Ahistaa olla yksin

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Minttulii:
Ehkäpä se tosiaan ei enää tässä iässä ole kovin sopivaa vaan mennä kyseleen vastaantulijoilta että kuka leikkis mun kaa :LOL:
Kuinka vanha sä sitten olet? Mä tein juuri noin - tai no en sentään leikkimään pyytänyt vaan meille kahville - ollessani 26 v. Ystävyyttä on jatkunut nyt 22 vuotta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ehkäpä se tosiaan ei enää tässä iässä ole kovin sopivaa vaan mennä kyseleen vastaantulijoilta että kuka leikkis mun kaa :LOL:
Kuinka vanha sä sitten olet? Mä tein juuri noin - tai no en sentään leikkimään pyytänyt vaan meille kahville - ollessani 26 v. Ystävyyttä on jatkunut nyt 22 vuotta :)
No siis 27 vuotta. Ei mulla taitais riittää uskallus mennä vaan kyselee.
Oishan se ihana jos vielä vois saada pysyvän ja hyvän ystävyys suhteen, kun kaikki vanhat ystävät asuvat kaukana ja täällä kuitenkin todennäköisesti vuosikymmeniä asutaan.

Keittiönoita
Oishan se ihana jos vielä vois saada pysyvän ja hyvän ystävyys suhteen, kun kaikki vanhat ystävät asuvat kaukana ja täällä kuitenkin todennäköisesti vuosikymmeniä asutaan.
Ainoa, mitä voit siinä kysymisessä menettää, on yksinäisyytesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ainoa, mitä voit siinä kysymisessä menettää, on yksinäisyytesi :)
Oot kyllä oikeassa =)
Ehkäpä se täytyy sitten koettaa tota seuraavaksi vaikka kuinka ujostuttais.

Yhteistyössä