Kaikkea se raskaus teettää.
Hitto, että tekis mieli. Onneks ei kaapista löydy, voisin vaikka antaa periksi. :xmas:
Hitto, että tekis mieli. Onneks ei kaapista löydy, voisin vaikka antaa periksi. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Huh, se on kyllä sellaista myrkkyä. Joskus pentuna söin sitä lusikoimalla ja voi sitä jysäriä sen jälkeen. Sen jälkeen en ole koskaan vapaaehtoisesti sitä ruokiini laittanut. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä se oikein on? Joskus kun olin lapsi, meillä oli melkein ainoa mauste kotona keltainen purkki missä luki Aromat. Onko samaa ainetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Huh, se on kyllä sellaista myrkkyä. Joskus pentuna söin sitä lusikoimalla ja voi sitä jysäriä sen jälkeen. Sen jälkeen en ole koskaan vapaaehtoisesti sitä ruokiini laittanut. :x
Niin on. Ihan pas-..aa. Eikä meillä sitä ole eikä tule. Mutta silti mun tekis sitä nyt mieli.
Pentuna mekin sitä syötiin just kurkun päällä. Iskä opetti hyviä tapoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä se oikein on? Joskus kun olin lapsi, meillä oli melkein ainoa mauste kotona keltainen purkki missä luki Aromat. Onko samaa ainetta?
On, semmosta keltasta suolaa, jossa on kaikkia mahdollisia lisäaineita ja vähän sokeria.Tosi terveellistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä se oikein on? Joskus kun olin lapsi, meillä oli melkein ainoa mauste kotona keltainen purkki missä luki Aromat. Onko samaa ainetta?
On, semmosta keltasta suolaa, jossa on kaikkia mahdollisia lisäaineita ja vähän sokeria.Tosi terveellistä..
Okei, en ollut tiennyt, että sitä vielä myydäänYhdistän sen isän kyseenalaisiin kokkauksiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Herbamare on vähän parempi vaihtoehto, suolaa sekin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä se oikein on? Joskus kun olin lapsi, meillä oli melkein ainoa mauste kotona keltainen purkki missä luki Aromat. Onko samaa ainetta?
Okei, en ollut tiennyt, että sitä vielä myydäänYhdistän sen isän kyseenalaisiin kokkauksiin
![]()
Minun vanhemmat vetää sitä edelleen ruokiinsa. Maustavat vielä lautasella olevan sapuskan sillä.![]()
*muoks* Ja K U V I T E L L A, olen paasannut siitä heille.*silmienpyörityshymiökin*
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Huh, se on kyllä sellaista myrkkyä. Joskus pentuna söin sitä lusikoimalla ja voi sitä jysäriä sen jälkeen. Sen jälkeen en ole koskaan vapaaehtoisesti sitä ruokiini laittanut. :x
Niin on. Ihan pas-..aa. Eikä meillä sitä ole eikä tule. Mutta silti mun tekis sitä nyt mieli.
Pentuna mekin sitä syötiin just kurkun päällä. Iskä opetti hyviä tapoja.![]()
Ymmärrän, että raskaana ollessa tulee kummallisia himoja.![]()
Sekö se sitten on se mummin ruokien salaisuus noin yleisestikin ottaen?Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä se oikein on? Joskus kun olin lapsi, meillä oli melkein ainoa mauste kotona keltainen purkki missä luki Aromat. Onko samaa ainetta?
![]()
Minun vanhemmat vetää sitä edelleen ruokiinsa. Maustavat vielä lautasella olevan sapuskan sillä.![]()
*muoks* Ja K U V I T E L L A, olen paasannut siitä heille.*silmienpyörityshymiökin*
Munkin mummi maustaa sillä kaikki ruoat.. Ja kastikkeeseen laittaa ton lisäksi vielä jotain lisäainelihaliemijauhetta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Sekö se sitten on se mummin ruokien salaisuus noin yleisestikin ottaen?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ihmeen vähän on tullu tähän mennessä. Mut jostain syystä mä himoitsen aina raskaana ollessa hirveesti suolaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Sekö se sitten on se mummin ruokien salaisuus noin yleisestikin ottaen?
![]()
Todennäköisesti.Sisältäähän nuo yhteensä hirveesti natriumglutamaattia, joka saa aivot "uskomaan", et tää on hyvää, tätä pitää syödä lisää. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ihmeen vähän on tullu tähän mennessä. Mut jostain syystä mä himoitsen aina raskaana ollessa hirveesti suolaa.![]()
Onks sulta verestä tsekattu natriumit? Mulla ne on aina niin alhaalla että lääkärit ihmettelee syönkö mä suolaa ollenlkaan, vaikka siis syön ihan normaalisti. Pitäis kuulemma syödä lisää...
Alkuperäinen kirjoittaja Hattipattinen:Aah, natriumglutamaattia soon namia. Onneksi molekyyligastronomia on nyt muotia niin ei tartte häveten nauttia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Eijjjj... Paahdettu ruispala, vähän rasvaa ja päälle paljon tuorekurkkua ja silaus aromisuolaa![]()
Oliko pakko?
![]()