näistä ns. poikarakkauksista. K&B sytyttivät nähtävästi jonkinnäköisen piilossa olevan sisäisen liekin ja se ei tunnu sammuvan ollenkaan. Janoan lisää näitä.
Sadannen kerran kiitos, kun jaatte tän ilmiön herättämiä juttuja ja miten ne on vaikuttanut teihin ajatusten, toiminnan tai millä vaan tasolla! <3

Ja taas hämmästelen, miten jännää tää on, mitä nousee esiin tässä kollektiivisessa ilmiössä ja mitä se laittaa liikkeelle ja toimimaan.

Ja ennen kaikkea miten arvokasta ja hauskaa on huomata samantyyppisiä aaltoliikkeitä!

Tunnistan todellakin tämän kaipuun ja jopa tarpeen hakeutua teeman äärelle jotain vaikka sitten muuta kautta, kun tällä hetkellä tällä saralla on hiljaisempaa. Oon aiemmin kahlannu ja katsonu M/M (tai lähinnä nuorten/nuorten aikuisten) teemaisia Netflixistä.

Sen sijaan, fanficeistä en ollut ikinä kuullut ennen tätä kevättä (tai oikeen ymmärtänytkään, mikä niiden pointti ja kiehtovuus on), oon hakeutunut katselemaan myös toista laivaa tämän paatin hiljaisen vauhdin myötä :O en ole kyllä jättämässä laivaa (vaikka välillä se olisi varmasti kätevää arjen kannalta...), mutta täytyy myöntää, että olen saattanut lukea pari larry-ficiä;) Toistaiseksi vain pari, koska ne on ollut tosi paljon pidempiä, mutta tunnistan kyllä tuon ajatuksen "mikä kemia tässä korvikeseurattavassa aiheessa"! Luin siis muutaman suosituimpien (eniten kudosta) joukosta, jotka muuten kuvaukseltaan kolahtivat, ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka KB-ficit on ollut musta tosi hyviä ja syviäkin, niin olihan ne tosi hyvin kirjoitettu toisessa laivassa! Toki mittakaava eri!
 
vierailija
Olen rakkauden kaipuussa alkanut katsomaan Interview with the Vampire tv-sarjaa, koska Bojan ja Käärijä eivät anna meille romantiikan nälkäisille enää materiaalia. Hitsi mikä kemia näillä kahdella päähenkilöllä (Lestat ja Louis) on. Sarjassa on paljon intiimejä kohtauksia heidän välillään. On muutenkin kutkuttava sarja, suosittelen. En tiedä, miksi olen seonnut täysin näistä ns. poikarakkauksista. K&B sytyttivät nähtävästi jonkinnäköisen piilossa olevan sisäisen liekin ja se ei tunnu sammuvan ollenkaan. Janoan lisää näitä.
Varmaan nostalgia vaikuttaa mielipiteeseeni mutta vaikka toi sarja onkin ihan hyvä niin Tom Cruise on mulle aina se ainoa oikea Lestat :p musta tolla sarjan näyttelijällä ei ole läheskään samanlaista karismaa kuin Tompan versiolla.
 
vierailija
Bojantokris instassa jakanut paljon keikkapätkiä.
Kiitos vinkistä. Vähän eri näköistä keikkayleisöä paikalla kuin Jokerien keikoilla yleensä Toki nuoret naiset eturivissä, mutta enemmän miehiä ja keski-ikäisiä taka-alalla kuin mitä nähnyt muilla keikoilla. Ehkä myös tuon keikkapaikan vaikutusta. Hyvin näyttää yleisö silti osaavan biisit, vaikka sähköt katkesikin kesken keikan.
 
vierailija
Jotenkin minusta nuo tarot-luennat tuntuu jollain tapaa liian intiimeiltä ja henkilökohtaisilta, että ne laitettaisiin jaettavaksi laajemmalle yleisölle ficci-sivustolle, josta ne kuitenkin lähtevät leviämään ympäri somea. Toki ne ovat täälläkin julkisia, mutta kuitenkin harvempien nähtävissä. Mutta loppupeleissähän tämä on tarot-mamman itsensä päätettävissä, haluaako julkaista ne myös jollain muulla sivustolla.
No mä en ainakaan niitä näe muualle levinneinä joten mulle on aivan sama vaikka leviäisivätkin. Ja kun ovat suomeksi niin tuskin mitenkään pahalla niitä kukaan jaksaa levitellä.
 

Yhteistyössä