Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24611042]Sä nyt vain et vastannut sen yhden kyrvän laatuvaatimuksia, joten sitä ei huvittanut ottaa seisokkia. Näin se vaan menee.[/QUOTE]
Jos mies itse lähtee panemaan naista, joka ei häntä kiihota, niin eiköhän vika ole ihan miehessä. Jos taas kiihottaa mutta ei nouse, niin silloinkin kyllä on vika miehessä. Ensiksi mainittu on isompi luonnevika, jota ei kiinnosta korjata, mutta tuon jälkimmäisen voi kyllä onneksi vielä fiksata.
 
Nykyinen petikaveri tekee usein näin, jos menee ennen mua nukkumaan.. Kun on jo nukahtanut, mutta havahtuu mun sänkyyn kömpimiseeni, alkaa hyväillä ja suukotella - - sit ku oon jo ihan kiihkossa ni lopettaa yhtäkkiä, kääntää kylkeä ja jatkaa nukkumista! :D Siinä ei auta mun mitkään hyväilyt eikä herättelyt. Jos herätän sen kunnolla, "on liian väsynyt mihinkään". Yleensä ei aamulla edes muista että mitään olisi tapahtunut. Ärsyttävää, hahah :D
 
muhhhaa
Mies välillä vinkuu persettä, vaikka kuinka sanoo, että ei tänään! MEillä kuitenkin peppuilut on ihan aktiivisesti mukanana seksissä, joten välillä ärsyttää turha monkuminen... Mikään ei tunnu riittävän...

Miestä kuulemma ärsyttää yksi lause : ei sinne :D
 
mies-jokuu
[QUOTE="vieras";24611042]Sä nyt vain et vastannut sen yhden kyrvän laatuvaatimuksia, joten sitä ei huvittanut ottaa seisokkia. Näin se vaan menee.[/QUOTE]
Joo. Itsellänikin on kyllä tiettyjä vaatimuksia. Jos koko alapää on karvojen peitossa niin se on niin turn off ja minä lähden himaan. Oikeasti.
 
"Milla"
[QUOTE="Reijo";24616588]Kerran piti nussia yhtä naista, mut sillä oli IHAN JÄRJETÖ puska, niin eihän siitä tullut mitään, ei paljoo nimittäin kiihottanutt.[/QUOTE]

Sama pätee mieheenkin!!!!! Siistikää itseänne...oikeasti!
Monilla miehillä itsellään on järkyttävä puska haarojen välissä.
ei paljon houkuta,kun ensiksi saa lähteä etsimään jostain ruohonleikkuria....
 
"fakta"
[QUOTE="Milla";24616608]Tämä kyllä käy ennemminkin mieheen ei naiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Miehellä pitää olla karvoja, sillä se on miehisyyden merkki!! Mut naisella ei puskaa kiitoos!
 
  • Tykkää
Reactions: saga79
"Milla"
[QUOTE="fakta";24616609]Miehellä pitää olla karvoja, sillä se on miehisyyden merkki!! Mut naisella ei puskaa kiitoos![/QUOTE]

Mies posliinina kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Existä nyt löytyy jokunen aasi ja tumpelo, mutta nykyisen tempauksista ärsyttävin tais olla eilisiltainen. Yritin häntä lämmitellä, niin toinen vain sanoi, että mulla on nyt hyvä kirja kesken. Kyllä minua vähän ketutti.
 
"vieras"
Eksä olisi halunnut, että nielen suihinotossa spermat, jottei hän joudu siivoamaan spermoja vatsanahastaan tms. Käteenvedossakin mun olisi viime tipassa pitänyt vaihtaa suihinottoon ja niellä. En tykkää nielemisestä muutenkaan, joten entistä vähemmän nappasi niellä sitä varten, ettei toinen halua elää tulleen sotkun kanssa.
 
Sikoja kaikki
[QUOTE="vieras";24621985]Eksä olisi halunnut, että nielen suihinotossa spermat, jottei hän joudu siivoamaan spermoja vatsanahastaan tms. Käteenvedossakin mun olisi viime tipassa pitänyt vaihtaa suihinottoon ja niellä. En tykkää nielemisestä muutenkaan, joten entistä vähemmän nappasi niellä sitä varten, ettei toinen halua elää tulleen sotkun kanssa.[/QUOTE]

Laitappas ukkosi vaihtoon vaikka keniaan :D
 
Isä
[QUOTE="Milla";24616607]Sama pätee mieheenkin!!!!! Siistikää itseänne...oikeasti!
Monilla miehillä itsellään on järkyttävä puska haarojen välissä.
ei paljon houkuta,kun ensiksi saa lähteä etsimään jostain ruohonleikkuria....[/QUOTE]
Siis oot joutunu sekstailee niin pien munaisen miehen kanssa, jolla karvat on pidempiä ku itte kalu...?
 
  • Tykkää
Reactions: Tam
hoh hoijaa
Ärsyttävä teko mieheltä on ehdottomasti ollut se,että minun pitäisi olla valmis tositoimiin yhdestä suukosta..niin varmaan ja hyvänä 2:sena jos erehdyn vähänkin ääntelemään esim mmmm niin ukko saa samantien! siis loppuu kuin seinään! Olen yrittänyt olla hiljaa muun muassa olen syönyt tyynyä ja peittoa ja kerran miltei tukehduin siihen hemmetin tyynyyn...
Varsinaista suu kapulaa en ole vielä kokeillut.
 
Mies välillä vinkuu persettä, vaikka kuinka sanoo, että ei tänään! MEillä kuitenkin peppuilut on ihan aktiivisesti mukanana seksissä, joten välillä ärsyttää turha monkuminen... Mikään ei tunnu riittävän...

Miestä kuulemma ärsyttää yksi lause : ei sinne :D
mie olen monasti miettiny tätä että onko ne äijät oikeesti homoja kun persettä pitää saada ja pillu ei kelpaa?

ärsyttävää tuommonen vinkuminen.
 
  • Tykkää
Reactions: walter ja pia
mielenkiintoista!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24624365:
mie olen monasti miettiny tätä että onko ne äijät oikeesti homoja kun persettä pitää saada ja pillu ei kelpaa?

ärsyttävää tuommonen vinkuminen.
Samaa oeln miettinyt!

Jospa se on niin,että kaikissa hetero miehissä asuu pieni homppeli :D
ja kaikissa naisissa pieni lepakko :D ehkä..
 
kylmaar
on tullu jos jonkinlaista säheltäjää vastaan; yhden käsitys hyvästä seksistä oli molon tuikkaus ja parikertaa eestaas hinkkaus kun sillä jo tuli ja touhun jälkeen huokaili ja venytteli että "jeah,best sex ever".se oli ohi niiin nopeasti että olin ihan huuli pyöreänä kun en ensin tajunnut,että se oli siinä! toisen käsitys suuseksin antamisesta oli klitoriksen irrottaminen hampailla ja naama punaisena imeminen,ai saatana...kyseisellä kaverilla oli vielä maailman pienin muna,eikä edes osannut sitä käyttää. oma paha moka oli kyllä ehdottomasti karannut pieru,juuri kun mies oli haarovälissä,siitä häpeästä en oo vieläkään toipunut :O :D
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja Tam
"Riina"
on tullu jos jonkinlaista säheltäjää vastaan; yhden käsitys hyvästä seksistä oli molon tuikkaus ja parikertaa eestaas hinkkaus kun sillä jo tuli ja touhun jälkeen huokaili ja venytteli että "jeah,best sex ever".se oli ohi niiin nopeasti että olin ihan huuli pyöreänä kun en ensin tajunnut,että se oli siinä! toisen käsitys suuseksin antamisesta oli klitoriksen irrottaminen hampailla ja naama punaisena imeminen,ai saatana...kyseisellä kaverilla oli vielä maailman pienin muna,eikä edes osannut sitä käyttää. oma paha moka oli kyllä ehdottomasti karannut pieru,juuri kun mies oli haarovälissä,siitä häpeästä en oo vieläkään toipunut :O :D
Voi himskatti...anteeksi,mutta kjäh kjäh :D
Luin jo eilen tätä ketjua miltei pissit housussa :D
 

Yhteistyössä