Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:suoraan sanottuna, mä ennemmin menetän ystävän, kuin elän valheessa.
No sitten sie varmaan kerrot?
pakko kai se on, koska mä en yksinkertaisesti edes osaa salailla asioita, enkä varmasti pysty normaalisti käyttäytymään heidän seurassaan kun tiedän asian.
Toinen kysymys, jos kerron, ennen joulua, vai joulun jälkeen.? En mä heidän jouluaan haluaisi pilata, joten taidan edes joulun yli odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:suoraan sanottuna, mä ennemmin menetän ystävän, kuin elän valheessa.
No sitten sie varmaan kerrot?
pakko kai se on, koska mä en yksinkertaisesti edes osaa salailla asioita, enkä varmasti pysty normaalisti käyttäytymään heidän seurassaan kun tiedän asian.
Toinen kysymys, jos kerron, ennen joulua, vai joulun jälkeen.? En mä heidän jouluaan haluaisi pilata, joten taidan edes joulun yli odottaa.
Joulun jälkeen. Lapset sais ainakin joulun ajan olla ilman vanhempien kyräilyä. Toisaalta, jos nainen on kova juomaan ja juo myös jouluna niin lasten joulu on jokatapauksessa pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tkanahan voi olla jotain mitä et tiedä.
niinpä esim. miehen haluttomuus...
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tkanahan voi olla jotain mitä et tiedä.
ei ole syy pettää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tkanahan voi olla jotain mitä et tiedä.
ei ole syy pettää
jos ei saa kotona, ei kukaan loppuikäänsä puutteessakaan ala elämään
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nainen on siis mieheni ystävä, ja sitä kautta tutustuin alun perin tähän pariskuntaan. he ovat todella läheisiä olleet lapsesta asti, kuin sisko ja veli. Miehelle oli nainen kertonut, ja sanonut ettei oma mies oli vuosiin edes kiinnostanut :/ Eli jos se nainen jollekin myöntää, niin mun miehelle, vaikka itsekin olen hänen ystävänsä.
????
Onko motiivisi tuhota miehesi ja "sen naisen" ystävyys? Mustasukkaisuuden ymmärrän täysin, mutta kannattaa silti antaa toisen perheen elää elämäänsä miten parhaaksi näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harmi kun Suomessa ei ole Sharia-lakia voimassa. Olisi kiva nähdä kun pettäjäakat kivtetään kuoliaaksi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harmi kun Suomessa ei ole Sharia-lakia voimassa. Olisi kiva nähdä kun pettäjäakat kivtetään kuoliaaksi. =)
Mites ne ukot? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Susse:Itse olen ollut samassa välikädessä, ja tuollaisten valheisiin mukaanjoutuminen on syvältä! Varsinkin jos sekä pettäjä että petetty ovat ystäviä. Tulee sellainen olo, että on mukana pettämässä ja kieroilemassa, viemässä luottamusta, koska:
1) jos et kerro, olet valehtelija itsekin
2) jos et kerro, ja asia tulee myöhemmin esiin, petetty tuntee vielä suurempaa epäluottamusta muihin ihmisiin, kun niin moni tiesi, eikä kukaan kertonut.
3) jos kerrot, olet muiden asioihin sekoava p*kapää, ja pettäjä suuttuu sinulle, varsinkin jos olet luvannut pitää salaisuuden
4) jos kerrot, ja petetty ei olisikaan halunnut tietää....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hups, hieman kirjoitus virheitä, kun kiihdyksissä kirjoitin.
Mä en voi katsoa sitä miestä silmiin, kun tiedän tuollaista.
Ei hän sitä ansaitse, ottaisi lapset ja lähtisi, jääköön pettäjä yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja ni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hups, hieman kirjoitus virheitä, kun kiihdyksissä kirjoitin.
Mä en voi katsoa sitä miestä silmiin, kun tiedän tuollaista.
Ei hän sitä ansaitse, ottaisi lapset ja lähtisi, jääköön pettäjä yksin.
Sä et oikeasti voi tietää ansaitseeko mies sen. Kukaan ei tiedä, että mun mies on hakannut mua lasten nähden. Huutaa ja haukkuu mua ja lapsia. Tekee kotitöitä vain silloin, kun hänelle sopii. Ei välitä lasten roka ja nukkuma ajoista jne. Luultavasti suurinosa ihmisistä pitää häntä ihanne miehenä, mutta totuus on toinen.