Iltaa ja perjantaita täältä sängyn pohjalta. Sain sitten luultavasti Aino areenalta kunnon koronan. Sunnuntaina menin töihin ja maanantaina kun pääsin vuorosta olin jo puolikuollut.
Mutta varmaan on raportteja jo tullut tuolta Ainosta, joten laitan tähän omia ja äidin tunnelmia sieltä.
Mentiin aika viime tipassa ja jäätiinkin aika taakse, mutta ihan hyvin nähtiin ja kuultiin. Kärtsy oli ihana iloinen energinen itsensä, mutta Aino areena ei ehkä ainakaan mun mielestä ollut se paras keikkapaikka. Vei aika paljon fiilistä, kun vieressä oli teini tai oikeestaan lapsi porukka joka odotteli vaan Isac Elliotia. Sovittiinkin äidin kanssa, että kun uudet keikka päivät ilmoitetaan niin mennään ihan Kärtsyn omalle keikalle. Vippejä roustattiin ja fani pääsi lavalle ICIP ajaksi ja tää on musta hienoa. Huhhahgay on livenä mahtava, mutta ei tullut pussailuja tai hipelöintejä nyt.
Äidin tunnelmia sitten. Tykkäsi kovasti ja suosikeiksi nousi HHH, ICIP ja Mic Mac. Ei ole seurannut Kärtsyä sitten viisujen ja yllättyi iloisesti. Äidin lempiartistit on luokkaa Jarkko Ahola, Marco Hietala ja Sonata Arctica. No Benkusta tykkää, kun minä oon opettanut. Kärtsy on kuulemma seksikäs, ihana ja ihanan pieni. Mulle tietenkin heti sitä naitettiin ja ei äiti kyllä uskonut kun sanoin että K tunnustautuu heteroksi. Huomautin äitille sit et sun gaydar oli mun kohdella rikki sen 20 vuotta, mutta nyt se kuulemma on oikeessa. Mutta sain ainakin äidistä Kärtsyn keikoille kaverin.
Nyt kahlaan palstoja läpi ja uutta Tommy matskua. Oon käyny muutamana iltana täällä ja vauvalla, mutta on ollu sellaista vääntöä, että sairaana ei jaksa.
Ja Joymuffin olipa jännä uni. Märkää en käytä itsekään kuin hyvin vähän, mutta kahville voidaan mennä jos törmätään ja kiitos uusimmasta ficistä.
Ja Luonnollisesti Gluteeniton vai mikä se oli Nacelle?
LG