M
MammaP.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä ymmärrän:Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:Eikö kukaan ymmärrä minua tässä asiassa?
Minä ymmärrän. Vähän samassa tilanteessa olen![]()
Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ymmärrän:Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:Eikö kukaan ymmärrä minua tässä asiassa?
Minä ymmärrän. Vähän samassa tilanteessa olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä teet todella väärin, lapsi ei ole riitakapula, eikö ole hienoa että kummi haluaa lasta tavata eikä heittäydy lapselliseksi teidän riitanne takia.
Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:Ja tosiaan riitaannuttuamme kummitäti snaoi itse, ettei halua olla enää kummi ja "pitäköön perkeleen pentunsa" ja haukkui minutkin ties miksi ja antoi porttikiellon mieheni kotitaloon (oli muuten soitellut heti vanhemmilleen, että minä kiusaan häntä ja minua ei saa päästää sinne kylään -lapsellista!).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Jotkut mammat ovat todella herkkähipiäisiä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noh:sanoisin tossa tilanteessa miehen siskolle, että jos hän haluaa tavata lasta, hänen olis vähän pidettävä pienempää suuta. jos ei käytös muutu, ei tartte kylään tulla. en minä ainakaan seurustele kenekään kanssa, josta en tykkää, oli kummi, kaima tai serkku tai äitikin jopa. aikuinen ihminen saa valita seuransa, veri ei velvoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Etkö muka??:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Jos sinun lapsiasi haukuttaisiin perkeleen pennuiksi niin etkö edes vähän loukkaantuisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Taas.....:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Taasko sinä täällä auot päätäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kuule:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Vähän ymmärrystä hei! Monesti varsinkin esikoisen äidit ottavat helposti itseensä pienistäkin asioista. Varsinkin, jos on mieli matallla synnytyksen jälkeen yms. Vai eikö ole kokemusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Etkö muka??:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikesta mahdollisesta mammat näköjään voivatkin vetää herneet nenään
Jos sinun lapsiasi haukuttaisiin perkeleen pennuiksi niin etkö edes vähän loukkaantuisi?
Käsi sydämelle nyt: todennäköisesti siinä on ollut riitatilanne päällä kun tämä kummi on näin sanonut. Tuskin on tarkoittanut lasta todella.
Ja minä loukkaantuisin, mutta en todellakaan tuossa mittakaavassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Tulee mieleen, että kerta se miehen sisko on sanonut että "Pitäkööt perkeleen pentunsa" niin mitä hänelle on sitä ennen sanottu? Eikö oikeasti ole ne lahjat kelvanneet, onko niille nyrpistelty? Tai onko uhattu ettei saa kummilasta nähdä? Jotakinhan siinä on täytynyt tapahtua, lapseen viittaavaa, kerta noin on sanonut? Ainakin luulisin.
Alkuperäinen kirjoittaja sirvili:meillä samanlainen tilanne, olen riidoissa mieheni siskon kanssa ja hän on lapsemme kummi. Hän on sanonut veljelleen, että tämän pitäisi erota minusta ja puuttuu koko ajan tai yrittää puuttua asioihimme enkä hänen mielestään osaa kasvattaa lastamme. Olen kuitenkin neljän lapsen äiti(kolme lasta edellisestä liitosta) ja ammatiltani päivähoitaja, työskentelen pienten lasten ryhmässä päiväkodissa.Taustana tässä mielestäni on, että hän ei hyväksy, että olen eronnut aiemmasta liitostani ja minulla on lapsia entisestä liitosta.
Olen sitä mieltä jos hän ei hyväksy minua, niin en halua hänen olevan lapsenikaan kanssa tekemisissä, onhan lapsellani muita kummeja, jotka ovat hyväksyneet tekemämme asiat ja päätökset.
Ja meillä myös mieheni halusi sisikonsa lapsemme kummiksi.
Maaliskuussa syntyy toinen yhteinen lapsemme, joten mietimme tarkkaan ketä pyydämme kummiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraz:siis tää kummitätihän on piloille lellitty paska.Kaikki antaa hänen hyppiä silmilleen ja siks on sulle niin ärtsy kun oot eka joka tosissaan vaatiikin tilille sanomisistaan.Todennäkösesti on myös TODELLA huono itsetunto ja haukkuu yms. että saisi paremman olon itselleen.
Mua vituttais toi akka ainakin.Enkä varmaan veis lastani sinne,oisin niinkun mitään ei ois tapahtunu.Mua ärsyttää et jotkut ihmiset saa sanoa/tehdä mitä vaan ja muiden pitäis vaan kiltisti antaa anteeks ja unohtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sirvili:Kauhean vaikea selittää oikeasti tälläisiä tilanteita teille, joilla ei ole kokemusta vastaavanlaisista tilanteista.
Meillä ainakin taustalla paljon, paljon kaikkea mahdollista mieheni suvun puolelta muutenkin. Olenhan heidän ainokaista poikaansa kuusi vuotta vanhempi, eronnut, lapsia aiemmesta liitosta ja kun mieheni suku on iso suku maalla, missä muutenkin tiedetään/puututaan toisten asioihin herkästi, niin sehän onkin siinä...
Olen mielestäni yrittänyt kestää aika lailla paljon kaikkea mahdollista heidän puoleltaan, mutta en halua että minun ja perheeni asioihin puututaan.