[QUOTE="huhhuh";23365884]no huhhuh. mä en ala uutta haalaria enää täksi ajaksi ostamaan, vetoketju hajosi VIIME VIIKOLLA. pipon vois toki ostaa uuden, mutta kyllä mä oletan et ne hoitajatkin vähän katsois. moni lapsi ei siinä menemisen ja leikin meiningissä ajattele tippaakaan vaatetustaan. ja voin kertoa, että itsekin hoidan työkseni lapsia ja kyllä mä koen et mun palkka maksetaan siitä et niillä lapsilla on hyvä olla ja korjailen niiden pipojen ja punttien asentoja pitkin päivää jos tarve vaatii. kuuluu toimenkuvaan. tai niin luulin.
mut mun ja mun lapsen vikaahan tää kaikki nyt taas oli, olishan tää pitäny tietää.[/QUOTE]
i feel you! kyllä siellä on välillä sellanen tohina päällä, ettei ne huomaa ne lapset jos joku paikka repsottaa, tuttu juttu. en itsekään lähtisi ostamaan uutta pukua enää täksi ajaksi. kyllä niille tädeille se palkka maksetaan siitä et ne vähän kattoo. ja jos lapsella olisi ollu kauluri, ei hieman auennut vetoketju edes olisi haitannut, mut eikös kauluri ollut lapset lokerossa?
itsellä samoja kokemuksia, että liian vähän liian huonosti päällä. eilen hain lapsen, niin piha umpijäässä, kumpparit jalassa ja kurikset :O
vaikka juuri oltiin ostettu sellaiset lämpöiset "kumikengät" joilla voi vähän märässä mennä :/