Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
riipputissisurupuska
[QUOTE="piupau";24662897]Minulla OLIi nännilavistys, yks yhden illan juttu innostui tuosta niin kovasti että aamulla huomasimme hänen nielleen sen. En käsittänyt kuinka tämä oli mahdollista.[/QUOTE]

OLisko se vielä kiinni tississä...?
 
"Pirjo"
Mulla oli kerran yhdenyön myyntitykki sängyllä, ja aika vekkuli olikin, samalla kun "saarnasi " minua, laski jotain tarjousta kynällä tapettiin.
Mutta oli niin hauska heppu et yhessä tolle naurettiin, myöhemmin sain viestin että , oli saanut kaupan , kun tarjoushinta oli niin matala.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
aadsfgh
- Se kun anaaliseksin jälkeen vetää liian nopeasti ulos, se tyhjyyden tunne on ikävä ja haluan olla mieluiten sisäkkäin sen jälkeen vielä aikani

- Kun ei ilkeä tavallisen yhdynnän aikana keskeyttää laittaakseen liukkaria, vaikka mun paikat menee sököksi jos sitä ei laita HETI kun tuntuu kuivalta

- Kun suuseksin aluksi tekee voimakkaita liikkeitä ja lopuksi sitten helliä kun kieli on väsynyt kun ei osaa tehdä sitä oikein päin

- Kun ei heti löydä jotain mitä tarvitsee, esim vibraa, niin ärsyyntyy ja on kiukkuinen

- Kun pyydän kovakouraista alkaakin kesken touhujen silittelemään ja kertomaan miten rakastaa. Juu, ihanaa, mutta EI OIKEA AIKA SILLE
 
poikkeus
- Se kun anaaliseksin jälkeen vetää liian nopeasti ulos, se tyhjyyden tunne on ikävä ja haluan olla mieluiten sisäkkäin sen jälkeen vielä aikani

- Kun ei ilkeä tavallisen yhdynnän aikana keskeyttää laittaakseen liukkaria, vaikka mun paikat menee sököksi jos sitä ei laita HETI kun tuntuu kuivalta

- Kun suuseksin aluksi tekee voimakkaita liikkeitä ja lopuksi sitten helliä kun kieli on väsynyt kun ei osaa tehdä sitä oikein päin

- Kun ei heti löydä jotain mitä tarvitsee, esim vibraa, niin ärsyyntyy ja on kiukkuinen

- Kun pyydän kovakouraista alkaakin kesken touhujen silittelemään ja kertomaan miten rakastaa. Juu, ihanaa, mutta EI OIKEA AIKA SILLE
Onko anaaliseksi tosiaan noin yleistä?
 
erm..
Eilen tuli hölmö tilanne kun kesken puuhien mies sanoi, että olisi hienoa jos olisi kaksi kullia, saisin kumpaankin reikään samaan aikaan. Hommat loppui siihen kun aloimme katsomaan asiaa ensin kännykällä ja sitten tietokoneella netistä kun selvisi, että niitä voi oikeasti olla kaksi. Lopulta luettiin Redditistä tunnin verran kaksipeniksisen miehen kertoilua elämästään ja katseltiin peniskuvia.
 
"hui"
Teininä olin umpi ihastunut kylän viileimpään kolliin. Kohdattiin sielä täälä,,,parikymppisenä olin lomailemassa kotipuolessa ja kohdattiin parina päivänä. Illan vietto johti hänen luokse,,,ihan onnen kukkuloilla olin,,hänellä olikin pienin penis ikinä! Ei mennyt oikeasti edes sisälle asti. Silti nytkytti kun suurempikin rakastaja. Surkeuden huippu! Rupesi itkettämään siinä touhun aikana ja jätkä ymmärsi niin että onnen kyyneleet,,,lopun ikäni mielessä se romahduttava pettymys,,
 
Eilen tuli hölmö tilanne kun kesken puuhien mies sanoi, että olisi hienoa jos olisi kaksi kullia, saisin kumpaankin reikään samaan aikaan. Hommat loppui siihen kun aloimme katsomaan asiaa ensin kännykällä ja sitten tietokoneella netistä kun selvisi, että niitä voi oikeasti olla kaksi. Lopulta luettiin Redditistä tunnin verran kaksipeniksisen miehen kertoilua elämästään ja katseltiin peniskuvia.
Kyllä reddit aina seksin voittaa :xmas:
 
K-Kissa
No musta oli tosi ärsyttävää kun mies halusi nähdä mun masturboivan! En tasan tarkkaan tee sitä kyllä muiden nähden. Toinen oli kun mies halusi laueta rinnoilleni ja en kyllä siitäkään kyllä diggaa.
 
sinkkunainen
Yhden illan juttuja on ollut jonkin verran. Pääosin ovat sujuneet hyvin mutta yksi mies halusi kesken kaiken, että pissaan hänen päälleen! Ensin tavallista seksiä ja sitten yhtäkkiä vaan ihan puskista sanoi, että nyt olis pissaamisen aika. Olin vaan että mitä?? Talutti mut vessaan suihkuun ja sanoi, että nyt voit sitten pissata, ja istui suihkun lattialle mun alle kun seisoin :D En pissannu enkä mennyt enää uudestaan, vaikka laittoi perään pari viestiäkin :D
 
nymfonainen
No musta oli tosi ärsyttävää kun mies halusi nähdä mun masturboivan! En tasan tarkkaan tee sitä kyllä muiden nähden. Toinen oli kun mies halusi laueta rinnoilleni ja en kyllä siitäkään kyllä diggaa.
Toihan on ihan normisettiä?

Itse ainakin tykkään ottaa lastit välillä rinnoille, kasvoille tai niellä... :) Ja on aivan mielettömän kiihottavaa katsella kun toinen masturboi.


Siitä en tykkää, jos mies panee suuhun. Haluan itse määrätä tahdin, koska oksennusrefleksi ei ole kiva.
 
herkkähipiä
Ärsyttävintä on tainnut olla se, kun olin ollut pitkään ilman seksia ja halut oli valtavat. Koska lapset oli hereillä, päätettiin miehen kanssa mennä kylppäriin.
Meillä on aika iso pituusero, joten seisaaltaan ei onnistu, menin sitten pyykkikoneen päälle ja siinä koitettiin. Miehen mielestä asento oli liian hankala ja koko ajan hoki, ettei onnistu jne. Ei lämmitellyt minua, vaan pyysi lähtemään hakemaan liukkaria, penisrengasta yms.

Kyllä meni fiilarit ja vähän suutuin, kun mies olettaa että lähden kesken touhujen hakemaan keittiöstä jakkaraa, että saan kaapista haettua seksivälineitä ja liukkaria, kun mies ei jaksa lämmitellä.

Muutenkin on melkein aina alkamassa vain suoraan yhdyntään...
 
"Mimimi"
Menin ekaa kertaa sänkyyn saman ikäisen kanssa. Se oli vähän ristiriitasta, ku se ei ollu sille eka kerta. Jätkällä olii karseen pieni, ja ennen aktia se panikoi siitä et jos se oikeesti on mun eka kerta, et saaks se korkata mut. Aktin aikana se sit taas kyseli "Saaks mä oikeesti? Haluuks sä varmasti? Saaks mä panna sua?" NO VI**U SÄ OLET JO SISÄLLÄ?! Sit viel jälkeenpäi ei uskonu et se oikeesti oli mun eka kerta :| Aktin jälkeen se kysy "oliks muka oikeesti eka kerta? Et tuntunu yhhtään ekakertalaiselle." ....... kiitos?
 
Kakkapylly
Mun mies hokee, että "Sä oot niin kiihkee, sä oot niin kiihkee, sä oot niin kiihkee, kuulitsä, sä oot niin kiihkee.." :D Aluksi tuo nauratti, mutta ärtymys on ottanut vallan. Ja mulla mies vastasi tosiaan kerran äitinsä puheluun. Siinä puuhien lomassa. Käski minun olla hiljaa - tai siis paremminkin näytti, että hiljaa pitää olla. Tönäisin sitten koko ukon pois päältäni, painelin suihkuun ja syömään. Ja edelleen mies jutteli äitimuorinsa kanssa.
Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.
 
Kirsti.
"No mun miehelle on kumma tyyli, kesken puuhien täytyy ruveta pieremään. Siis ihan kelle tahansa. Siis touhut lopettaa aina ensin ihan yhtäkkiä ja sitten rynnii pieremään.

Kerrankin oltiin jo sekstailtu jonkin aikaa ja omat fiilikset oli kohdallaan, ja yhtäkkiä mies ampuu paukun kuin seinään ja sanoo että "Täytyy mennä paskalle." Voitte ehkä kuvitella ilmeeni.

Toisella kertaa sen piti saada välttämättä pierrä just sillä hetkellä kun soitti hinttikaverilleen."


en ymmärrä.
 

Yhteistyössä