Ärsyttävät palstasanat osa 23871392

vieras
Prklprklprklprkl!!!
Saakutti kun raivostuttaa!!! Naapurin lapset hakee meidän pihalta noita meidän poikien leluja ihan päivittäin. Ja levittää ne milloin mihinkin. Niitä löytyy parkkikselta, hiekkalaatikolta, noiden lasten omalta pihalta... Yksi vauvamopo meni jo rikki kun toi 4v paineli sillä vähän menemään.

Eikä se prkl mene perille kun sanon että niitä EI HAETA MEIDÄN PIHALTA!!! Aina mä en vaan huomaa kun he hakevat noita, että ehtisin rääkymään ovelle. Vaan huomaan sen siinä vaiheessa kun huomaan että lelut puuttuvat, tai näen niitä jossain pitkin poikin pihaa lojumassa.
Lasten äiti on tossa mukana, muttei se komenna noita Ei komenna vaikka oon miljoonasti sanonut.

Että voi ärsyttää Koita tässä sit opettaa omille että lelut tuodaan hiekkikseltä omaan pihaan kun sisälle mennään... on pojat vähän ihmeissään, kun vaikka he ovat keränneet tavaransa, niin ne voivat silti olla ihan missä sattuu.

Oli pakko purkautua. Kyrsii

ESIM TÄSSÄ TEKSTISSÄ: Saakutti...Parkkikselta...Miljoonasti...Kyrsii

Siinäpä muutama ärsyttävä sanonta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Prklprklprklprkl!!!
Saakutti kun raivostuttaa!!! Naapurin lapset hakee meidän pihalta noita meidän poikien leluja ihan päivittäin. Ja levittää ne milloin mihinkin. Niitä löytyy parkkikselta, hiekkalaatikolta, noiden lasten omalta pihalta... Yksi vauvamopo meni jo rikki kun toi 4v paineli sillä vähän menemään.

Eikä se prkl mene perille kun sanon että niitä EI HAETA MEIDÄN PIHALTA!!! Aina mä en vaan huomaa kun he hakevat noita, että ehtisin rääkymään ovelle. Vaan huomaan sen siinä vaiheessa kun huomaan että lelut puuttuvat, tai näen niitä jossain pitkin poikin pihaa lojumassa.
Lasten äiti on tossa mukana, muttei se komenna noita Ei komenna vaikka oon miljoonasti sanonut.

Että voi ärsyttää Koita tässä sit opettaa omille että lelut tuodaan hiekkikseltä omaan pihaan kun sisälle mennään... on pojat vähän ihmeissään, kun vaikka he ovat keränneet tavaransa, niin ne voivat silti olla ihan missä sattuu.

Oli pakko purkautua. Kyrsii

ESIM TÄSSÄ TEKSTISSÄ: Saakutti...Parkkikselta...Miljoonasti...Kyrsii

Siinäpä muutama ärsyttävä sanonta :)
:LOL: Ootpa sinä vitsikäs :xmas: Mun mielestä toi kyrsiä vaan on nätimpi ilmaisu kuin kyrpiä :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
nuohan on aivan normaaleja murresanoja. eriasia on sitten nämä etupyllyt sun muut tarrasukat ja tädit mitkä ei oikeasti ole varmaan kenenkään puheessa kuin täällä
Nyt on ihan pakko kysyä... Mikä on etupylly? :eek:
Sama kuin alakainalo. :D
Oi apua... :eek: :eek: :LOL:
Noi on kai jotain vitsejä molemmat? Vai siis ihan oikeastiko jotkut puhuvat niin?
En sit tiiä... Luulisin, että ton alakainalon on pakko olla vitsi. :LOL: Sen sijaan etupylly-nimitys lienee joissain perheissä käytössä.

En muista kuka, mutta joku kommentoi tuota aihetta koskevassa ketjussa, että naama on sitten varmaan yläpylly. :LOL:

(HUOM! En ole nyt kiinnostunut väittelemään kenenkään kanssa, miksi niitä paikkoja pitäisi kutsua. Eikä ollut tarkoitus ketään loukata myöskään.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Ja vastaan vielä kysymykseen , mun korvaan särähtää kun vauvaa(tyttöä)sanotaan emännäksi , tai isompaakin tyttölasta.
Tommosta mä en ole vielä kuullutkaan. Semmosia paitoja tosin oon nähnyt muutamilla pikkutytöillä, missä lukee että emäntä.

En mä kyllä omalleni laittaisi (vaikka mulla tyttöjä oiskin)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
nuohan on aivan normaaleja murresanoja. eriasia on sitten nämä etupyllyt sun muut tarrasukat ja tädit mitkä ei oikeasti ole varmaan kenenkään puheessa kuin täällä
Nyt on ihan pakko kysyä... Mikä on etupylly? :eek:
Sama kuin alakainalo. :D
Oi apua... :eek: :eek: :LOL:
Noi on kai jotain vitsejä molemmat? Vai siis ihan oikeastiko jotkut puhuvat niin?
En sit tiiä... Luulisin, että ton alakainalon on pakko olla vitsi. :LOL: Sen sijaan etupylly-nimitys lienee joissain perheissä käytössä.

En muista kuka, mutta joku kommentoi tuota aihetta koskevassa ketjussa, että naama on sitten varmaan yläpylly. :LOL:

(HUOM! En ole nyt kiinnostunut väittelemään kenenkään kanssa, miksi niitä paikkoja pitäisi kutsua. Eikä ollut tarkoitus ketään loukata myöskään.)
Eikä!! Oikeesti, alakainalo ja etupylly on kyllä molemmat aikamoisia hirvityksiä :D :D Jos joku oikeasti käyttää moisia nimityksiä, niin ilmoittautukoon. Mielelläni kuulisin että ihanko tosissaan jotkut käyttävät tuommoisia..
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Ja vastaan vielä kysymykseen , mun korvaan särähtää kun vauvaa(tyttöä)sanotaan emännäksi , tai isompaakin tyttölasta.
Niin tai ihan ketä tahansa. :xmas:
Pohjoisessa voidaan perheen äitiä sanoa emännäksi. Esim omat lapset puhuu meijän emännästä ja tarkottaa omaa aitiään. Eikä se ole mikään haukkumasana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jaa, siis mendedin omat ei sais ärsyttää hänen mielestään ketään, mutta hän saa ärsyyntyä kaikesta? Hohhoi.
Mähän sit kirjoitin jo, että älkää ottako tätä niin vakavasti :D :D Totta hemmetissä mun sanomiset saa ärsyttää :D
No älä sit itsekään ota niin vakavasti.
 
triplamama
no varsinaisesti ei ärsytä, mutta pistää silmään, ku joku kirjottaa: taidampa...siis tuo m-kirjain, hoh hoijaa. ja joskus ärsyttä ku ei perus-yhdyssanat oo hallussa, mutta kirjotusvirheiden piikkiin koetan ne laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jaa, siis mendedin omat ei sais ärsyttää hänen mielestään ketään, mutta hän saa ärsyyntyä kaikesta? Hohhoi.
Mähän sit kirjoitin jo, että älkää ottako tätä niin vakavasti :D :D Totta hemmetissä mun sanomiset saa ärsyttää :D
No älä sit itsekään ota niin vakavasti.
No ei kai tämmösessä ketjussa voi mitään edes ottaa vakavasti, pöhkö.

Tosta emännästä... Mä en tykkää että muakaan sanotaan emännäksi :ashamed: En tiedä ihan tarkkaan miksi. Mielleyhtymien takia kai. Mutta miestä sanon silti isännäksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Ja vastaan vielä kysymykseen , mun korvaan särähtää kun vauvaa(tyttöä)sanotaan emännäksi , tai isompaakin tyttölasta.
Niin tai ihan ketä tahansa. :xmas:
Pohjoisessa voidaan perheen äitiä sanoa emännäksi. Esim omat lapset puhuu meijän emännästä ja tarkottaa omaa aitiään. Eikä se ole mikään haukkumasana.
Juu juu, tiedän kyllä. :)
Mä en vaan voi sietää sitä kun esim. mies kiusaa mua kutsumalla mua emännäkseen, en minäkään sitä isännäksi nimittele.. :whistle:
 
Mi gorda bella
Voi että mikä ketju.. Meidän tytöllä on Pikku emäntä-paita, ei se silti tarkota että me sanottas sitä emännäks..
Mut huonosti menee jos oikeesti noin monet asiat ärsyttää;)
 

Yhteistyössä