Aika arvokkaat sukkikset huutiksessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostaakos kukaan niitä noin 20 ? sukkiksia? Jossakin näin niin kalliit ja itse en ostais, meiän tytöllä menee parilla käyttökerralla rikki varpaista jo.Kerran oon kokeillut kalliimpia noin 15 ? sukkiksia ja nekin meni rikki. Ei viitsisi jatkuvasti olla parsimassa. H&M:n on ollut parhaimpia tähän mennessä ja Vendin huonoimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Ostaakos kukaan niitä noin 20 ? sukkiksia? Jossakin näin niin kalliit ja itse en ostais, meiän tytöllä menee parilla käyttökerralla rikki varpaista jo.Kerran oon kokeillut kalliimpia noin 15 ? sukkiksia ja nekin meni rikki. Ei viitsisi jatkuvasti olla parsimassa. H&M:n on ollut parhaimpia tähän mennessä ja Vendin huonoimpia.

Kyllä minä olen ostanut kalliitakin sukkahousuja. Esim Ergeellä oli jarrut jalkapohjissa ja polvissa. Hinta yli 20e, laatu erittäin hyvä. Kestävä, kaunis ja hyvän mallinen. Lisäksi muitakin noin 15e sukkiksia on tullut ostettua ja laatu on ollut h&M:ää parempi ja tietty värit kauniita.

Ja meillä on käytössä eniten h&m:n sukkiksia, niissä teräosa on ihan muodoton. Mutta halpoja toki ovat.

Ostatko väärän kokoisia sukkahousuja, jos ne heti menevät rikki? Kynnet pitkät?

Meidän esikoisella on Ellen sukkiksia ja niissä on pesuohjeena 30 asteen pesu. :o
Olen pessyt ne kyllä 60 asteessa niinkuin kaikki muutkin alusvaatteet, niin nyppyisiksi ne on menny samalla lailla kuin kaikki muutkin.

tähän mennessä parhaat sukkikset oli semmoset cittarin perussukkahousut. En tiedä saako niitä enää.
Tosi monessa paikassa on tämä raivostutava kokoniputus 110-116 ja 122-128. Pienemmät ei mahdu kahden pesun jälkeen ja isompia saa vaikka keittää niin ne ei kutistu, muutoin siis liika pitkät.

Mä olen se, joka raivona aukoo niitä paketteja kaupassa, kun voi olla 15 cm pituuseroa "saman" kokoisissa sukkiksissa. Miksei niissä voi olla edes malleja esillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Kyllä minä olen ostanut kalliitakin sukkahousuja. Esim Ergeellä oli jarrut jalkapohjissa ja polvissa. Hinta yli 20e, laatu erittäin hyvä. Kestävä, kaunis ja hyvän mallinen. Lisäksi muitakin noin 15e sukkiksia on tullut ostettua ja laatu on ollut h&M:ää parempi ja tietty värit kauniita.

Ja meillä on käytössä eniten h&m:n sukkiksia, niissä teräosa on ihan muodoton. Mutta halpoja toki ovat.

Ostatko väärän kokoisia sukkahousuja, jos ne heti menevät rikki? Kynnet pitkät?

Ei ole pitkät kynnet ja teräosa on mielestäni liian lyhyt kaikissa sukkahousuissa pituuteen nähden. Tyttö on 128 cm nyt niin pitää ostaa 140 cm sukkahousut jotta jalkaterä mahtuu niin ettei kinnaa ja jalka ei kumminkaan mikään iso ole, nro 32.

Yhteistyössä