rapu
lejonamiehet on itsekeskeisiä omahyväisiä ääliöitä, jousimiesnaiset laskelmoivia ja juonijoita!
ei piä paikkaansa!Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Rapu, mun mutsini on sellanen :kieh:
Kiitos... :snotty: Olen kaksoset,mutta en tunnusta olevani kaksinaamainen.. :/Alkuperäinen kirjoittaja geena:ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
veljeni vaimo on kalat ja en kylpidä tästä ihmisestä.. todella tosikkoAlkuperäinen kirjoittaja Fisu:Yllättävän vähän täällä on kalojen vihaajia. Ehdottomasti oudoin/hankalin merkki. Mutta varmaankaan ette ole koskaan päässeet kalojen sielunelämään käsiksi.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no mä en sitten kerta kaikkiaan tule toimeen skorppareiden kanssa..voisin kuristaa ne :kieh: itse olen se tärkeilevä kauris :saint:
Mie oon kaksonen Eipä kaikki kaksoset taida olla kaksinaamaisia paskoja, löytyy niitä mukaviakin ja luotettavia.Alkuperäinen kirjoittaja geena:ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
No täytyyhän sen jonskun sunkin sotkut korjataAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mie oon kaksonen Eipä kaikki kaksoset taida olla kaksinaamaisia paskoja, löytyy niitä mukaviakin ja luotettavia.Alkuperäinen kirjoittaja geena:ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
Neitsyet osaa olla miusta ärsyttäviä ku ovat liian pikkutarkkoja ja siistejä. Ja jostain kumman syystä mies on neitsyt Onneks en tienny hänen horoskooppia ku tutustuttiin
Kuin myös.Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mä en ymmärrä liian pikkutarkkoja neitsyitä enkä tärkeileviä kauriita.
Terveisin vesimies!