ärsyttävin horoskooppimerkki ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja geena
  • Ensimmäinen viesti
Löytäisin luultavasti jokaisesta merkistä jotain yleisesti negatiivista (kuin myös positiivista) sanottavaa, mutta jos kokemuspohjalta lähdetään niin useat Kauriit ovat osoittautuneet vaikeiksi henkilöiksi. Johtuu luultavasti niin poikkeavasta maailmankatsomuksesta, en vaan pysty käsittämään heidän tapaansa reagoida/keskustella/pitää yllä suhteita jne. Lisäksi vaatimattoman kuoren alla tuntuu olevan harvinaisen ylpeä ihminen. Omia kokemuksia, omia kokemuksia vain. Neitsyet ovat myös niin käytännöllisiä, että tylsistyttävät minua. Itsekkyyttä havaittu myös sillä puolen.
Ihan aiheen vierestä, mutta muistakaapas, että nämä yleisesti puhuttavat horoskoopit ovat vain aurinkomerkkejä eivätkä tietenkään voi vastata todellista luonnetta kaikkien kohdalla. Sen vuoksi tulisikin tutustua omaan tähtikarttaan, sillä esim. Kuussa tai Merkuriuksessa sijaitseva merkki luo henkilöön aivan erilaisia piirteitä. Aurinkoleijonista saattaa siis löytyä yllättävänkin monenlaista kulkijaa. :)
Mainittakoon, että miellyttävimmiksi seuralaisiksi on havaittu Vesimies, (toinen) Vaaka ja Jousimies.
Itse Vaaka.

jokaisesta merkistä keksin jotai tympeetä kyllä, mut kaikista p.skimmiksi todetut on oinaat (minä,minä,minä eikä kukaan muu..) ja skorpionit (omahyväsiä mutta typeriä).kalat on myös hankalia,mut kuitenki aika jees..

ja neitsyt on tietenki parhaista parhain :whistle:

vieras
Ei kait voi kaikista merkin edustajista sanoa ja ei varmaan muutenkaan nuo luonnekuvaukset täysin kaikkien kohdalla paikkaansa pidä, mutt hassu yhteensattuma sinällään, että henkilöt joiden kanssa on jotain epäsynkkaa koskaan ollutkaan, ovat paljastuneet horoskoopeiltaan joko neitsyiksi tai skorpiooneiksi. Itse olen vesimies - huumorimies ;) Tosin aikaansaamaton haahuilu ärsyttää joskus itseänikin!!

Joku kysyi vesimiehen ja leijonan yhteensopivuudesta. Mieheni on leijona ja mainiosti tullaan juttuun. Samoin isäni oli leijona ja hänen kanssa juttu luisti paremmin kuin rapu-äidin.

Skoprru
Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovat
käytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä. Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavat rahaa jokaiselta, jonka tuntee ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. On siis helppo arvata, ovat skorpionit rakastettavia?
MOTTO: "Haista vittu!"
TYÖPAIKKA: joku, jossa on tarpeeksi hölmö pomo
AUTO: vaarallinen

juu pitää paikkansa mun kohdalla. Työssä puhun ja paljon, usein asiakkaiden lauseiden päälle. Kiroilen kun perkele no se taitaa kyllä tulla kotoa.. siis lapsuudenkodistani, isukkini on kova suustaan (ei kyllä enään).. :)
tosin en kyllä petä puolisoani, kuseta rahoja keltään, omista hölmöä esimiestä tai potki koiria tai lapsiani. Koiraa voin potkaista jos on uhka minulle/perheelleni mutta en lasta..

Motto pitää paikkansa jos ei seura kiinnosta niin HV VAAN SULLEKIN ja se ei tarkoita hyvää viikonloppua ;)
Liikenteessä on Ford Focus alla ei nyt kovin vaarallinen mutta kuski kärsii aika ajoin (lue: usein) roadragesta :ashamed: joten älä ole mulkku mulle liikenteessä, tarttee siis varoa punaisen ford focuksen omistajaa pk seudulla :) meitä on tosi vähän...

Olen suurimmalta osin kuin horomerkkini. Häristä en pidä, neitsyt mieheni on AINA väärässä :D ja muut skorpionit joko tule toimeen loistavasti tai en sitten yhtään..

Mä oon kohdannu pari petollista leijonaa, mut skorppari on mun ehdoton inhokki... Sen kierompia en o muissa merkeissä tavannu. Tosi hankalia ihmisiä muutenki, mut kai niistäkin poikkeuksia löytyy.

Mä tuun juttuun oinaiden ja toisten härkien kanssa, myös kaksosten kanssa on synkannu hyvin. Neitsyet on tapauskohtasesti joko kieroja tai sit tosi mukavia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fisu:
Yllättävän vähän täällä on kalojen vihaajia. Ehdottomasti oudoin/hankalin merkki. Mutta varmaankaan ette ole koskaan päässeet kalojen sielunelämään käsiksi.
veljeni vaimo on kalat ja en kylpidä tästä ihmisestä.. todella tosikko

Alkuperäinen kirjoittaja geena:
ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
Mie oon kaksonen :D Eipä kaikki kaksoset taida olla kaksinaamaisia paskoja, löytyy niitä mukaviakin ja luotettavia.

Neitsyet osaa olla miusta ärsyttäviä ku ovat liian pikkutarkkoja ja siistejä. Ja jostain kumman syystä mies on neitsyt :LOL: Onneks en tienny hänen horoskooppia ku tutustuttiin :whistle:

Tuuliviiri
Olen kaksonen ja tykkään toisista kaksosista ja varsinki oinaista tykkään. Vaaka on kiva ja Skorpparit. Hmmm...kalat on ihkuja ja neitsyet kans. Jousimiehet kivoja samoin vesimiehet ja miehet yleensäkkin. Härät, kauriit, leijonat ja kissat on kivoja ja ravut.

Ja nää kaikki tykkää musta!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja geena:
ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
Mie oon kaksonen :D Eipä kaikki kaksoset taida olla kaksinaamaisia paskoja, löytyy niitä mukaviakin ja luotettavia.

Neitsyet osaa olla miusta ärsyttäviä ku ovat liian pikkutarkkoja ja siistejä. Ja jostain kumman syystä mies on neitsyt :LOL: Onneks en tienny hänen horoskooppia ku tutustuttiin :whistle:
No täytyyhän sen jonskun sunkin sotkut korjata ;)

Itse olen neitsyt, pikkutarkka, mutta en kyllä niin siisti kuin haluaisin, taitaa kuumerkkini vaa ´an laiskuus painaa :)

niin totta!!!!
Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä.

Fiona71 harmaana
Mä en lue horoskooppeja enkä tiedä mitä niiden luonteisiin kuuluu enkä mä tiedä muitten horoskooppimerkkejäkään, kun en ikinä muista niitä, varsinkaan syksystä syntyneiden merkkejä. Joten en usko horoskooppeihin, mutta siihen kylläkin, että syntymävuodenaika vaikuttaa jonkin verran luonteeseen.

Mutta asiaan, oon itse vesimies ja mies on oinas. Mun mielestä mies on vaikea tapaus;määräilee, on aina oikeassa, liiankin suorasukainen jne jne. Vaikea miellyttää.
Miehen mielestä mä oon tylsä (itse sanoisin, että enneminkin väsynyt ja kyllästynyt) huumorintajua kyllä löytyy.
Lapset meillä on 1 kaksonen, 2 kalaa, 1 oinas ja 1 rapu (kai, heinäkuun alussa syntynyt). Oinas tyttö on hankala käsitellä, omapäinen ja tottelmaton, ilkikurinen, huumorintajuinen ja suorasanainen.
Kaksonen (poika) on pohdiskeleva, kova puhumaan, lempeä ja ystävällinen, joskus yrittää kiemurella ongelmista syyttämällä muita ja valkoisia valheita käyttää.
Kalat tyttö on iloinen ja pirteä, tottelevainen. Mutta myös helposti suuttuva ja murjottava. Toisen pitäisi sanomatta tajuta mitä ajattelee.
Kalat poika on reipas ja huumorintajuinen vekkuli. Suuttuukin helposti, mutta leppyykin pian.
Rapu poika on aina vauhdissa, vekkuli ja iloinen. Kitinääkin tulee helposti ja tavarat lentää, jos asiat ei suju. Helposti halaileva ja läheisyyttä hakeva.

Mä en osaa sanoa ärsyttävämpiä horoskooppeja, kun en niistä siis tiedä, mutta omassa perheessä oinaat on vaikeimpia.

Ärsyttävin on varmaan outo vesimies (terveisin itsekin vesimies ;) ), aina vähän pihalla kuin lumiukko mut silti pitää jänkyttää mielipiteitään joka väliin :LOL:
Mun ihana mies, ehkä vieläkin ihanampi poikani ja todella ihana paras ystäväni ovat kaikki kaksosia ja lojaalimpia (miten se sana taipuu?? tässä se taas nähtiin, vesimies...) ja ystävällisempiä ihmisiä en ole koskaan tavannut :heart:

vesimies
Itse olen vesimies ja ex-mieheni kalat.Siinä todella hankala pari. Kalat heittäytyy hoivattavaksi ja unelmoi vaan eikä elä todellisuudessa.vesimiehen sielu kärsii kun joutuu ottamaan kaikesta vastuun eikä saa tasavertaista kumppanuutta vaan joutuu huolehtijan rooliin.

Yhteistyössä