Tulipahan taas tämän ketjun myötä todistettua, kuka on palstan idiootti, hänelle suon tämän:flower:
Ja voittaja ooooon tittididii! : LUNAAA!!!Tulipahan taas tämän ketjun myötä todistettua, kuka on palstan idiootti, hänelle suon tämän:flower:
Ahaa, näkemyksesi perustuu ainoastaan kuvitelmiin.Onneksi en tosiaan tiedä jos tunnen, en pitäisi enää "normaaleina". Mutta onneksi en tunne.
En tunne paljon lapsia.. ja ne muutamatkin on aitoja luomuja lähipiirissä. :vampire:
Toivottavasti en nää unta teidän kyborgeistanne, palaan astialle huomenna. Nyt meen tutimaan mun aidon ja oikean lapsen viereen.
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että sitten myös diabeetikot, silmälasipäiset, sydänsairaat ja esimerkiksi syövän sairastaneet pitäisi laittaa lisääntymiskieltoon. Olisiko se sitten oikein? Monet sairaudet tai alttius niihin periytyvät ja jos lisääntyminen kiellettäisiin näiltä ihmisiltä, niin mihin tämä maailma oikein menisi? Ihmisten rodunjalostusta kai yritti jo Hitlerkin aikoinaan...Tuo on toinen asia mitä en ymmärrä. Naisella on vaikea sairaus joka periytyy hyvin todennäköisesti. Silti tämä nainen haluaa lapsen ja kun vauvalla on sama sairaus, sanotaan että selviän tästä minäkin niin kyllä lapsikin. Eikä mitään kriittisyyttä sitä kohtaan että onko se oikein, siirtää tauti eteenpäin. Ja kyllä, kellä vain voi olla joku piilevä geeni jossain ja joo eihän sitä tiedä vaikka lapsi sairastuu myöhemmin elämässään... mutta se ei ole sama asia kuin tietoisesti siirtää vakava ja vammauttava sairaus omalle lapselle.
Se jos joku on itsekkyyttä.
Voi ei. Sääli, että sä et näe sitä ulospäin, että kuka on saanut alkunsa keinotekoisesti.Kukaan ei saa mua pitämään keinotekosia lapsia normaaleina ihmisinä. Ne on yhtä luonnollisia kuin kyborgit mun mielestä.
Onkoos se sultaa poos?:stick:
Suuri lahja lapsi silloinkin on vaikka hoitoja apuna tarvittaisiinkin. Aina kun ne hoidotkaan ei valitettavasti onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21935532:Niin - haluta ja tahtoahan saa, mutta aina ei vain käy niin, miten haluaa. Ja se pitäisi minun mielestäni hyväksyä. Lapsi on Luojan lahja. Annetaan, jos suodaan. Ja jos ei anneta, niin silloinkin se elämä jatkuu - juu, lapsettomana mutta ei suinkaan rakkaudettomana.
Eikö tällä perusteella Luojan pitäs pitää huolta,Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21935532:Niin - haluta ja tahtoahan saa, mutta aina ei vain käy niin, miten haluaa. Ja se pitäisi minun mielestäni hyväksyä. Lapsi on Luojan lahja. Annetaan, jos suodaan. Ja jos ei anneta, niin silloinkin se elämä jatkuu - juu, lapsettomana mutta ei suinkaan rakkaudettomana.
Niinpä....mutta kun ei. Narkkarit yms. pamahtaa paksuksi tuosta noin vain.Eikö tällä perusteella Luojan pitäs pitää huolta,
että alkoholisti-, narkkari-, vaikeasti mielenterveysongelmaisille yms. vanhemmille niitä lapsia
( jotka kuitenkin huostaanotetaan ) EI suotaisi?
Niin, kuka tietää Luojan aivoitukset, vielä vähiten minä itse. Oma tarkoituksensa varmasti siinäkin kuitenkin on, vaikkakin vaikea ymmärtää. Jokaiselle annetaan se oma polkunsa kuljettavaksi, ja jos se on lapseton, niin sitten se on. Silloin tehtäväsi on joku muu .Eikö tällä perusteella Luojan pitäs pitää huolta,
että alkoholisti-, narkkari-, vaikeasti mielenterveysongelmaisille yms. vanhemmille niitä lapsia
( jotka kuitenkin huostaanotetaan ) EI suotaisi?
Hyvä ettet ota joittenkin aikuisten itse hyvin lasten saannin omaaviä tyhmiä ja idiootteja vastauksia loukkauksena. Niillä ei itellä ole mitään kokemusta lapsettomuudesta ja eivät kyllä ole oikeita arvostelemaan ketään mistään!En ärsyynny enkä provosoidu. Rakastan omaa luovutetulla munasolulla alkunsa saanutta poikaani enemmän kuin mitään muuta maailmassa, joka päivä ajattelen kuinka uskomatonta se on että MINÄ sain lapsen 16 vuoden lapsettomuuden jälkeen. Oli kyborgi tai ei. Oikeasti, tämä ketju sai minut tuntemaan entistä suurempaa antipatiaa erästä palstalaista kohtaan. Noh, tilaa on kaikille maan päällä, ei siinä mitään. Jokaisella on omat mielipiteensä, onneksi ne eivät vaikuta meidän perheeseemme.
Aikalailla samoilla linjoilla.Vastustan ja tulen aina vastustamaan. Lapsia tulee jos tulee, ja ellei tule niin ei kuulukaan tulla, ainakaan sen kumppanin kanssa. Ei se sen monimutkasempaa ole. Tähän pitäs ihmisen tyytyä.