H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Just just:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mega-ällö miehen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Jollaki rahaa. Lahjottas mielummin vähävarasille lapsiperheille ja hommais pienemmän
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Näemmä isolla rahalla ei kuitenkaan saa tyylitajua. Tai sitten kallis kämppä söi sisustusbudjetin
![]()
Yäks kaikin tavoin, siis toki vain mun mielipiteeni eikä mikää yleinen totuus =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Jollaki rahaa. Lahjottas mielummin vähävarasille lapsiperheille ja hommais pienemmän
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Kiva ulkoa, muttaihan hirvee sisältä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Näemmä isolla rahalla ei kuitenkaan saa tyylitajua. Tai sitten kallis kämppä söi sisustusbudjetin
![]()
Yäks kaikin tavoin, siis toki vain mun mielipiteeni eikä mikää yleinen totuus =)
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Näemmä isolla rahalla ei kuitenkaan saa tyylitajua. Tai sitten kallis kämppä söi sisustusbudjetin
![]()
Katsos vaan, sä olit laittanut sanoiks sen mitä mä mietin. Eli onhan meillä sittenkin näköjään sama maku![]()
Tai mitä Maku nyt tähän liittyy?