ärsyttävin horoskooppimerkki ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja geena
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!! :eek:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
Luuletsä että sun luonteen tekee vaan sun aurinkomerkki? Ympäristö ja kasvatus vaikuttaa paljon, mutta myös sun horoskooppi. Ja horoskooppi on paljon muuta kun sä luulet. Koko sun tähtikartta vaikuttaa. Nousumerkki vaikuttaa luonteeseen jopa vahvemmin ku aurinkomerkki. Missä on kuu, merkurius, venus...? Tutkipa omaa karttaas, saatat yllättyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
Luuletsä että sun luonteen tekee vaan sun aurinkomerkki? Ympäristö ja kasvatus vaikuttaa paljon, mutta myös sun horoskooppi. Ja horoskooppi on paljon muuta kun sä luulet. Koko sun tähtikartta vaikuttaa. Nousumerkki vaikuttaa luonteeseen jopa vahvemmin ku aurinkomerkki. Missä on kuu, merkurius, venus...? Tutkipa omaa karttaas, saatat yllättyä.
Tutkimusten mukaan horoskoopit eivät pidä paikkaansa, edes luonnehoroskoopit. Ja noissa on otettu asiantuntevat tulkitsijat ja syntymäkartat tutkimukseen mukaan. Mutta silti horoskoopit ovat mukavaa leikkiä ja ajanvietettä.

Minä en pidä lipevistä kaksosista enkä kostonhimoisista skorppiooneista :)

Terveisin yksi tärkeilevä leijona :D

Tasku Venus
Mun pitää valitettavasti olla samaa mieltä monien kanssa että vaa'at on ärsyttäviä. :D Tai oikeastaan en vaan ymmärrä niitä. Skorpionit on kans ärsyttäviä mutta annas olla kun ne on hyvällä tuulella niin sitä ollaan niin enkelimäisiä. :LOL:
Ite olen kalat, ja mä jostain syystä houkuttelen vesimiehiä seuraani. Mun mieskin on vesimies. Mun paras ystävä taas on härkä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutkimusten mukaan horoskoopit eivät pidä paikkaansa, edes luonnehoroskoopit. Ja noissa on otettu asiantuntevat tulkitsijat ja syntymäkartat tutkimukseen mukaan. Mutta silti horoskoopit ovat mukavaa leikkiä ja ajanvietettä.

Minä en pidä lipevistä kaksosista enkä kostonhimoisista skorppiooneista :)

Terveisin yksi tärkeilevä leijona :D
Tutkimusten mukaan joopa joo.

vieras
Mie oon vaaka enkä tunne juuri muita vaakoja. Vanhemmat on molemmat kaksosia enkä oo koskaan pitäny niitä erityisen kaksnaamasena. Vaaka puolestaan taitaa perseennuolemisen, mutta se on mielestäni pienempi paha kuin röyhkeä vittuilu. Ja tähän viitaten vaikeampina pidän skorppareita ja ehkä kauriita - röyhkeys, itsekeskeisyys ja toisaalta vahvat suojamuurit repii vaa'alta hermot..

hehhehHAH
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ei pidä paikkansa mun kohdalla.

LEIJONA

Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!"
Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria
mestareita. Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta.
MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, he eivät ilmeisesti
ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni,
että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen,
olenhan niin taitava vaikka itse sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellaja olen jne jne"
TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols
koelaulut
AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu
:LOL:

No todellakin pitää paikkansa!!! Paitsi sä olet vielä enemmän itserakkaampi ja leuhkempi mitä tuo antaa ymmärtää :LOL:

pauliina76
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Juu täällä on kans yks joka ei tule oinaiden kanssa toimeen. ovat jotenkin niin ärsyttävän ärsyttäviä joka asiassa.

t. kala
no sitten et ole tavannu mua..:D mä tulen tosi hyvin toimeen kauriiden, rapujen, neitsyiden ja kalojen kanssa. ja taas näiden jousimies ja vaaka ja kaksonen en tule.. olen itse oinas :)

Alkuperäinen kirjoittaja geena:
ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
Peesi!
Tosin mun paras ystävä on kaksonen ja luotan häneen kuin muurin, mutta hän onkin ihan poikkeus tapaus näissä kaksosissa. :D

vieras
Täällä yksi kaksonen. Ennen oli aika tyypillinen sellainen, nykyään kuvaukseen sopii enemmän pikkutarkka neitsyt. Olen myöskin varsinainen kotihiiri enkä ollenkaan niin menevä kuin kaksonen.

vieras
Täytyy sanoa Kauris, en tuu yhtään niitten kans toimeen, silloinkaan ku en tiedä niitten horoskooppia mutta ku saan sen selville niin se selittääkin jo sitten miksi niskakarvat nousee pystöön. Ite oon vaaka.

i
sama täällä. horoskoopit täyttä roskaa ja taikauskoa!!!!

Lunatic
Oinas !
Oinaat on sellasia MINÄMINÄ-tyyppejä, ja kaikenlisäksi moukkia muutenkin.
Idiootteja, jotka luulevat itsestään liikoja. :x

Ja neitsyet on kanssa ihmeellisiä, ei niiden kanssa kauaa tule juttuun.

Lyylikki harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Toi suu puhtaaksi-horoskooppi on hauska! Paitsi minä en ole mikään pikkutarkka nipo, olenhan neitsyt ;).
Niin ja sain sähköpostiini joskus viime vuosituhannella autohoroskoopin, sellaisen millä autolla mikin merkki ajelee ja miksi. Se oli myös hulvaton, ikävä kyllä ei vain enää tallessa... Löytyiskö joltakulta se?

Yhteistyössä