Jaa, minä olen sitä mieltä että aikuinen ihminen ei tosiaankaan ole tilivelvollinen äidilleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta kun sinä annat mahdollisuuden kaikille noille asioille. Eikö se ole lapsellista, että et vaan tajua lopettaa suhdetta, vaikka pitäisi ymmärtää, ettei äitisi ole muuttumassa mihinkään. Sinä se niitä "kohteliaisuusvälejä" olet ylläpitämäsä ja sitten itket, kun äitisi ei kunnioita omaa rauhaasi.Riipumatta siitä minkäläinen lapsuus minulla oli, haluan viettää omien lasten kanssa aikaa, matkustaa ilman ylimääräisiä ilmoituksia anopille ja äidille minne mennään ja milloin tullaan takaisin. Haluaisin työpäivän jälkeen levätä tai ollaa vaan omien lasten kanssa eikä kahvitella. En hyväksy jos omille lapsille joku purkaa omaa kiukkua ja suuttumusta varsinkin jos ei ne tehneet mitään. Ja oman kodin avaimen tietenkin pyydän oli se omaa äiti tai anoppi jos lapsen täytyy päästää omaan kotiin.
Miltä teistä tuntuisi jos teidän anoppi
- vaatisi selityksiä milloin ja minne menette
- tulisi päivittäin kahville, ja kiukkuttelisi jos ei saisi tulla
- purkkasi kiukkunsa teidän lapsiin vaikka lapset eivät tehneet mitään
- eikä ymmärtäisi, että lapsen täytyy päästää omaan kotiin, ilman että odottaa omia sisaruksia koulusta, varsinkin kun on kaikkille avaimet?
Ei vaan ap:n pitäisi hankkia. Luonnevikaisilta ei kuulu vaatia mitään. Tai voi toki vaatia, mutta se se vasta naurettavaa on.Jahas, taas joku luonnehäiriöinen suurkuluttaja-äiti jota tyttären pitäis paapoa kuin prinsessaa. Jospa äitisi hankkisi sen kuuluisan oman elämän ettei tarvitse perheellesi kiukutella.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Ehkä äidistäsi tuli alkoholisti juuri vaikean lapsensa (=aloittaja) vuoksi?
Koskaan ei puhuta siitä, että jotkut tyttäret riepoo äitinsä hermot riekaleiksi, synnynnäisesti persoonallisuushäiriöiset ja vaativat naisenalut...