joo-o tollasia sais sillä summalla joka saatiin lainaa pankista.. olisko mikään hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivoja kämppiähän nuo. Se kakkonen oli kyllä myös mun suosikki. Ja sitten se, missä oli siniset (?) keittiönkaapit.

Voi hitsi, mä olin jo unohtanut miten älyttömän halvat asunnot Porissa on.

toka ehdottomasti! remppaamatta kelpais mulle...

pesuhuone ja keittiö näytti rempatuilta noin äkkiseltään...

tasakattoista älkää ostako! saatte lunta olla tiputtelemassa sieltä...

jos öljylämmitys taloa meinaatte huomioikaa öljyn kulutus jos vie vuodessa 2000-3000l se on paljon ja milloin on kattila/poltin uusittu vähintään 2000luvulla on hyvä juttu... öljysäiliö maan päällä vai alla,milloin huollettu/tarkistettu...

öljylaskun voi maksaa erissä muuten ei aina tarvitse maksaa koko laskua....

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.sid=1000.86BD146904A53224F68599030EA31077&.sidc=1000&.rpkg=34970

ainakin tämä

porilaisena voin sanoa että tällä hetkellä valikoima tosi huono, useampi tuttu etsii asuntoa mut aikas kamalia on vaan tarjolla, odottaisin teinä kesään, kiinteistövälittäjä tuttu sitä aina sanoo et silloin on vilkkainta.
Jos noista tarvis pakosti valita niin se porkan asunto varmaan vois tulla kyseeseen, lapsiperhealuetta, palvelut suht lähellä, ulkoa talo ihan ok, sisältä remppaisin täysin, itse en muuttaisi pitkälle kaupungista jossa olisin aina auton armoilla, menee ihan hirveästi aikaa autossa istumiseen ja bensaan rahaa.

Yhteistyössä