Voi hyvä päivä :D Mun mies on niin paras :D

Todella tuttua. Olenkin karsinut miehelle puhumiset vain oleellisiin.
Ja myöntää täytyy, nykyään mä en oikein jaksa kuunnella miehen juttuja, aika paljon menee joo joo meiningillä jos tulee selittämään jotain kun katson vaikka Täykkäreitä tai roikun koneella tai muuta TÄRKEÄÄ.
Hmm, muodostuupa ruusuinen kuva meidän parisuhteesta...

Kerroin kaverille tän saman jutun ja se alkoi nauraa, et muistaks sen koirankusetusjutun viime syksyltä?! :D
Hetken kesti ennenkun yhdistin, mutta kaverini mielestä yks maailman hauskimpia juttuja... :xmas:

Mies oli siis vielä töissä ja mä käytin koirat tunnin lenkillä ja sit vielä extempore vein ne juoksemaan kaverin koirien kanssa, joten tarpeet tuli tehtyä moneen otteeseen ja veto oli pois.

Sanoin sit miehelle kun tuli kotiin, että koiria ei tarvii liikuttaa moneen tuntiin mihinkään, ne on just ollu pari tuntia ulkona meuhkaamassa ja tehny tarpeensa.
Mies sanoi, et ok.

Meni varmaan vartti-puoli tuntia kun mies nappaa koirien hihnat käteensä ja painuu niiden kans ulos. Olin et okei... Ehkä hällä on pointtinsa...

n.45min päästä tulee kotiin ja kiroaa, et ei perkeleen perkele, mikä näitä vaivaa kun kumpaakin saa raahata perässä eikä ne lirauta pisaraakaan?! :xmas:

Niin, en sit tiedä :xmas:

:D

Yhteistyössä