N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no mulle on jäänyt;24020504:Iltaisin muistan pelon ja itkun nukahtaessa kun isä kävi repimässä hiuksia päästä.
Tuleeko täällä nyt ohjeet "näin tukistat oikeaoppisesti"?
Ei ihme että joillakin menee hernepelto nenään kun puhutaan lastenhoidosta, kasvatuksesta ja arkioloista, itketään "oonko nyt huono äiti" jos taustalla on asenne että lapsia saa kurittaa fyysisesti ja näemmä psyykkisestikin.
Alkuperäinen kirjoittaja öööh;24020589:Isä kävi tukistamassa iltaisin kun olin jo sängyssä. Mitkä hänen motiivinsa olivat? Kuritus? Ja päänahka oli hellänä seuravanakin päivänä.
Tuleeko täällä nyt ohjeet "näin tukistat oikeaoppisesti"?
Ei ihme että joillakin menee hernepelto nenään kun puhutaan lastenhoidosta, kasvatuksesta ja arkioloista, itketään "oonko nyt huono äiti" jos taustalla on asenne että lapsia saa kurittaa fyysisesti ja näemmä psyykkisestikin.
Asetan toki, mutta minun ei tarvitse käyttää väkivaltaa siihen. Tämä taito taitaa vaatia hieman pidempiä hermoja, päättäväisyyttä ja kykyä hakea sitä apua muualta jos meinaa keinot loppua.
vrt. ei eläintenkään kanssa väkivallalla mitään todellista saavuteta vai hivautatko koiraakin jos ei osaa käyttäytyä tai lyötkö hevosta jos ei tottele?
Asetan toki, mutta minun ei tarvitse käyttää väkivaltaa siihen. Tämä taito taitaa vaatia hieman pidempiä hermoja, päättäväisyyttä ja kykyä hakea sitä apua muualta jos meinaa keinot loppua.
vrt. ei eläintenkään kanssa väkivallalla mitään todellista saavuteta vai hivautatko koiraakin jos ei osaa käyttäytyä tai lyötkö hevosta jos ei tottele?
Tiedätkö mitä psyykkinen väkivalta on?
"Henkisen väkivallan muotoja ovat alistaminen, nöyryyttäminen, huutaminen, kiroilu, painostaminen, pilkkaaminen, nimittely, uhkailu, kontrolli, vähättely, alentuvasti käyttäytyminen, pelottelu, häirintä sekä syyttely."
Vaasan ensi- ja turvakoti
Linkistä löytyy lisää määritelmiä jottet menisi sokeana syyttelemään. Sekä jatkoa tuolle lainaukselleni.
ja ps. ei ole tarvinnut yllämainittujakaan tehdä, onko sinulle vierasta kieltää, ohjata ja neuvoa oikeaan suuntaan haukkumisen, syyttelyn ja pelottelun sijaan?