joo-o tollasia sais sillä summalla joka saatiin lainaa pankista.. olisko mikään hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noi oli kuules kaikki oikein hienoja ja hyviltä tuntuvia vaihtoehtoja.
Mikä vaan eniten näytön jälkeen teitä miellyttää ja kuntotarkastus näyttää vihreää valoa niin eikun unelmaa ostamaan!

meillä samanhintainen talo, joka on juuri sellainen unelma mitä olen toivonut : )

alkaa jatkuvat ´remontit.. oon tottunut pelaamaan varman päälle.. ihan samalla hinnalla oltais saatu rakennettua siisti ykskerroksinen talo.. eli ei mitään luksus.. mut ainakin olisi ollut tiedetty miten tehty

Sijainneista en osaa sanoa, en tunne kaupunkia yhtään. Mutta...

1: Plääh. Hassu pohja ja ruma kylpyhuone.
2: Nätti ulkoa, hyvä pohja, nätti kylpyhuone.
3: Plääh. Ruma ulkoa, lähellä isoa tietä?
4: Plääh. Ja vuokratontilla.
5: Ruma ulkoa, hyvä sisältä, jännä pohja - käytännöllinen?
6: -
7: Plääh. Liikaa maalattua tiiltä sisällä; "kekkostyyliä".
8: Plääh. Ja tuo viimeinen kuva: onko tuo pöytä rakennettu "kiinteäksi"? Lattialista ainakin näyttäisi menevän niin... Hassua.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
alkaa jatkuvat ´remontit.. oon tottunut pelaamaan varman päälle.. ihan samalla hinnalla oltais saatu rakennettua siisti ykskerroksinen talo.. eli ei mitään luksus.. mut ainakin olisi ollut tiedetty miten tehty

Ettekö taivu Älväriin? Se on nimittäin vähän kuin Ikean keittiö: kaikki sitä haukkuu ja kukaan ei muka haluaisi omakseen, mutta ne jotka ovat sen hankkineet, ovat siihen hirvittävän tyytyväisiä. :)

onko teidän pakko ostaa nyt joku? Mä en tyytyisi ihan mihin vaan, enkä ostaisi taloa tyyliin kunhan jonkun saa. Voisitteko muuttaa muutamaksi vuodeksi vaikka pienempään kerrostalokämppään ja säästää rahaa sitä omaa taloa varten?

onko teidän pakko ostaa nyt joku? Mä en tyytyisi ihan mihin vaan, enkä ostaisi taloa tyyliin kunhan jonkun saa. Voisitteko muuttaa muutamaksi vuodeksi vaikka pienempään kerrostalokämppään ja säästää rahaa sitä omaa taloa varten?

varmaan ton ekan, on kivoimman mallinen. kylppäriin uudet laatat ja uus tapetti olkkariin..
toka oli kyl kans hyvä mut en tykänny keittiön kaapeista (mikä ei ole kovin iso juttu mut ku mielipidettä kysytään ni sanotaan se..)

mulle merkkais koko,eli huoneluku ja pihan koko.. pikkuremppaa voi aina tehdä ite..

meillä on perheessa iso koira, kaks kissaa ja pian 4 lasta ja yritys.. ei niitä ihan pieneen kyllä voi mahduttaa saati et joku vuokrais meille asunnon :laugh:

pienempiä omistusasuntojakin on.. mä en tajua kun heti ensiasunnoksi pitää saada se unelmien omakotitalo.

meillä on perheessa iso koira, kaks kissaa ja pian 4 lasta ja yritys.. ei niitä ihan pieneen kyllä voi mahduttaa saati et joku vuokrais meille asunnon :laugh:

pienempiä omistusasuntojakin on.. mä en tajua kun heti ensiasunnoksi pitää saada se unelmien omakotitalo.

saako kysyä että millasilla tuloilla saitte ja paljonko? kiinostaa vaan kun olis meilläkin ajankohtasta kävästä pankissa, mutta täältä ei tolla summalla (noin 120-140t? ) saa yhtään mitään :/ että onko turha mennä pankkiin... jotenkin ei kiinnostais mennä kuulemaan sitä ettei lainaa heru :ashamed:

mutta tuo toka talo oli ihan kiva =)

saako kysyä että millasilla tuloilla saitte ja paljonko? kiinostaa vaan kun olis meilläkin ajankohtasta kävästä pankissa, mutta täältä ei tolla summalla (noin 120-140t? ) saa yhtään mitään :/ että onko turha mennä pankkiin... jotenkin ei kiinnostais mennä kuulemaan sitä ettei lainaa heru :ashamed:

mutta tuo toka talo oli ihan kiva =)

tulot on n. 3000-3500.. mut meillä on vielä toinen laina 123 000 jossa tosin asuu vuokralainen:) tiedän et sataa niskaan ja paljon, mut tuloja saa suurennettu(tekemällä lisähommia) jos näyttää et tulee tiukkaa

Yhteistyössä