N
"Niila"
Vieras
Hei! Olen 1kk ikäisen suloisen tyttövauvan äiti ja minua huolestuttaa vähän se että onko mun äidinrakkaus sellaista mitä "pitäisi olla"... Kun vauva syntyi ja nostettiin rinnalleni, se hetki oli mahtava mutta nyt kun arkea on takana kuukausi niin en koe sellaista "kaikkivoipaa mahtavaa äidinrakkauden" tunnetta. Lapsi on aika helppo mutta silti koen riittämättömyyden tunnetta joka päivä, välillä maito ei riitä ja muuten vaan lapsi kitisee enkä tiedä miksi. Isä tuntuu osaavan hoitaa lasta paljon paremmin ja hänen suhde vauvaan on jotenkin vahvempi ja välittömämpi. Itse vähän välttelen jopa vauvan kanssa oloa hereillä oloaikaan koska en oikein tiedä mitä tehdä vauvan kanssa. Onko kenelläkään samoja fiiliksiä? Ja lohdutusta että mullekin voi vielä tulla vahvat äidinrakkauden tunteet vaikka vielä olenkin jotenkin hukassa enkä osaa olla äiti.
Taustoista sen verran että olen 31-vuotias ja lapsi oli parin vuoden ajan toivottu että mikään vahinko hän ei ole. Kommentteja kiitos
Taustoista sen verran että olen 31-vuotias ja lapsi oli parin vuoden ajan toivottu että mikään vahinko hän ei ole. Kommentteja kiitos