V
"vieras"
Vieras
Siis tilanne ois se kun me erottiin miehen kanssa jokin aika sitten ja meillä on pieni vauva. Hän on käyny välillä vauvaa kattomassa ku en oo halunu, että vie vauvaa muualle! Nyt mies ottais vauvan yöks ku hänen vanhemmat, eli vauvan isovanhemmat ois tulos heille myös. Mun ongelma on vaan se, että mitä teen ajan ku en oo vauvan kanssa.. On niin kauhee syyllisyyden tunne jos esim. lähen ryyppäämään. Ja tiedän että vauvan isä tulee siitä sanomaan ja syyllistämään mua.. tyyliin että äiti se vaan ryyppää kun isä hoitaa tms. Tottakai sitä vähän tekis mieli mennä viihteelle ku ei oo nyt oikeen päässy
.. Mut miten unohdan eksän kamalat syyllistämiset, ja onko se ok viedä vauva yökylään ja ite lähtee bailaa.. Voiko mies käyttää sitä "aseena" kun ollaan muutaman viikon päästä menossa juttelemaan huoltajuus asioista?