TODELLA huonot välit lapsen kummitädin kanssa -onko oikein, jos en anna tavata lasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MammaP.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattaa ottaa huomioon kuitenkin se tosiseikka että nämä jutut on kulkeneet ulkopuolisen kautta...
vaikka kuinka luotettava oliskin niin ne jutut voi oikeesti paisua..joten sinuna vaatisin keskustelua suoraan naamatusten eikä välikäsien kautta..
voi olla aina se pienen pienikin mahdollisuus että ulkopuolinen on ymmärtänyt/antaa ymmärtää väärin näitä asioita..
ei olis ensimmäinen kerta maailmassa että joku ulkopuolinen sekaa toisten suhteita...

Meillä tytön kummitäti oli paljon mukana lapsen ensimmäisenä vuotena, mutta hänelle ja minulle tuli riita. Ja sitä ei kaikesta huolimatta saatu selvitettyä, toivoin kuitenkin ja sen hänelle sanoinkin ettei antaisi sen riidan ulottua lapseen asti. Näin ei käynyt, onneksi tyttö oli vielä niin pieni ettei muista kaivata kummitätiään. On aina ikävää jos lapset kärsivät aikuisten riidoista.

Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertaisesti:
Teet väärin

Mikä muuten oli riidan syy?

Tämä kummitäti haukkui minua huonoksi äidiksi.

Kuulemma kasvatamme lapsemme "pumpulissa" (ei nää "tosielämää") ja olen kuulemma hermoromahduksen partaalla, kun en käy koskaan juhlimassa (baarissa ryyppäämässä) ja olen liian varovainen kun en istuta jo 4kk ikäistä vauvaa tai anna hänelle jo kiinteitä.... jne jne...

kuulostaa tutulta..sano kummitädille että voi tulla tapaamaan lasta kun teille sopii ja mee ite vaikka siksaikaa lukemaan tms.

Yhteistyössä