Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:sukkahousuiksi ei nyt törkykalliit, mutta toki tuplahinta H&M:n hintoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Paljos noi henkkamaukalla maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Ostaakos kukaan niitä noin 20 ? sukkiksia? Jossakin näin niin kalliit ja itse en ostais, meiän tytöllä menee parilla käyttökerralla rikki varpaista jo.Kerran oon kokeillut kalliimpia noin 15 ? sukkiksia ja nekin meni rikki. Ei viitsisi jatkuvasti olla parsimassa. H&M:n on ollut parhaimpia tähän mennessä ja Vendin huonoimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Ostaakos kukaan niitä noin 20 ? sukkiksia? Jossakin näin niin kalliit ja itse en ostais, meiän tytöllä menee parilla käyttökerralla rikki varpaista jo.Kerran oon kokeillut kalliimpia noin 15 ? sukkiksia ja nekin meni rikki. Ei viitsisi jatkuvasti olla parsimassa. H&M:n on ollut parhaimpia tähän mennessä ja Vendin huonoimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Ostaakos kukaan niitä noin 20 ? sukkiksia? Jossakin näin niin kalliit ja itse en ostais, meiän tytöllä menee parilla käyttökerralla rikki varpaista jo.Kerran oon kokeillut kalliimpia noin 15 ? sukkiksia ja nekin meni rikki. Ei viitsisi jatkuvasti olla parsimassa. H&M:n on ollut parhaimpia tähän mennessä ja Vendin huonoimpia.
Kyllä minä olen ostanut kalliitakin sukkahousuja. Esim Ergeellä oli jarrut jalkapohjissa ja polvissa. Hinta yli 20e, laatu erittäin hyvä. Kestävä, kaunis ja hyvän mallinen. Lisäksi muitakin noin 15e sukkiksia on tullut ostettua ja laatu on ollut h&M:ää parempi ja tietty värit kauniita.
Ja meillä on käytössä eniten h&m:n sukkiksia, niissä teräosa on ihan muodoton. Mutta halpoja toki ovat.
Ostatko väärän kokoisia sukkahousuja, jos ne heti menevät rikki? Kynnet pitkät?