ärsyttävin horoskooppimerkki ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja geena
  • Ensimmäinen viesti
Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
KYLLÄ SE ON EHDOTTOMASTI VAAKA!!!

2 entistä ystävääni kummatkin vaakoja, petollisia paskakasoja :(.
Samoja kokemuksia kans yhdestä vaa´asta.. Itse olen kalat, enkä voi kestää noita itseriittoisia ja huomionkipeitä leijonia.

just joo
Alkuperäinen kirjoittaja geena:
ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
Naimisissa sen merkkisen miehen kanssa yli 20 v, eikä tasan mitään valittamista mistään.

Ei pidä yleistää, eikä uskoa horoskooppeihin.

Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!! :eek:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
Luuletsä että sun luonteen tekee vaan sun aurinkomerkki? Ympäristö ja kasvatus vaikuttaa paljon, mutta myös sun horoskooppi. Ja horoskooppi on paljon muuta kun sä luulet. Koko sun tähtikartta vaikuttaa. Nousumerkki vaikuttaa luonteeseen jopa vahvemmin ku aurinkomerkki. Missä on kuu, merkurius, venus...? Tutkipa omaa karttaas, saatat yllättyä.
Tutkimusten mukaan horoskoopit eivät pidä paikkaansa, edes luonnehoroskoopit. Ja noissa on otettu asiantuntevat tulkitsijat ja syntymäkartat tutkimukseen mukaan. Mutta silti horoskoopit ovat mukavaa leikkiä ja ajanvietettä.

Minä en pidä lipevistä kaksosista enkä kostonhimoisista skorppiooneista :)

Terveisin yksi tärkeilevä leijona :D
No mä olen kuullut, että nouseva merkki on kuulemma vielä tärkeämpi kuin itse hotroskooppimerkki.. : D

Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!! :eek:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
Luuletsä että sun luonteen tekee vaan sun aurinkomerkki? Ympäristö ja kasvatus vaikuttaa paljon, mutta myös sun horoskooppi. Ja horoskooppi on paljon muuta kun sä luulet. Koko sun tähtikartta vaikuttaa. Nousumerkki vaikuttaa luonteeseen jopa vahvemmin ku aurinkomerkki. Missä on kuu, merkurius, venus...? Tutkipa omaa karttaas, saatat yllättyä.
Tutkimusten mukaan horoskoopit eivät pidä paikkaansa, edes luonnehoroskoopit. Ja noissa on otettu asiantuntevat tulkitsijat ja syntymäkartat tutkimukseen mukaan. Mutta silti horoskoopit ovat mukavaa leikkiä ja ajanvietettä.

Minä en pidä lipevistä kaksosista enkä kostonhimoisista skorppiooneista :)

Terveisin yksi tärkeilevä leijona :D
No mä olen kuullut, että nouseva merkki on kuulemma vielä tärkeämpi kuin itse horoskooppimerkki.. : D

Gluteus maximus
Minä tykkään leijonista, ravuista, kaloista ja kauriista, myös härkien kanssa tulen toimeen. Itse olen kauris ja mieheni on rapu ja me tullaan mahdottoman hyvin toimeen. =)

Shannah
Mutta paljon horoskooppeja joskus tutkinneena väitän että ne jonnin verran pitänee paikkansa, siinä horoskoopissa on suuntaa sinä aikana syntynteille, mutta sitten tarkempaan luonneanalyysiiin tarvitaan tarkka kellonaika, jotta tiedetään horoskooppimerkin lisäksi nouseva merkki ja kuumerkki. Ne vaikuttavat oleellisesti luonteeseen myös.
minä olen se horoskooppien tylsin ja kunnianhimoisin kauris. En siis ole tipan tippaan kunnianhimoinen. Tylsä voin olla, tavallinen, henkinen jne....
Ärsyttävintä merkkiä en osaa sanoa, enemmän tiedän sanoa luonteenpiirteet mitkä ärsyttää ja niitä voi olla kaikissa. Eli itsekkyys, toisten alistaminen, ne riittäkööt, ovat niiiin ärsyttäviä piirteitä..........

vieras
Kaksoset hoi,
pitääkö paikkaansa, että kaksoset yrittävät nähdä asian kaikki puolet ja ovat siksi hitaita päättämään - oli kyseessä elokuvan, karkkipussin tai tapetin valinta? Suurin osa tuntemistani kaksosista (minä mukaanlukien) on kiinnostuneita uusista asioista ja ympäristöstään yleensäkin. Innokas tapaus, joka saattaa tehdä montaa asiaa yhtä aikaa ja unohtaa niistäkin puolet.

Oinaat taas ovat itsepäisiä, isä ja mies kyseistä merkkiä.

Ravut eivät osaa olla yksin =)

t. kaksonen, nouseva vaaka (tasapainoittavana piirteenä)

ps. en usko täysin horoskooppeihin, mutta joskus vain osuu niin hyvin oikeean että on pakko analysoida ;)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ärsyttävimmästä en mene sanomaan, mutta Kalat on hankalia :| Mies on moinen, samoin vanha ystäväni, ja aina välillä kummallekin tulee jonkunmoisia "draamakausia" joita minä en jaksa ymmärtää. Ja kumpikin tykkäävät analysoida tunnejuttuja, minä en.

Ite olen vesimies, enkä kyllä näe itteäni tosikkona. :whistle:
mä olen just tuollainen draamakausitunneihminen :D eli kalat

Naapurin tyttö
Mä olen skorpioni ja olen aivan ihastuttava. Että se siitä :)

Vesimiesten kanssa on ollut kyllä vähän kommunikaatio ongelmia. Ei ole kuitenkaan tullut yhtään merkkiä vastaan joka järjestelmällisesti olisi ollut vastenmielinen.

vaaka
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:
Skorpioni, koska itse olen enkä kestä suurimmaksi osaksi aikaa itseänikään!!
No niin ja yhteenvetona voimme todeta, että horoskoopit eivät pidä paikkaansa, vaan jokaisessa merkissä löytyy jotain ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Oinas !
Oinaat on sellasia MINÄMINÄ-tyyppejä, ja kaikenlisäksi moukkia muutenkin.
Idiootteja, jotka luulevat itsestään liikoja. :x

Ja neitsyet on kanssa ihmeellisiä, ei niiden kanssa kauaa tule juttuun.
:wave: MINÄMINÄMINÄMINÄ!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Mun mieheltä jos kysyttäis niin OINAS, sillä sekä minä että 2 poikaamme ovat oinaita ja mies leijonana on välillä helisemässä meidän kanssa kun kuulemma "ajatellaan vain omaa napaa" ja koitetaan kovasti määräillä kaapinpaikkaa :whistle:

Mut oma vastaukseni ap:n kysymykseen olis kans Kaksonen ja ehkä vähä jousimies ja vaaka.

Yhteistyössä