Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja sdfeq
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Mä en oo koskaan ymmärtänyt mitä niin hienoa siinä suvaitsevaisuudessa on. Mun mielestä se on itsepetosta. Ei kukaan suvaitse kaikkea, eikä pidäkään suvaita.
Etpä tietenkään. Siksi sun kanssa keskustelu onkin kuin pelaisi pulun kanssa shakkia. Muita mielipiteitä et hyväksy kuin omasi, vaikka sen absoluuttisen totuuden esitätkin ilman (pätevää) argumentointia. Sinä olet juuri näitä ihmisiä, jotka jankkaavat lapsellisesti ja joiden mielestä maapallo on litteä, koska "niin se vain on, kyllä mä tiiän, te muut ootte ihan urpoja XDDD".
 
"vieras."
Ei. Minusta keskustelu ei ole sellaista, että vastaillaan joihinkin irrallisiin kommentteihin, vaan keskustelussa ottaan huomioon laajempi kokonaisuus. Kukaan tuskin lataa koko mielipidettään yhteen kommenttiin.
Palsta meni pilalle kun poistivat useamman viestin lainaukset. Yhden viestin lainauksilla keskystelut eivät pysy kassa koska kukaan ei jaksa selata ketjua taaksepäin vaan vastaavat vain nenän edessä näkyvään viestiin.

Nykyisellä lainaussysteemillä nimimerkeistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
 
"vieras."
eipä kukaan koska ketään en tunne mutta jotkut mielipiteet joskus ärsyttää, varsinkin ne jotka jankuttavat samaa asiaa vaikka tietävät olevansa väärässä ja monet ihmiset ovat sen osoittaneet mutta periaatteesta ei anna periksi.
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29483495]Palsta meni pilalle kun poistivat useamman viestin lainaukset. Yhden viestin lainauksilla keskystelut eivät pysy kassa koska kukaan ei jaksa selata ketjua taaksepäin vaan vastaavat vain nenän edessä näkyvään viestiin.

Nykyisellä lainaussysteemillä nimimerkeistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.[/QUOTE]

minusta ne oli tosi raskaita ne monen viestin lainaukset. Moneen kertaan sama viesti siinä ruudulla ja hirveen pitkiä litanioita.
 
owl harmaana
Minusta taas on juurikin mielenkiintoisinta, kun keskustelu on "jankkausasteella"(jos se on se, mistä puhutte),
sillä silloin saadaan koko pointti esiin, jos ei ymmärrä ideaa samointein.
Se on mielenkiintoisinta, että osataan keskustella mielipiteistä ja eroista, perustella ne ja tarvittaessa muuttaa omaa mielipidettä,
jos se kuulostaakin itsestä fiksummalta, kuin aiempi mielipide.
Nimittäin ei aina voi olla joka mielipiteessä oikeassa ja fiksu, varsinkaan, jos ei ole perehtynyt tiettyyn asiaan.
Ja sehän siitä tekeekin mielenkiintoista, että toisilta voi oppia uutta.
 
"Sinä tyyppi joka puhuit siitä että vauvoja ei mielestäsi saa ottaa mukaa luennolle koska häiritsivät siellä muita, mä olen eri mieltä koska......"

"Blue, mä olen eri mieltä koska...."

En jaksaisi, ja siksi varmaan olenkin täällä missä voi puhua persoonille nimimerkkien takana.
Toisaalta kun on itse musta, niin voi aina lainata.

Mua ei häiritse harmaat nikittömät. Tää palsta ei toivottavasti koskaan tule mun maailmaa niin paljoa hallitsemaan et moinen edes alkaisi häiritä. Mulle on yks ja sama kuka vieras kirjotti mitäkin ja kuka viilaa linssiin milläkin harmaalla nikillä.

Alkuperäseen kyssäriin, eipä ärsytä kukaan. Omat vastaukset joskus ärsyttävät. Aina ei jaksa keskittyä ja tulee vastattua hutiloiden. Mut eipä sekään ole niin vakavaa.
 
vvieeras
Mutta jankkaajat ärsyttää, oli se sitten kuka nikki milloinkin. Sellainen siis, että tuodaan satakolmekymmentä sivullista esille sitä omaa mielipidettä kulloinkin käsiteltävästä asiasta. Se on mielestäni ei vaan itsekästä, vaan myöskin suvaitsemattomuutta muiden mielipiteitä kohtaan, ja epätoivoista yritystä saada kanssakeskustelijat vaikka väkisin olemaan samaa mieltä antamatta tilaa uusille mielipiteille, tai niiden jo esitettyjenkään ns. olla olemassa. Epätoivoista, ärsyttävää ja junttia.
Hassua, itse lasken sinut näihin.
 
owl harmaana
Pidän myöskin keskusteluketjuista enemmän kuin jostakin tyhjänpäiväisistä, "Onko sinulla isommat pallit kuin miehelläsi?"-ketjuista,
joten sitten nekin kommentoijat, jotka ovat asiaketjuissa esillä, ovat sitten enempi mieleeni.
Siksi, koska ovat mielenkiintoisia mielipiteineen.Antavat ajattelemisen aihetta.
 
Just tällä hetkellä ei ole ketään tiettyä nickiä, joka ärsyttäisi, mutta onhan mulla(kin) täällä ne inhokit ja suosikit.
Inhokeissa lähinnä ne palstan typerimmät ja/tai itsekkäimmät, viimeaikoina ärsyttänyt erityisesti tietyt nickit, jotka pilaavat ketjuja tyhjällä jankkauksella.
Ja näköjään menee tämäkin ketju aika jankkaukseksi.
 
"vieras."
minusta ne oli tosi raskaita ne monen viestin lainaukset. Moneen kertaan sama viesti siinä ruudulla ja hirveen pitkiä litanioita.
Ennen täällä oli syvällisiä keskusteluja jotka pysyivät aiheessa. Ilman kunnollisia lainauksia ketjut muuttuivat kuorohuuteluksi jossa samat asiat ja mielipiteet toistetaan joka toisella sivulla koska ei nähdä että asia on jo käsitelty ja ohitettu.
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29483570]Ennen täällä oli syvällisiä keskusteluja jotka pysyivät aiheessa. Ilman kunnollisia lainauksia ketjut muuttuivat kuorohuuteluksi jossa samat asiat ja mielipiteet toistetaan joka toisella sivulla koska ei nähdä että asia on jo käsitelty ja ohitettu.[/QUOTE]

mun mielestä eivät silloin olleet yhtään tasokkaampia ne keskustelut.
 
Blue
[QUOTE="vieras.";29483506]Kun lainaa viestiä johon vastaa, niin näin helppoa se on.[/QUOTE]

Totta tämä, mutta siltikin se juttu aina katkeaisi aina siihen kun ei pysty seuraamaan miten sama tyyppi kommentoi muille. Ja koskaan ei tietäisi onko se sama joka jo kommentoi aiemmin minulle, vai joku muu joka lainaa kommenttia.
 
Harmaana tällä krt
Rva Ilkeä Harmaa, perusteluna hänen tarpeensa yrittää manipuloida muita (mustia) aina jotain vastaan.

Vähiten ärsyttäähenkilöt jotka lyhyesti ja fiksusti perustelevat kantansa, oli se sitten eri mikä itsellä.
 

Yhteistyössä