Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli muuten hieno toi eilinen CCC veto. Tuli kyllä kylmikset kun yleisö räjähti. On se huippu tyyppi tuo meidän K.
Oliko muuten livejä tiedossa JO tai K tänään? Oon niin pihalla kaikesta. Jotain muuta mitä mulla ois voinu mennä ohi ehdottoman tärkeää?
LG
 
vierailija
Mua jotenkin kiehtoo se sexcam-ficci edelleen. Sen lukeminen ei oo mikään läpihuutojuttu, vaan aika monen luvun jälkeen on jäänyt olo että mitä h vettiä tässä just tapahtui. Ja sitten pitää mennä lukemaan uudestaan.

Mutta saisivat kyllä seuraavassa luvussa käydä kunnon keskustelun. Ja sitten mennä asiaan.
Niin muakin, tykkään siitä kovasti edelleen. Mut asiaan olis kyllä taas päästävä. 😄

Joymuffinin stripparificci on kyllä myös ehdottomia suosikkeja, ja yhdyn edellisiin, että ASTPia ei kyllä pysty enää punehtumatta kuunteleen. Onneksi Joymuffin olet niin tuottelias, ettei uusia osia tarvitse joutua kuukausia odottamaan. ❤ Jos tulee writer's block, niin luvataan kyllä motivoida ja auttaa täällä. 😄
 
vierailija
Oli muuten hieno toi eilinen CCC veto. Tuli kyllä kylmikset kun yleisö räjähti. On se huippu tyyppi tuo meidän K.
Oliko muuten livejä tiedossa JO tai K tänään? Oon niin pihalla kaikesta. Jotain muuta mitä mulla ois voinu mennä ohi ehdottoman tärkeää?
LG
Saanko kysyä mielenkiinnosta yhtä asiaa? Mä tässä pähkäilin sellaista, että mikä saa teidät muutaman (noin 25-30-vuotiaan) miespuolisen viihtymään meidän keski-ikäisten naisten parissa? Mun kysymys saattaa olla stereotyyppinen ja ehkä joistakin todella typerä, mutta mietin vaan, että mikä saa teidät pysymään menossa mukana? Joo ja tiedän, että täällä ja vauvalla seilailee kaikenlaista porukkaa ja esim. myös muutama teini, mutta näin karkeasti ajateltuna. Onkohan teillä kaikilla poikkeuksellisen hyvä äitisuhde?
 
vierailija
Saanko kysyä mielenkiinnosta yhtä asiaa? Mä tässä pähkäilin sellaista, että mikä saa teidät muutaman (noin 25-30-vuotiaan) miespuolisen viihtymään meidän keski-ikäisten naisten parissa? Mun kysymys saattaa olla stereotyyppinen ja ehkä joistakin todella typerä, mutta mietin vaan, että mikä saa teidät pysymään menossa mukana? Joo ja tiedän, että täällä ja vauvalla seilailee kaikenlaista porukkaa ja esim. myös muutama teini, mutta näin karkeasti ajateltuna. Onkohan teillä kaikilla poikkeuksellisen hyvä äitisuhde?
No omasta puolestani kyllä mulla on tosi hyvä äitisuhde joka vain syveni kun tulin kaapista. Ja ronski huumori palstoilla on myös samanlaista kuin äidin kanssa heitetään. Palstoilla mut saa pysymään juuri huumori, yhteiset fanituksen kohteet, linkit, musiikki ja minua kiehtoo myös tuo kaksikon ihmeellinen kemia. Ei näitä palstoja oikeen miehille erikseen ole missään. Ja minnekään laudalle mulla ei ole kiinnostusta. Ja ehkä myös se että mun arki maailma on niin miesvoittoinen, joten täällä on erilaista. En oikeen muuta osaa sanoa 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
No omasta puolestani kyllä mulla on tosi hyvä äitisuhde joka vain syveni kun tulin kaapista. Ja ronski huumori palstoilla on myös samanlaista kuin äidin kanssa heitetään. Palstoilla mut saa pysymään juuri huumori, yhteiset fanituksen kohteet, linkit, musiikki ja minua kiehtoo myös tuo kaksikon ihmeellinen kemia. Ei näitä palstoja oikeen miehille erikseen ole missään. Ja minnekään laudalle mulla ei ole kiinnostusta. Ja ehkä myös se että mun arki maailma on niin miesvoittoinen, joten täällä on erilaista. En oikeen muuta osaa sanoa
Kiitos ja siis ihan hyvällä tarkoitusperällä kysyin asiaa. Minusta on hienoa, että täällä seilailee erilaisia ihmisiä ja on ollut virkistävää lukea muiden elämäntarinoita näiden B&K juttujen lisäksi.
 
vierailija
No omasta puolestani kyllä mulla on tosi hyvä äitisuhde joka vain syveni kun tulin kaapista. Ja ronski huumori palstoilla on myös samanlaista kuin äidin kanssa heitetään. Palstoilla mut saa pysymään juuri huumori, yhteiset fanituksen kohteet, linkit, musiikki ja minua kiehtoo myös tuo kaksikon ihmeellinen kemia. Ei näitä palstoja oikeen miehille erikseen ole missään. Ja minnekään laudalle mulla ei ole kiinnostusta. Ja ehkä myös se että mun arki maailma on niin miesvoittoinen, joten täällä on erilaista. En oikeen muuta osaa sanoa
Kiitos ja siis ihan hyvällä tarkoitusperällä kysyin asiaa. Minusta on hienoa, että täällä seilailee erilaisia ihmisiä ja on ollut virkistävää lukea muiden elämäntarinoita näiden B&K juttujen lisäksi.
 
vierailija
Iltaa ja perjantaita täältä sängyn pohjalta. Sain sitten luultavasti Aino areenalta kunnon koronan. Sunnuntaina menin töihin ja maanantaina kun pääsin vuorosta olin jo puolikuollut.
Mutta varmaan on raportteja jo tullut tuolta Ainosta, joten laitan tähän omia ja äidin tunnelmia sieltä.
Mentiin aika viime tipassa ja jäätiinkin aika taakse, mutta ihan hyvin nähtiin ja kuultiin. Kärtsy oli ihana iloinen energinen itsensä, mutta Aino areena ei ehkä ainakaan mun mielestä ollut se paras keikkapaikka. Vei aika paljon fiilistä, kun vieressä oli teini tai oikeestaan lapsi porukka joka odotteli vaan Isac Elliotia. Sovittiinkin äidin kanssa, että kun uudet keikka päivät ilmoitetaan niin mennään ihan Kärtsyn omalle keikalle. Vippejä roustattiin ja fani pääsi lavalle ICIP ajaksi ja tää on musta hienoa. Huhhahgay on livenä mahtava, mutta ei tullut pussailuja tai hipelöintejä nyt.
Äidin tunnelmia sitten. Tykkäsi kovasti ja suosikeiksi nousi HHH, ICIP ja Mic Mac. Ei ole seurannut Kärtsyä sitten viisujen ja yllättyi iloisesti. Äidin lempiartistit on luokkaa Jarkko Ahola, Marco Hietala ja Sonata Arctica. No Benkusta tykkää, kun minä oon opettanut. Kärtsy on kuulemma seksikäs, ihana ja ihanan pieni. Mulle tietenkin heti sitä naitettiin ja ei äiti kyllä uskonut kun sanoin että K tunnustautuu heteroksi. Huomautin äitille sit et sun gaydar oli mun kohdella rikki sen 20 vuotta, mutta nyt se kuulemma on oikeessa. Mutta sain ainakin äidistä Kärtsyn keikoille kaverin.
Nyt kahlaan palstoja läpi ja uutta Tommy matskua. Oon käyny muutamana iltana täällä ja vauvalla, mutta on ollu sellaista vääntöä, että sairaana ei jaksa.
Ja Joymuffin olipa jännä uni. Märkää en käytä itsekään kuin hyvin vähän, mutta kahville voidaan mennä jos törmätään ja kiitos uusimmasta ficistä.
Ja Luonnollisesti Gluteeniton vai mikä se oli Nacelle?
LG
❤ Oltiinkin jo vähän huolissamme, kun "hävisit" keikan jälkeen 😄
 
vierailija
Mua ei yllätä elämässä enää mikään. Tiedä vaikka kymmenen vuoden kuluttua saataisiin lukea lehdestä, että Kärtsy ja Boitsu ovat menneet kaikessa hiljaisuudessa naimisiin. Elämä yllättää.
Minulla on koko ajan ollut tunne, että jos nuo kaksi päätyisivät jotenkin ihmeen kaupalla yhteen, realistisin skenaario sille olisi useamman vuoden kuluttua.

Se voisi mennä jotenkin näin.

He pysyvät ystävinä, heidän välillään on selittämätön jännite, ja he jollain tasolla tunnistavat sen. Something more. Mutta kummallakaan ei riitä henkisiä resursseja asian tiedostamiseen ihan todella. On isoja elämänmuutoksia, arki eri puolilla Eurooppaa, syvään juurtuneet normit siitä, että naisten kanssa oleminen on ainoa ja helpoin vaihtoehto. Mutta heidän yhteytensä säilyy, ehkä välillä ruuhkavuosien keskellä vähän väljempänä, mutta se säilyy kuitenkin. Tulee uusia urakuvioita, parisuhteita, perheiden perustamisia, eroja ja uusia suhteita. Kaiken aikaa he ovat jossain taustalla toistensa mielissä.

Sitten elämä ehkä hiukan lopulta tasaantuu, on ensimmäistä kertaa useampaan vuoteen aikaa pysähtyä ja miettiä, mitä elämältä haluaa. Ehkä he pohtivat tätä yhdessä jonakin pitkäksi venyvänä iltana ja yönä, ja yksi asia johtaa toiseen. Fyysinen läheisyys tuntuu luonnolliselta, sehän on aina tuntunut, mikään siinä ei ole yllättävää. Aamulla molemmat kokevat samoin: Oli koko ajan, alusta saakka selvää, että tämä tulisi menemään näin. Miksi kesti niin kauan tajuta se?
 
vierailija
Olihan täällä nyt onneksi muitakin jotka on samoilla linjoilla ja eivät näe kovaa vääntöä tai häiriköintiä. Alkoi jo tuntua että minun ja tuon edellisen kirjoituksissa on enemmän vääntöä kuin tuossa videolla. Toki kaikki on mahdollista ja nämä on vaan tulkintoja.
Tuolla havaintokyvyllä pohtisin vielä. Kun eihän siinä häitiköintiä ole tai muutakaan kontaktia näihin K ja A kun mies ei pääse luo. Ja aika pitkään tuossa vessan paikasta keskustellaan. Ehkä se mies sitten jäi kertomaan virtsaamisvaivoistaan
 
vierailija
Minulla on koko ajan ollut tunne, että jos nuo kaksi päätyisivät jotenkin ihmeen kaupalla yhteen, realistisin skenaario sille olisi useamman vuoden kuluttua.

Se voisi mennä jotenkin näin.

He pysyvät ystävinä, heidän välillään on selittämätön jännite, ja he jollain tasolla tunnistavat sen. Something more. Mutta kummallakaan ei riitä henkisiä resursseja asian tiedostamiseen ihan todella. On isoja elämänmuutoksia, arki eri puolilla Eurooppaa, syvään juurtuneet normit siitä, että naisten kanssa oleminen on ainoa ja helpoin vaihtoehto. Mutta heidän yhteytensä säilyy, ehkä välillä ruuhkavuosien keskellä vähän väljempänä, mutta se säilyy kuitenkin. Tulee uusia urakuvioita, parisuhteita, perheiden perustamisia, eroja ja uusia suhteita. Kaiken aikaa he ovat jossain taustalla toistensa mielissä.

Sitten elämä ehkä hiukan lopulta tasaantuu, on ensimmäistä kertaa useampaan vuoteen aikaa pysähtyä ja miettiä, mitä elämältä haluaa. Ehkä he pohtivat tätä yhdessä jonakin pitkäksi venyvänä iltana ja yönä, ja yksi asia johtaa toiseen. Fyysinen läheisyys tuntuu luonnolliselta, sehän on aina tuntunut, mikään siinä ei ole yllättävää. Aamulla molemmat kokevat samoin: Oli koko ajan, alusta saakka selvää, että tämä tulisi menemään näin. Miksi kesti niin kauan tajuta se?
Kestää liian kauan!💜
 
vierailija
Anteeksi, yritän olla täällä ankeuttamatta, mutta nyt vähän ankeuduin. :) Joidenkin aiempien juttujen inspiroimana olen yrittänyt nyt kirjoittaa Bojanille runoa, jota innoittaisivat sekä Barve oceana että SSOL, ja olen nyt kuunnellut paljon Barve oceanaa. Ongelma on, että siinä on yhdet Joksujen parhaista sanoituksista ja kun sen jälkeen vilkaiseekin SSOL:n lyriikoita, tulee vain paha mieli. Anteeksi mutta oikeasti. Ehkä suosiolla hylkään tämän tulokulman. :)

- Joymuffin
 
vierailija
No omasta puolestani kyllä mulla on tosi hyvä äitisuhde joka vain syveni kun tulin kaapista. Ja ronski huumori palstoilla on myös samanlaista kuin äidin kanssa heitetään. Palstoilla mut saa pysymään juuri huumori, yhteiset fanituksen kohteet, linkit, musiikki ja minua kiehtoo myös tuo kaksikon ihmeellinen kemia. Ei näitä palstoja oikeen miehille erikseen ole missään. Ja minnekään laudalle mulla ei ole kiinnostusta. Ja ehkä myös se että mun arki maailma on niin miesvoittoinen, joten täällä on erilaista. En oikeen muuta osaa sanoa
Niin ja tää oli siis mun. Unohtu allekirjoitus 🙂
LG
 
vierailija
Minulla on koko ajan ollut tunne, että jos nuo kaksi päätyisivät jotenkin ihmeen kaupalla yhteen, realistisin skenaario sille olisi useamman vuoden kuluttua.

Se voisi mennä jotenkin näin.

He pysyvät ystävinä, heidän välillään on selittämätön jännite, ja he jollain tasolla tunnistavat sen. Something more. Mutta kummallakaan ei riitä henkisiä resursseja asian tiedostamiseen ihan todella. On isoja elämänmuutoksia, arki eri puolilla Eurooppaa, syvään juurtuneet normit siitä, että naisten kanssa oleminen on ainoa ja helpoin vaihtoehto. Mutta heidän yhteytensä säilyy, ehkä välillä ruuhkavuosien keskellä vähän väljempänä, mutta se säilyy kuitenkin. Tulee uusia urakuvioita, parisuhteita, perheiden perustamisia, eroja ja uusia suhteita. Kaiken aikaa he ovat jossain taustalla toistensa mielissä.

Sitten elämä ehkä hiukan lopulta tasaantuu, on ensimmäistä kertaa useampaan vuoteen aikaa pysähtyä ja miettiä, mitä elämältä haluaa. Ehkä he pohtivat tätä yhdessä jonakin pitkäksi venyvänä iltana ja yönä, ja yksi asia johtaa toiseen. Fyysinen läheisyys tuntuu luonnolliselta, sehän on aina tuntunut, mikään siinä ei ole yllättävää. Aamulla molemmat kokevat samoin: Oli koko ajan, alusta saakka selvää, että tämä tulisi menemään näin. Miksi kesti niin kauan tajuta se?
❤❤
 
vierailija
Tuolla toisella palstalla kerrotaan, että olisi aika tuoretta tietoa, että Martin olisi edelleen B n kämppiksenä. Onko kukaan muu törmännyt moiseen tietoon.
En ehtinyt kommentoida tähän ennen palstan sulkeutumista, mutta siis: tumblrissa näkee näitä kommentteja, mitkä joku on selvästi ottanut nyt totena ja tullut niitä vauvalle toistelemaan. Todellisuudessa tumblrissa ei ole yleistä tietoa, että Martin opiskelee muualla eikä asu Sloveniassa enää, joten tästä kämppiksenä asumisesta on tullut rikkinäisen puhelimen tietoa, jota kaikki siellä toistelevat (vitsillä tai tosissaan, vaikea aina välillä tietää). Muuta, tuoretta tietoa Martinin olinpaikasta tai asuinjärjestelyistä ei siis ole.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä