Näiden luettujen tarinoiden jälkeen kuulostan "ongelmineni" vähäpätöiseltä ja onnekkaaltakin, mutta kymmenen vuotta asiaa miehelle jankattuani, en enää jaksa.
Kahdeksan vuotta sitten olin viriili ja seksin suhteen melko vapaamielinen ja kokeilunhaluinenkin sinkku. Tapasin mieheni, hullaannuin. Mies oli komea, itsevarma(n oloinen). Seksi oli ihanaa ja välineet komiat
Hänen oli vaikea hyväksyä menneisyyttä ja sitä, että mulla oli ollut enemmän seksikumppaneita kun hänellä ja olin kokeillut monenmoista. Hänelle oli huono itsetunto seksin suhteen ja kovasti sain sitä alkuun pönkitellä, että sain homman sujumaan. Hän tykkäsi, että pukeuduin näyttävästi ja seksikkäästikin, mutta kännissä ja riidoissa huoritteli. Jatkui myöhemmin jatkuvana vihjaluna. Aloin vähentää seksikkyytäni ulkokuoresta ja sisäisestikin. Pukeuduin alusvaatteita myöten konservatiivisemmin. Seksin määrä alkoi vähetä. Tunsin itseni huonoksi ja huoraksi, kun ajattelinkin seksiä, saatikka yritin näyttää hyvältä. Sitä saa, mitä tilaa... mies siis. Edelleen mies on tosi mustasukkainen ja nyt meitä on kaksi puutteessaolevaa samassa liitossa. Eli jostain syystä kaikesta huolimatta, naimisissa ollaan ja perhearkea elellään.
Itse seksiin liittyvä ärsyttävyys on se, ettei kuuntele / muista mitä toivon / en toivo, eikä ole mitään tilannetajua. Tuntuu, että kaikki menee samalla kaavalla; aloitetaan(!!) 10min klitoriksen rajulla vatkaamisella, sitten sormetetaan toiset 10min ja itse yhdyntä aina kyljellään 20min väkisin pidätellen. Jos ehtii itse jotain fiilareita saada aikaan, niin nekin häviää siinä jumputuksen lomassa, kun toinen naama piukkana koittaa väkisin pidättää, eikä tajua seurata mikä voisi yhteisen hyvän suhteen olla fiksumpi ratkaisu. Ei auta, vaikka olen kymmenet kerrat hokenut "ei sinne", "ei vielä", "hellemmin" jne ja sitten kun ekan 20min on hokenut tuota litaniaa läpi, niin ei oo fiiliksiä enää kenelläkään. Ja seuraavalla kerralla samat vatkaukset uusiksi. Ja tuon kaiken hinkkaamisen ja isolla munalla tehtävän jumputuksen seurauksena paikat on hajalla seuraavan vkon verran ja koko hommaan menee aina(!) aikaa vähintään(!) se tunti, niin mieluummin antaa koko homman olla. Tilannetajua miehet! Joskus se pikapanokin on ihan fine!