Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ihan saa kiinni mikä pointti on herätellä täällä ketään miettimään tarvettaan The jumalolennon tapaamiseen. Keski-ikäsenä tätsynä ajattelen, että tuo on vain siistiä, ja että aina kannattaa tehdä asioita, jotka tuottavat itselle iloa eivätkä ole vahingoksi kenellekään. Iästä riippumatta. Lisäksi täällä nuo tapaamiset tuottavat iloa myös meille muille, jotka kuulemme raportit tapahtuneesta. No harm done, pelkkää posia.

Itse olen sitä koulukuntaa, joka juoksisi karkuun ja kompastuisi jalkoihinsa jos The B tulis jossain edes sattumalta vastaan. Kärtsästä ehkä siinä ja siinä selviäisin, mutta vain siksi että hänellä on huikeat sosiaaliset taidot. Mutta ei ole minulta pois, että joku ekstrovertimpi suhtautuu eri tavalla ja hakeutuu noihin tilanteisiin.
 
I also think B enjoys meeting different people in general. He's said that in interviews (not referring to meeting fans) but just in general, that he's interested in people. We also know he studied sociology. And he seems like a really observant guy. Artists get (and need) inspiration from the world around them, so the more "colourful" people around him, the better. At least that's how I see it.
 
vierailija
Ei täällä taaskaan mitään herätälty vaan keskusteltiin ja silloin on usein erilaisia mielipiteitä. Ei edes kehoitettu muita toimimaan suuntaan tai toiseen.
Suora lainaus ap kommentista: "Pointti oli vähän herätellä pohtimaan sitä, miksi haluaa nimenomaan henkilökohtaisesti tavata idolinsa."

Jankkaus ei ole mun juttu niin lopetan tän tähän.
 
vierailija
Kuinka paljon porukkaa tuonne kulttuuritalolle mahtuu? Onko siellä istuva katsomo?
Suora lainaus Kulttuuritalon sivuilta: "Salin maksimikapasiteetti on 1452 istumapaikkaa ja 2 invapaikkaa. Katsomo koostuu alakatsomosta, jossa istumapaikkoja on 568 kpl ja nousevasta yläkatsomosta, jossa istumapaikkoja on 884 kpl. Tarvittaessa alakatsomon penkit voidaan poistaa ja tilaisuus voidaan toteuttaa seisovalla katsomolla."
 
vierailija
Aikuisena ehkä osaa paremmin analysoida, mitä tarkoitusta se tapaaminen palvelisi, mitä siitä ikään kuin saa. Miksi sen tekee. Mutta ei tällaisiin pohditoihin täällä yleisesti porukka oikein taida kyetä.
Olipas nihkeä ja täysin mihinkään pohjautumaton väite, ettei porukka täällä kykenisi syvällisiin pohdintoihin ja introspektioon.
 
vierailija
En itse huomannut noissa vastauksissa paljonkaan mitään mitä kirjoittaja saisi/on saanut idolin tapaamisesta ja hänen kanssaan jutustelusta. Lähinnä taas ihmeteltiin toisen kirjoittajan ajatuksia/motiiveja. Yksi maininta ilosta ja se on toki itsessäänkin riittävä syy siihen tapaamiseen. Ihan mielenkiintoista olisi ollut kuulla jos muitakin syitä on.

Olen se toinen joka kirjoittti että en saisi siitä mitään.
 
vierailija
Tuo Ruotsin kaksi keikkaa on kyllä tosi epälooginen, riippumatta saako Suomi lisäkeikkoja vai ei, kun muuten vain tosi isot maat ovat saaneet kaksi keikkaa (ja noihin kaupunkeihin on huonompi pääsy Suomesta ja ulkomailta ylipäätään, toki Malmöön pääsee Tanskasta hyvin mikä lienee tarkoituksellista).
 
vierailija
En itse huomannut noissa vastauksissa paljonkaan mitään mitä kirjoittaja saisi/on saanut idolin tapaamisesta ja hänen kanssaan jutustelusta. Lähinnä taas ihmeteltiin toisen kirjoittajan ajatuksia/motiiveja. Yksi maininta ilosta ja se on toki itsessäänkin riittävä syy siihen tapaamiseen. Ihan mielenkiintoista olisi ollut kuulla jos muitakin syitä on.

Olen se toinen joka kirjoittti että en saisi siitä mitään.
Olen aiemmin päässyt tapaamaan kahta laulajaidolia niin, että siinä on keskusteltu jonkin verran, mutta yhteiskuvia ei otettu tai halattu (näistä on jo yli vuosikymmen kyllä aikaa, joten järkeviä selfieitä ei olisi saanutkaan), toisesta sain kyllä hyvän valokuvan, jossa en ole itse. Molemmat ovat yhä yli 10v myöhemmin minulle sen verran merkityksellisiä muistoja, että ihan en takia kannattaa istua bussissa 10h että on mahis tavata The Bojan. :)

Joskin huomasin nyt vähän aikaa sitten, että se Bojanin paneelikeskustelu on jossain leffateatteritilassa, mistä on toki huomattavasti helpompi luikahtaa jostain takaovesta ulos kuin normikonffatilasta, äh. Nyt taas fiilis, että onko tässä mitään järkeä, mutta sen näkee sitten. Jos ei muuta niin kykin siellä järkkärin kanssa kuvaamassa. :p

- Joymuffin, AASI yhä
 
vierailija
Olen aiemmin päässyt tapaamaan kahta laulajaidolia niin, että siinä on keskusteltu jonkin verran, mutta yhteiskuvia ei otettu tai halattu (näistä on jo yli vuosikymmen kyllä aikaa, joten järkeviä selfieitä ei olisi saanutkaan), toisesta sain kyllä hyvän valokuvan, jossa en ole itse. Molemmat ovat yhä yli 10v myöhemmin minulle sen verran merkityksellisiä muistoja, että ihan en takia kannattaa istua bussissa 10h että on mahis tavata The Bojan.

Joskin huomasin nyt vähän aikaa sitten, että se Bojanin paneelikeskustelu on jossain leffateatteritilassa, mistä on toki huomattavasti helpompi luikahtaa jostain takaovesta ulos kuin normikonffatilasta, äh. Nyt taas fiilis, että onko tässä mitään järkeä, mutta sen näkee sitten. Jos ei muuta niin kykin siellä järkkärin kanssa kuvaamassa.

- Joymuffin, AASI yhä
Muuten Joy, jos satut pääsemään pidemmäksi aikaa jutustelemaan Bojanin kanssa, niin voisit välittää anteeksipyynnön tältä tosielämän aasilta Amsterdamin prepartyiltä joka kieltäytyi siitä kuvasta koska oli siellä vain Käärijää varten 🫣. Siis tietysti vaan jos mahdollinen juttuhetki on niin rento ja pitkä että saat ensin itse rauhassa sanottua kaiken haluamasi Bojanille.
T. AA/Sisilia
 
vierailija
Tavallaan mun pointti taisi mennä monelta vähän ohi. Se pointtihan ei ollut ollenkaan se, etteikö keski-ikäinen saisi fanittaa. Pointti oli vähän herätellä pohtimaan sitä, miksi haluaa nimenomaan henkilökohtaisesti tavata idolinsa. Mihin aikuinen ihminen tavallaan tarvii sitä kohtaamista? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaako joku vastata kysymyksen miksi?
Ja näiden idolienhan toki pitää esittää, että heitä kiinnostaisi fanien tapaaminen, se nyt vaan kuuluu ammattiin. Jännä ajatus, että juuri minä olisin niin kiinnostava, että idolini haluaisi jutella minun kanssani.
Ihan niinkuin kerroin omasta kokemuksestani. Ne idolit välillä oikeasti ovat kiinnostuneita niistä faneistaan. Kukaan ei pakottanut keskustelemaan kanssani keikan jälkeen ja todellakin itse tulivat juttelemaan. Saattoivat esim. kysellä miten yleisö otti uuden biisin vastaan, miltä se kuulosti jne. Toki juttelimme myös paljon muusta. Veikkaan, että aika oudolta tuntuisi sellaisesta artistista tai bändistä, jos kukaan faneista ei olisi kiinnostunut heitä kohtaamaan.
Olemme erilaisia ja toiset ihmiset vaan haluavat tavata ihailemansa henkilön. Iällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Yhtälailla joku vanhus saattaa haaveilla tapaavansa presidentti Niinistön.
Mitä tarkoitusta se sitten palvelee? En tiedä, mutta toisaalta en kyllä tiedä vastausta moneen muuhunkaan asiaan. Ikuinen arvoitus itselleni esimerkiksi tulee olemaan tämä shippaus, johon tipahdin ihan yllättäen ja arvaamatta. Mitä tarkoitusta se sitten palvelee, se on mielestäni paljon mielenkiintoisempi kysymys ja siihen ihan oikeasti haluaisin vastauksen 😄
 
vierailija
Tuo Ruotsin kaksi keikkaa on kyllä tosi epälooginen, riippumatta saako Suomi lisäkeikkoja vai ei, kun muuten vain tosi isot maat ovat saaneet kaksi keikkaa (ja noihin kaupunkeihin on huonompi pääsy Suomesta ja ulkomailta ylipäätään, toki Malmöön pääsee Tanskasta hyvin mikä lienee tarkoituksellista).
Saksassa viisi, kyllä se on paljon
 
vierailija
K: Hey babe. What is this European Tour 2024 someone sent me?
B: What about it? I have told you about that before.
K: You did not say you have two gigs in Loreenland and only one in Finland!!! How could you do that?
B: Oops.
K: That is all you can say? Oops? I am angry now. Any other country but not Loreenland.
B: Sorry, but Conor added Malmo there in the last minute. It was the only gig he could get us eventually. But I promise I will make it up to you.
K: How?
B: Noticed that we start from Helsinki? There is a reason for that. I heard that Lapland is especially beautiful then, so I booked a nice place for us to stay for a few days before the gig in Helsinki.
K: Okei, that is a good start.
B: You want more?
K: I always want everything from you.
B: Did you also notice that there are no gigs between 29.3. and 10.4.? And as it happens, you don't have any gigs then either.
K: So?
B: You know that 7.4. is our first anniversary, right? I want us to spend that time together far away from everything and celebrate privately. So I booked us a 10 day trip to Bora Bora. Still mad at me?
K: Mad about you! Love ya, love ya, love ya!!!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Itsekkin olen miettinyt tuota tapaamisasiaa. En vain edes keksisi mitään järkevää sanottavaa ja en tiedä tekisinkö mitään kuvallakaan. Sinänsä haluaisin nähdä heidät lavan ulkopuolella vähän erilaisemmassa roolissa mutta tiukasti sivustakatsojana. Ja mitä K tulee niin ainoa kysymys mihin oikeasti kiinnostaisi saada vastaus on se että miltä tämä kaikki pyöritys on tuntunut ja se on liian henkilökohtainen ja vastaushan olisi jotain pintapuolista ja ympäripyöreää. Jään tämän kanssa odottelemaan sitä elämänkertaa ja niitä syvällisempiä analyysejä.

Ja olen introvertti joka ei muutenkaan tunnu keksivän mitään juteltavaa edes puolituttujen kanssa. Siirryn sivuun jos mahdollista ja korkeintaan kahden kesken juttelen jotain.
Mä olen miettinyt vanhana tätinä tuota tapaamisasiaa. Mä siis törmäsin sattumalta koko joksuporukkaan ja ensin sanoin itselleni, että nyt et liiku nainen mihinkään, et lähesty yhtään. Sitten mä vaan huomasin tallustavani niiden luo, B oli siinä lähinnä saatavilla. Pyysin ja otin kuvan, vain hänestä ja varmaan suunnilleen juoksin karkuun. En ole kauhean ylpeä tästä ja olen miettinyt paljon sitä, kuinkahan naurettava mahdoin olla. Mietin myös sitä, mitä mä sillä kuvalla oikein teen ja mitä olisin sanonut jos olisin uskaltanut. Ja miksi edes lähestyin heitä. Mulle kyllä jäi jonkinlainen nolous tuosta, mutta varmaan jos olisin ollut enemmän tolkuissani siinä tilanteessa, se ei olisi minusta niin noloa. Taatusti olen vanhempi kuin kukaan teistä. Siinä varmaan tuli sellainen kerran elämässä- paniikki, joka sai lähestymään heitä. Olisihan siinä voinut hullumminkin käydä, olisin voinut vaikka kompastua tai sanoa jotain outoa.
 

Yhteistyössä