"happo"
Mitä väliä muutenkaan miten on tähän maailmaan tullut kun ihmislaji on niin saatanan tyhmä ja mätä.
Aivan. Oma polkunsa hoitoineen päivineen tai ilman. Jos tuolle luoja-linjalle lähdetään, niin eikö ole niin, ettei tähän maailmaan yhtään lasta synny ilman sitä Luojaa? Mitä kukaan ihminen on sitten sanomaan, että tuon ihmisen ei kuulu saada lasta, vaikka ihminen (Luojan ansiosta?) on keksinyt hedelmöityshoidot?Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21935705:Niin, kuka tietää Luojan aivoitukset, vielä vähiten minä itse. Oma tarkoituksensa varmasti siinäkin kuitenkin on, vaikkakin vaikea ymmärtää. Jokaiselle annetaan se oma polkunsa kuljettavaksi, ja jos se on lapseton, niin sitten se on. Silloin tehtäväsi on joku muu .
Mulla kohdalla se olisi jatkunut todella katkerana. Sitä kun ei voi toisen puolesta määrittää sitä mikä tuntuu pahalta.Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21935926:Ja edelleenkin - elämä jatkuu lapsettomanakin .
Peesi! Ja se Mrs. Shillelagh myös. Ovat olleet ennenkin samassa ketjussa 'riehumassa'.Tiesittekö muuten, että kiukku, viha, itku, suuttumus, ärsyyntyminen yms. tunteet ovat juuri niitä, mitä eräs nimimerkki tässä ketjussa koittaa teihin aikaiseksi saadakin.
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset.
Lapsen tekeminen ei ole yhtä kuin "endometrioosin hoito". Endoa hoidetaan mm leikkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja tietopläjäys;21933870:Lunaticille yms muille kumppaneille, jotka hoidot kieltää:
Endometrioosi on sairaus, joka voi pahentua jopa niin pahaksi, että siinä on hengenlähtö lähellä. On se hassua, että syöpäsairauteen huolittaisiin lääkkeet ja hoidot, mutta endometrioosin hoitaminen on ehdoton nou nou. Nainen saa kärsiä kivuista, ehkä jopa ajan kanssa kiinnikkeiden yhtäkkiä aukaistua vatsakalvot kuolla kotiin verenvuotoon. Mutta endometrioosiin ei saa hoitoja ottaa!!!
Täältä käsin ei pystytä muuttamaan Kiinan tai Kolumbian tai Venäjän adoptiolakeja. Adoptointi ON vaikeaa vaikka Suomessa laki muutettaisiin mitenkä.Mä haluaisin kuulla lisää perusteluja sille, miksi lapsen pitää olla nimenomaan biologinen? Miksi adoptoitu lapsi ei kelpaa?
Turha vastata, että adoptoiminen on vaikeaa - joo, se on sitä nyt, mutta kyllä hyvä tavaton sentään ihmisen säätämiä lakeja voidaan muuttaa jos kerran luonnonlakejakin muutetaan.
Nimenomaan. Sun logiikka. Tässä kun oli kyse puhtaasta biologiasta.Niinpä....mutta kun ei. Narkkarit yms. pamahtaa paksuksi tuosta noin vain.
Vähän ontuu joidenkin logiikka.
Jep.Natsikortti käytetty! :attn: :flower: Keskustelun olisi pitänyt päättyä tähän.