Ahistaa olla yksin

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäitejäkö:
Eikö teillä siis ole miehiä?

Mikä estää muuttamasta pois sieltä?
Mä nyt en varsinaisesti itseäni kauhean yksinäiseksi tunne, mutta välillä. Ja se johtuu suurelta osin siitä, että mies on viikot muualla töissä, eli ei ole välttämättä ainoatakaan aikuista, kenen kanssa puhua naamatusten, koko päivänä.

Ei mulla kavereitakaan liikaa ole, mutta siihen olen jo tottunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Eikös tälläkin palstalla ole joku "etsitään ystävää" osio tjtn. Sinne vaan ilmoitusta kyhäämään :)
No mä en ole kyl sitä kautta paljonkaan tuttavuuksia saanut...
Ai...mä en ole sitä kautta kokeillut, mutta tämän MITÄS NYT-osion kautta olen muutamaan palstalaisen tutustunut.

Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä sellaiseen palstalaiseen joka asuu samalla seudulla ja joka "kuulostaa mukavalta". Äkkiäkös siitä tapaaminen saadaan aikaan.
 
Eri paikkakunnalta muuttaneena ei oikein ole noita ystävyyssuhteita vielä kehittynyt.. ja ei se enää aikuisiällä niin helppoa olekkaan, ainakaan minulle. Mies löytyy kotoa mutta oishan se kiva jos muitakin kavereita olis ku hän. Kaipaan sellasia "akkojen juttuja" =)
 
Ap
Eipä tosiaan osaa tutustua ja en oikein edes tiedä missä tutustuisi kehenkään. Onneksi lapsilla on kuitenkin toisensa ettei ihan yksikseen tarvi leikkiä.
Me kun ulkoillaankin vasta puolelta päivin ettei silloin kukaan liiku ja monesti tuleekin oltua vaan sitten kotipihalla.
 
Ap
Meillä mies on jo viis ja puol vuotta tehnyt reissuhommia, että onneksi siihen on jo aika tottunut.
Mutta kyllähän se illalla pistää miettimään kun tajuaa ettei koko päivänä ole puhunut tai nähnyt muita kuin omia lapsia...
 
Pojalla onneks on omat kaverinsa, minä vaan tylsistelen yksin. Ja en ole täältä saanut vielä ainakaan kavereita, joskus olen omankin ilmoituksen laittanut.
No onneks pojan yhden kaverin äidin kans ees jonku verran ollaan tekemisissä, joskus harvoin kirppistä tms.
 
Poika löysi tästä kotipihasta kavereita vasta n. vuoden jälkeen ku muutettiin.. on hieman ujo tutustuun mutta sinne se vaan meni kysyyn pojilta että voitteko alkaa? :heart:
Voi ku äitiki kehtais mennä kaupungilla kysyyn mukavan näkösiltä ihmisiltä että voitko alkaa, heh.. =)
 
Meillä kun on omakotitalo niin ei taida tänne kukaan eksyä.
Tuntuu että muut on töissä päivisin niin haahuillaan sitten keskenään tuolla teillä ja metsissä.
Ehkäpä se tosiaan ei enää tässä iässä ole kovin sopivaa vaan mennä kyseleen vastaantulijoilta että kuka leikkis mun kaa :LOL:
 
kunhan kommentoin
Mun täytyy nyt myöntää, että olen täältä kaksplussalta saanut aikanaan kaksi kaveria, mutta ystävyys on hiipunut siihen, että mä olin aina se, joka otti yhteyttä. Jos toinen ei koskaan pistä viestiä eikä pyydä mihinkään, niin en mä kauan jaksa olla se aktiivinen osapuoli. Tulee olo, että toista ei kiinnosta tosissaan.
 
Juu noinhan se menee.. kummasti ne on mullaki kadonneet jonnekki ja mulla on yks tätä kautta saatu kaveri jolla on aina joku (teko?)syy ettei voi tavata.. en mä nyt niin kauhee ihminen mielestäni oo =)
Toinen tätä kautta saatu kaveri vaan lopetti yhteydenpidon, yritin kyllä textata vielä mutta ei enää koskaan vastannut :|
Niin, toki nyt sitte tulee mieleen että mikä mussa on vikana ku ne ei halua enää tavata, aargh..
Tosin aika monella on kai ollu sellasia kokemuksia että tällaiset palstakaverit vaan jättää yhteydenpidon yhtäkkiä..
 
Mä niin kaipaan lapsuudesta sitä ku oltiin yökylässä kaverilla, höpötettiin ja käytiin yöllä kävelyllä ku vanhemmat nukku =) Sellasta voisin tehdä mielellään vieläki :heart:
Ja muutenki sellasta yhteydenpitoa että aina vois soittaa tai textata ku siltä tuntuu ja ois se ystävä tosiaan olemassa molempien tarpeita varten.. että molemmat pitäis yhteyttä..
 

Yhteistyössä