Sulla menee hyvin, etkö jonkun äänestyksen voittanu keväällä jossa haettiin ärsyttävinta palstalaista?
Mä en oo viel yhelläkään listalla oho :O
Mua ärsyttää mielipiteet ei ihmiset.
Sulla menee hyvin, etkö jonkun äänestyksen voittanu keväällä jossa haettiin ärsyttävinta palstalaista?
Mä en oo viel yhelläkään listalla oho :O
Mä ihmettelen, miksi sen pitäs olla joku vieras-johdannainen ylipäätään. Olkoot vaikka Pontso, Urvelo, Turvelo tai ihan mikä muu tahansa. ei aina tarvitse käyttää samaa nimimerkkiä, mytta olis ihan kuva, että siinä keskustelussa missä kulloinkin ollaan, erottuisi, kuka sanoisi mitäkin.Miksei voi kirjoittaa jotain seuraavista esim?
vieraana
vierailija
harmaa
harmailija
miksi pitää olla just vieras, kun ette te varmaan mitään palstan vierailijjoita ole, vaan roikutte täällä usein..
Nyt kun vierasta ei voi käyttää, niin näkee kaikenmaailman viaras, vieras. vieeras, vierass jne
aika huvittavaa
Näihin listoihin päätyy vähänkään erikoisemmat tyypitMikä siinä on että mä tykkään miltei poikkeuksetta aina kaikista jotka päätyy näihin listoihin?
Miksi kommentteihin ei voi vastata, jos ei ole tunnistettavaa nimimerkkiä? Vauva-palsta, vaikka samanlainen sirkus on kuin tämäkin, siellä käydään huomattavasti useammin pitkiä ja perusteltuja keskusteluja.Tässä olet ihan oikeassa. Mutta sitten tämä ei olisi enää keskustelupalsta vaan kommenttipalsta minne heitellään irtonaisia kommentteja sinne tänne ja toisten kommentteihin ei voisi vastata. Ja kyllä niitä haista vittu- lauseita voi heitellä ihan kommentteinakin.
Eikö vain voi keskittyä viestin sisältöön ja vastata/kommentoida siihen, ja jättää se nimimerkki kokonaan huomioimatta? En ymmärrä.Mä ihmettelen, miksi sen pitäs olla joku vieras-johdannainen ylipäätään. Olkoot vaikka Pontso, Urvelo, Turvelo tai ihan mikä muu tahansa. ei aina tarvitse käyttää samaa nimimerkkiä, mytta olis ihan kuva, että siinä keskustelussa missä kulloinkin ollaan, erottuisi, kuka sanoisi mitäkin.
Kiitos vain mutta en minä nyt itseäni niin suvaitsevaiseksi kuvailisi-Blue: muuttuu aggressiiviseksi heti kun todistaa hänen olevan väärässä jossain asiassa.
-Rollo: tyhmä. Tai nätisti sanottuna heikkolahjainen.
-Happygirl91 vai mikä lienee: ihan bimbot jutut, suoltaa uskomatonta paskaa, jota ei tietenkään osaa perustella.
-Ansarikukka: näsäviisas jeesustelija.
Ja näin loppuun haluan sanoa, että henkilö, jonka jutuista pidän on mm. Vaimo-Rakas. On reilusti oma itsensä, vaikka tietää paskaa satavan niskaansa. Hyväksyy muiden elämäntyylit ja -tavat, on siis suvaitsevainen. Perustelee mielipiteensä. Ottakaa mallia!
Mitä muuta sä haluat? Tietää, että just tuon kommentin takana on sun palstapestis ja sit toi oli se ilkee, niin vastaan sitten sen mukaan riippumatta viestin sisällöstä, niinku. Vai? Miksi?No menkää vieraat sinne. mun mielestä niissä keskusteluissa siellä ei ole mitään järkeä ja ne on nimenomaan sitä pelkkää kommenttien jättämistä.
Myös mun mielestä olet ihan suvaitsevainen ja mukava.Kiitos vain mutta en minä nyt itseäni niin suvaitsevaiseksi kuvailisi
Itse keskityn viestien sisältöön, vastaan niihin ja kommentoin kutakin viestiä sen perusteella mitä siinä lukee. Eikä ikinä ole ollut hankalaa.Peyote tarkoittaa varmaankin sitä, että jos yks vieras sanoo tätä ja myöhemmin sanookin tota, niin kukaan ei voi tietää, että kenestä vieraasta on milloinkin kyse. Sit nää vieraat voi vielä sanoa, että "mähän sanoin noin jo aiemmin"....
Kiitos. Emme anna edes säälittävän nimimerkin haitataMyös mun mielestä olet ihan suvaitsevainen ja mukava.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt mitä niin hienoa siinä suvaitsevaisuudessa on. Mun mielestä se on itsepetosta. Ei kukaan suvaitse kaikkea, eikä pidäkään suvaita.Kiitos vain mutta en minä nyt itseäni niin suvaitsevaiseksi kuvailisi
Mun mielestä suvaitsevaisuus on sitä(kin) että hyväksyy muiden mielipiteet. Ja se on mielestäni hyvä piirre ihmisessä.Mä en oo koskaan ymmärtänyt mitä niin hienoa siinä suvaitsevaisuudessa on. Mun mielestä se on itsepetosta. Ei kukaan suvaitse kaikkea, eikä pidäkään suvaita.
Todennäköisesti.Blue, samankaltaisuus?
Mutta kun ei kukaan hyväksy kaikenlaista mielipidettä. Ei edes sellaiset, jotka peräänkuuluttaa sitä suvaitsevaisuutta. Se on semmonen illuusio, hyväksytään oikeasti vaan ne asiat ja ilmiöt ja mielipiteet, jotka on niitä, mitkä kuuluu hyväksyä.Mun mielestä suvaitsevaisuus on sitä(kin) että hyväksyy muiden mielipiteet. Ja se on mielestäni hyvä piirre ihmisessä.
Ehkä se ei ole kaikille niin nokonnuukaa, mitä heistä ja heidän lahjakkuudestaan nikin perusteella kaksplussalla ajatellaan.Vaikka siksi, ettei muut ajattelisi että tuo on varmaan vähän heikkolahjainen kun ei keksi mitään muuta kuin olla vieras.