äitiyspakkaus

Kyllä on ihanaa kun voi olla tässä pakkaus asiassa näin turhamainen tämän raskauden aikana jippii :p neljäs siis tulossa tuli mieleen onko milloinkaan ennen ollut näin sininen sisältö kun nyt on, en muista että olisi,tai miksi siitä on päätetty tehdä sen värinen onko joku viisas päättänyt että poikia tulisi enemmän,jaa-a vai ajateltu että ne käy yhtä hyvin kummallekkin,kukahan laittais vaaleanpunaista pojalle oikeesti.pakkauksen olen saanut vuosina 93, 96 ja 00. =)
 
Kelan toimistosta annetaan vaihtelevaa tietoa. Tokikaan he ei voi tietää kuinka paljon otetaan rahana ja paljonko pakkauksia ja kuinka viimetippaan jätetään.

Mulle luvattiin uus, tulis huhti toukokuun vaihtees jakoon. Mutta taitaa sit vissiin mun osalta tulla vanha?

Harmittaa kyl tosi kova kun menin ostaan 2006 pakkauksen vaatteita. Sain uutena halvalla.

 
-94 pakkaus oli aika poikavärinen, vaikee niitä on varmaan sumplia, näitä värejä. Sillon 13 vuotta sitten se tuskin edes vaihtui vuosittain, en muista. Tämän vauvelin pakkaus pitäis tulla tällä viikolla, kiva saada se, tulee jotain hypisteltävää. =)
 
Niin ja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 17:00 kampaajalle kirjoitti:
Tosiaan jos tällä viikolla sulle pakkaus tulee, niin vanha se vielä on. Uutta aletaan jakamaan viikolla 21 aikaisintaan. Jos ei tule hakemuksia tarpeeksi, niin viivästyy vielä siitäkin. Aika myöhään mielestäni menee, viime vuonna kai uutta pakkausta alettiin jakaa jo aikaisemmin. Ja tänä vuonnahan vauvoja syntynyt enemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja loppuvuosikin näyttää aikasta hyvältä :)
Mutta eihän tietenkään kaikki ota pakkausta, luulisi kuitenkin että suurinpiirtein sama prosentti määrä odottajista valitsee pakkauksen ja sama rahan vuodesta toiseen... Ehkä Kelalle pitäisi ehdottaa, että tilaisivat vaikka ensi vuonna pakkauksia jonkun verran vähemmän, ettei niitä sitten tarvitsisi jakaa "vanhaa" koko kevättä niin että kesällä synnyttävätkin vielä saavat "vanhan" :D Vai mitäs olette mieltä??
Kaiken huippuhan tässä on se, että uhkaa että syksyllä synnyttävätkin vielä saavat tätä vanhaa pakkausta. Ajatteleppa kun 2 kk ennen pitää ilmoitus jättää, niin jos kesäkuun alkuun menee vaihtuminen, niin poikkeuksetta kaikki elokuun odottelijat ehkä vielä saa tämän 06 pakkauksen. Saati sitten jos haluaa varhennetun äitiysrahan, niin pitää ilmoitukset jättää jo ylikin 2 kk aikaisemmin, eli kenties vielä syyskuun äiditkin saa tätä vanhaa, mikäli haluaa äitiysrahan aloittaa jo elokuuta aiemmin heinäkuussa. Mä taidan samantien ottaa rahana itse, kyllä sillä 140 eurollakin paljon saa kun osaa järkevästi ostaa. H&M:llä on niin paljon nättiä ja halpaa.
 
äippä tre
Hei vaan kaikille äp:n odottajille!

Meillä saapui paketti eilen ja vanha oli. Mulla LA 28.7..ja kyllähän aika myöhään näyttää menevän uusien pakkausten jako :(
Mutta ei mua haittaa, laitoin hakemukset heti eteenpäin eli huhtikuun alussa..tietysti jännäsin tuleeko uus vai vanha paketti mutta mietin että kun mulle ei niin väliä kumpi tulee niin jos tulee 2006 paketti niin ompahan yks paketti varastoista jaettu pois vuoden 2007 pakkausta odottavia varten. :saint: :)
Itse tykkään 2006 vuoden paketista vaikka melko sinisävyinen onkin, sopii mielestäni tytölle sekä pojalle. Mutta ainahan uudessa on se uutuuden viehätys :D
Toivottavasti kaikki saavat sen vuoden paketin jonka haluavat, ainakin niiden äitien kohdalla ymmärrän hyvin että haluavat uudemman jos on saanut jo tutuilta tmv. vuoden 2006 tuotteita.
 
eli ensvuonna jaetaan taas -07 pakkausta syksyyn asti jos nytkin vielä viimevuotisia jaellaan =)
meille on tulossa poika,niin ainakin on ennustettu joten -06 pakkaus tervetullut tähän osotteeseen.
vein paperit 2viikkoa sitten ja työnantaja on eilen lähettänyt palkkatositukset ym. kelaan.
eli onkohan äp-tilaus lähtenyt sillon eteenpäin kun olen vienyt hakemuksen vai sitten kun kaikki paperit ovat koossa??vai tuleko se laatikko la:n mukaan??kuukautta aikasemmin tai jotain??
olis kiva päästä hypistelee
:whistle:
 
asiointipalvelu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:24 jybis kirjoitti:
onkohan äp-tilaus lähtenyt sillon eteenpäin kun olen vienyt hakemuksen vai sitten kun kaikki paperit ovat koossa??vai tuleko se laatikko la:n mukaan??kuukautta aikasemmin tai jotain??
olis kiva päästä hypistelee
:whistle:
Kelan sivujen asiointipalvelun kautta voit seurata milloin hakemus käsitellään. Käsittääkseni tapahtuu ihan hakemusten jättämisjärjestyksessä ja esim. täällä Helsingissä kesti melkein kuukauden. Käsittelyn jälkeen Kela laittaa tiedon pakkausten toimittajalle ja sieltä lähtee pakkaus postiin, josta tulee erikseen noutokortti. Tähän menee kuulema vielä n. 2 viikkoa.
 
Teho
Yritin pitkittää omaa hakemuksen viemistä mahdollisimman pitkälle, että olisin saanut uuden pakkauksen, mut vanha nyt sit kuitenkin tuli. Ei sillä, että vanhassa todellakaan mitään vikaa olisi, mutta sisko sai viime vuonna saman ja nyt saan siltä ne "perintönä", eli kaikkia on sit kaksin kerroin.
Jos löytyy joku, joka saa 2007 vuoden paketin, mut haluis 2006 ja on jostai pohjanmaalta päin, niin kirjoittele teho81@hotmail.com... Jos vaik tehtäis vaihtokaupat. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 12:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 21:36 tarkalle kirjoitti:
Kerroin vaan sen, mitä tiedän, eli on totta =) Se Kelan ihminen vastasi, ettei ole kenellekään vielä laitettu menemään uutta, niin tottakai uskon häntä ennemmin kuin tuollaista sinun kaltaista provoilijaa, joka yrittää saada muita kateelliseksi ja ärsyttää. Harmi vaan, kun et siinä onnistu, mua ainakin enemmän huvittaa :LOL:

Tuo äitiyspakkaus, että kumpi tulee tai on tulematta, kun ei ole ainakaan minun elämäni tärkein asia. Ja laita ihmeessä kuvia, en mäkään tosiaan sitä valitettavasti muuten pysty uskomaan. Ihan niin kuin JoannaH(?)kin jo kirjoitti =)

Mutta älä kopioi esim. niitä irc-galleriasta, joita joku oli ottanut Lapsi-messuilta. Jos tosiaan sulla se pakkaus on, niin varmasti täällä on monia joita kiinnostaa kuvat muistakin vaatteista ym. tuotteista, kuin ne jotka on jo netissä pyörineet...

Mutta tosiaan pyydän vielä, että et viitsisi yrittää huojata muita, tää odotus-palsta on ainakin mun mielestä ollut kiva paikka ihan ilman tuollaisia provoilijoita. Heitä riittää Mitäs nyt? -osiossa, joten oletko ajatellut siirtymistä sinne heidän seuraansa...? Jos et, niin ehkä kannattaisi, ei millään pahalla =)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, kummat on huvit kun pitää täällä ihmisille valehdella jostain niin hassusta ja päivänselvästä asiasta kuin muka uusi pakkaus, jota ei vielä edes ole jaossa :LOL:
Usko sä sitä kelan akkaa,,mä en.. Mä uskon tuota kelle on tullu.. Koska sain itsekki tänään tiedon että jollekki oli annettu.. voihan se olla niin että se kelan akka ei oo vielä saanu tietoo siitä.. Mut kummasti olet nyt väärässä.. :LOL:

Tämä ylläoleva keskustelu on jo käytyajat sitten, mutta pakko kommentoida tähän, että olisi tämä ihminen voinut edes kirjoittaa eritavalla, koska noi molemmat jutut on saman provon kirjoittamia... Kun ei vieläkään ole 2007 pakkaus jaossa. Ei ainakaan kukaan ole sitä helistimen palstalaisista saanut.
 
edelliselle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:37 Heppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 12:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 21:36 tarkalle kirjoitti:
Kerroin vaan sen, mitä tiedän, eli on totta =) Se Kelan ihminen vastasi, ettei ole kenellekään vielä laitettu menemään uutta, niin tottakai uskon häntä ennemmin kuin tuollaista sinun kaltaista provoilijaa, joka yrittää saada muita kateelliseksi ja ärsyttää. Harmi vaan, kun et siinä onnistu, mua ainakin enemmän huvittaa :LOL:

Tuo äitiyspakkaus, että kumpi tulee tai on tulematta, kun ei ole ainakaan minun elämäni tärkein asia. Ja laita ihmeessä kuvia, en mäkään tosiaan sitä valitettavasti muuten pysty uskomaan. Ihan niin kuin JoannaH(?)kin jo kirjoitti =)

Mutta älä kopioi esim. niitä irc-galleriasta, joita joku oli ottanut Lapsi-messuilta. Jos tosiaan sulla se pakkaus on, niin varmasti täällä on monia joita kiinnostaa kuvat muistakin vaatteista ym. tuotteista, kuin ne jotka on jo netissä pyörineet...

Mutta tosiaan pyydän vielä, että et viitsisi yrittää huojata muita, tää odotus-palsta on ainakin mun mielestä ollut kiva paikka ihan ilman tuollaisia provoilijoita. Heitä riittää Mitäs nyt? -osiossa, joten oletko ajatellut siirtymistä sinne heidän seuraansa...? Jos et, niin ehkä kannattaisi, ei millään pahalla =)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, kummat on huvit kun pitää täällä ihmisille valehdella jostain niin hassusta ja päivänselvästä asiasta kuin muka uusi pakkaus, jota ei vielä edes ole jaossa :LOL:
Usko sä sitä kelan akkaa,,mä en.. Mä uskon tuota kelle on tullu.. Koska sain itsekki tänään tiedon että jollekki oli annettu.. voihan se olla niin että se kelan akka ei oo vielä saanu tietoo siitä.. Mut kummasti olet nyt väärässä.. :LOL:

Tämä ylläoleva keskustelu on jo käytyajat sitten, mutta pakko kommentoida tähän, että olisi tämä ihminen voinut edes kirjoittaa eritavalla, koska noi molemmat jutut on saman provon kirjoittamia... Kun ei vieläkään ole 2007 pakkaus jaossa. Ei ainakaan kukaan ole sitä helistimen palstalaisista saanut.

NO EI KYLLÄ OLE SAMAN IHMISEN KIRJOITTAMA!! Mä olen nimittäin se ihminen, joka kirjoitti tuon ekan tekstin, nimimerkillä "tarkalle".

Mä en ole mikään provoilija, kerroin vaan tänne totuuden, kun joku yritti huijata, että olisi muka jo uutta jaettu. Kysyin viimeksi tänään Kelan pakkauksista vastaavalta ihmiseltä, ja hän vastasi että viikolla 21 tulee uusi pakkaus jakoon. Ja samalla laittavat Kelan sivuille uudet kuvat.

Eipä kuulunut tuosta kehuskelijasta mitään sen jälkeen, kun kuvia pyydeltiin. Ei ilmeisesti ollutkaan kuvia olemassa, kun ei ole pakkaustakaan :headwall:

Ainoastaan siten on voinut saada 2007 pakkauksen, että on ostanut sen hintaan n. 280?, silloin kuulema saa valita, kumman pakkauksen ottaa. Mutta siis me tavan talliaiset, jotka saadaan pakkaus hakemuksen kautta ilmaiseksi (vaikka tietysti verojahan me maksetaan, mikä mahdollistaa pakkauksen), ei kukaan olla voitu vielä uutta saada, koska meille jaetaan eka vanhat pois.

Mutta pyydän, älä hauku mua provoilijaksi :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 20:12 edelliselle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:37 Heppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 12:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 21:36 tarkalle kirjoitti:
Kerroin vaan sen, mitä tiedän, eli on totta =) Se Kelan ihminen vastasi, ettei ole kenellekään vielä laitettu menemään uutta, niin tottakai uskon häntä ennemmin kuin tuollaista sinun kaltaista provoilijaa, joka yrittää saada muita kateelliseksi ja ärsyttää. Harmi vaan, kun et siinä onnistu, mua ainakin enemmän huvittaa :LOL:

Tuo äitiyspakkaus, että kumpi tulee tai on tulematta, kun ei ole ainakaan minun elämäni tärkein asia. Ja laita ihmeessä kuvia, en mäkään tosiaan sitä valitettavasti muuten pysty uskomaan. Ihan niin kuin JoannaH(?)kin jo kirjoitti =)

Mutta älä kopioi esim. niitä irc-galleriasta, joita joku oli ottanut Lapsi-messuilta. Jos tosiaan sulla se pakkaus on, niin varmasti täällä on monia joita kiinnostaa kuvat muistakin vaatteista ym. tuotteista, kuin ne jotka on jo netissä pyörineet...

Mutta tosiaan pyydän vielä, että et viitsisi yrittää huojata muita, tää odotus-palsta on ainakin mun mielestä ollut kiva paikka ihan ilman tuollaisia provoilijoita. Heitä riittää Mitäs nyt? -osiossa, joten oletko ajatellut siirtymistä sinne heidän seuraansa...? Jos et, niin ehkä kannattaisi, ei millään pahalla =)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, kummat on huvit kun pitää täällä ihmisille valehdella jostain niin hassusta ja päivänselvästä asiasta kuin muka uusi pakkaus, jota ei vielä edes ole jaossa :LOL:
Usko sä sitä kelan akkaa,,mä en.. Mä uskon tuota kelle on tullu.. Koska sain itsekki tänään tiedon että jollekki oli annettu.. voihan se olla niin että se kelan akka ei oo vielä saanu tietoo siitä.. Mut kummasti olet nyt väärässä.. :LOL:

Tämä ylläoleva keskustelu on jo käytyajat sitten, mutta pakko kommentoida tähän, että olisi tämä ihminen voinut edes kirjoittaa eritavalla, koska noi molemmat jutut on saman provon kirjoittamia... Kun ei vieläkään ole 2007 pakkaus jaossa. Ei ainakaan kukaan ole sitä helistimen palstalaisista saanut.

NO EI KYLLÄ OLE SAMAN IHMISEN KIRJOITTAMA!! Mä olen nimittäin se ihminen, joka kirjoitti tuon ekan tekstin, nimimerkillä "tarkalle".

Mä en ole mikään provoilija, kerroin vaan tänne totuuden, kun joku yritti huijata, että olisi muka jo uutta jaettu. Kysyin viimeksi tänään Kelan pakkauksista vastaavalta ihmiseltä, ja hän vastasi että viikolla 21 tulee uusi pakkaus jakoon. Ja samalla laittavat Kelan sivuille uudet kuvat.

Eipä kuulunut tuosta kehuskelijasta mitään sen jälkeen, kun kuvia pyydeltiin. Ei ilmeisesti ollutkaan kuvia olemassa, kun ei ole pakkaustakaan :headwall:

Ainoastaan siten on voinut saada 2007 pakkauksen, että on ostanut sen hintaan n. 280?, silloin kuulema saa valita, kumman pakkauksen ottaa. Mutta siis me tavan talliaiset, jotka saadaan pakkaus hakemuksen kautta ilmaiseksi (vaikka tietysti verojahan me maksetaan, mikä mahdollistaa pakkauksen), ei kukaan olla voitu vielä uutta saada, koska meille jaetaan eka vanhat pois.

Mutta pyydän, älä hauku mua provoilijaksi :\|

Hmmm.. nimenomaan tarkoitin tuota joka aloitti noin nätisti: "usko sä sitä kelan akkaa..mä en". Hän on se provoilija, et sinä =) Mua kyllä käy vatuttaa, et kaikille palstoille eksyy noita kiusia...

Ja joo, todellakin huomasin ettei kuvia ole tullut..onpa outoa sentään..

Itse täällä arvon meninkö viemään hakemuksen liian aikaseen, kun tänään vein.. Tietääkö joku käsitelläänkö nuo hakemukset "vaillinaisina", multa kun jäi sieltä vielä uupumaan työnantajan ilmoitus palkasta eli siis se minkä perusteella tuo äitiyspäiväraha maksetaan? Jostain sain sen käsityksen, että äitiyspakkauspäätös ja äitiysrahapäätös tulee samalla kertaa? Oonko saanut väärää infoa?

Muuten mulle on kyllä aika sama onko pakkaus 06 vai 07 mutta kun on tyttö tulossa ja noi 06 vaatteet taitaa tulla perintönä, niin ois kiva saada uutta B)
 
Edelliselle
Joo, niinhän noita provoilijoita täällä ainakin pyörii, Helistin-palstalla en olekaan käynyt...

Mun mielestä ne hakemuksen käsitellään periaatteessa kokonaisina könttinä, eli jos katsovat että tästä puuttuu joku lappu, niin sitten ei vielä käsitellä avustus kohtaakaan. Mutta olen kyllä kuullut sellaisiakin tapauksia, että on saanut pakkauksesta päätöksen, ja jo pakkauksen kotiinkin, ennen kuin on kuulunut mitään äitiyspäiväraha päätöksestä. En sitten tiedä, onko eroja siinä onko kyseessä iso vai pieni Kelan paikallistoimisto.

Pääkaupunkiseudulla kuulema käsittelyaika saattaa olla kuukaudenkin mittainen, mutta joissain kunnissa on paperit käsitelty samana päivänä, kun on vienyt hakemuksen. Joillekin pakkaus on tullut postiin jo alle viikko siitä, kun on vienyt Kelan laput.

Ymmärrän hyvin, että harmittaa jos tulee vanha. Täällä sama juttu! Oon kieltämättä ehkä liikaa hurahtanut nyt tähän pakkausasiaan :snotty: Tullut seurattua ja kyseltyä ja ja ja... Mutta meillä on jo tuo viime vuoden pakkaus yhteen kertaan, ja osa vaatteista kahtena kappaleena, kun saimme niitä myös käytettynä, niin olisihan se ollut jo kiva saada uudet vaatteet ja uusi pakkaus.

En tiedä, oletko vienyt hakemuksen liian aikaisin, mutta uutta pakkausta aletaan jakaa aikaisintaan viikolla 21. Ja jos hakemuksia ei tule tarpeeksi, niin voi vielä siitäkin myöhästyä. Aion siksi viedä hakemukseni vasta viimeisenä mahdollisena päivänä, mutta taitaa silti tulla meille vielä se vanha
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 21:18 kelan kuulumisia kirjoitti:
Kuulin tänään kelan toimistolta et kuvat julkaistaan viikolla 20 kelan sivuilla, eli ens viikolla =)
Oispa kiva jos tämä tieto nyt sitten pitäis paikkansa. :) Jäämme odottamaan. Mulle tuli tänään kelan päätökset postissa. Saa nähdä milloin tulee pakkaus. Haluttas jo päästä hypistelemään!
 
Joannalle
Valitettavasti ei tuo tieto pidä paikkaansa. Kuvat tulee Kelan nettisivuille sitten, kun uutta pakkausta aletaan jakamaan. Ja uusi pakkaus tulee jakoon aikaisintaan viikolla 21. Näin vastasi se henkilö eilen sähköpostilla, joka vastaa äitiyspakkausta koskeviin kysymyksiin.
Nuo paikallistoimistojen virkailijat eivät ole niin ajan tasalla.
Niin ja vielä se, että jos hakemuksia ei tule samaa vauhtia kuin nyt, niin pitkittyy vielä entisestään uuden pakkauksen tuleminen :whistle:
 
jääjää
JA ENSI VUONNA VALITETAAN 2007 VUODEN PAKKAUKSESTA, KUN HALUTAAN VUODEN 2008 PAKKAUS... :LOL: OLKAA ONNELLISIA ETTÄ, TÄMÄ ETU EDES ON..KAUHEE KISTELY JA KINA JA VOUHOTUS...mitä väliä sillä on, kumpi sieltä tulee...jos 2006 ei miellytää...ottakaa se raha... \|O \|O :whistle:
 
Chi
Sain pakkauksen postista eilen ja ihastelin sitä oikein kunnolla :D . Ne mintunväriset vaatteet oli upeita, pikkupränteistä en tykännyt. Pakkaus oli jumalattoman iso, luulin sen olevan paljon pienempi..! Onneksi oli tuo ukko kantamassa :LOL: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:23 Joannalle kirjoitti:
Valitettavasti ei tuo tieto pidä paikkaansa. Kuvat tulee Kelan nettisivuille sitten, kun uutta pakkausta aletaan jakamaan. Ja uusi pakkaus tulee jakoon aikaisintaan viikolla 21. Näin vastasi se henkilö eilen sähköpostilla, joka vastaa äitiyspakkausta koskeviin kysymyksiin.
Nuo paikallistoimistojen virkailijat eivät ole niin ajan tasalla.
Niin ja vielä se, että jos hakemuksia ei tule samaa vauhtia kuin nyt, niin pitkittyy vielä entisestään uuden pakkauksen tuleminen :whistle:
mä oon kyselly samalta henkilöltä ja hän sanoi silloin että huhti toukokuun vaihtees....

ei oo näkyny.

Tänäänkelasta sanottiin että loppukuuhun menee mikäli samaan tahtiin tulee hakemuksia. Jos tuleeenempi niin sitten aikaistuu mutta todennäköisesti saattaa vielä pitkittyä!

Eli kukaan ei voi antaa oikeestan minkäänlaista tietoa että kuinka nopeeta tai hitaasti uudet tulee jakoon.

he ei voi ennustaa niiden hakemusten määrää....
eli sama ihminen antaa eri tietoa tilanteen ja päivän mukaan. ja se on mutu tietoa!
 
näinon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:43 jääjää kirjoitti:
JA ENSI VUONNA VALITETAAN 2007 VUODEN PAKKAUKSESTA, KUN HALUTAAN VUODEN 2008 PAKKAUS... :LOL: OLKAA ONNELLISIA ETTÄ, TÄMÄ ETU EDES ON..KAUHEE KISTELY JA KINA JA VOUHOTUS...mitä väliä sillä on, kumpi sieltä tulee...jos 2006 ei miellytää...ottakaa se raha... \|O \|O :whistle:
mutta sitä ei voi enään sitten valita rahana kun pakkaus tulee ja jos saaa sen mitä ei niin kovasti ois halunnu.

jos sua häiritsee niin kovaa tää keskustelu niin eikö sun älykkyysosamäärä riitä siihen että tajuaisit ettei sun tarvi tulla lukemaan.

Mitä ihmeellistä on siinä että sanoo oman mielipiteen ja toivoo jotain tiettyä pakkausta...

kateellisten panettelua! Sun tarttis mennä hiekkalaatikolle leikkimään ja huutamaan ja jättää nää keskustelut aikuisille!

Saa kai sitä miettiä ja olla mielipiede kummasta paketista enempi tykkää.

sä taidat siis olla ihminen jolla ei ole omaa mielipidettä vaan menee muitten mukana. SÄÄLITTÄVÄÄ!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:23 Joannalle kirjoitti:
Valitettavasti ei tuo tieto pidä paikkaansa. Kuvat tulee Kelan nettisivuille sitten, kun uutta pakkausta aletaan jakamaan. Ja uusi pakkaus tulee jakoon aikaisintaan viikolla 21. Näin vastasi se henkilö eilen sähköpostilla, joka vastaa äitiyspakkausta koskeviin kysymyksiin.
Nuo paikallistoimistojen virkailijat eivät ole niin ajan tasalla.
Niin ja vielä se, että jos hakemuksia ei tule samaa vauhtia kuin nyt, niin pitkittyy vielä entisestään uuden pakkauksen tuleminen :whistle:
Niin no mie ihan hyvällä sanoinkin että oispa kiva jos tuo tieto pitäis lopulta paikkansa, kun on tullu niin monenlaista arvausta että milloin pakkaus tulee jakoon. Ei näistä voi tietää erkkikään milloin se loppujen lopuksi tulee jakoon. Olis vaan kiva nähdä jo... :D ite saan satavarmasti 2006 pakkauksen tätä menoa, mutta ei haittaa, se on oikein söpö ja kaikki tulee tarpeeseen. Paitsi makuupussi ku mulla on jo kaksi, onpahan mistä valita sitten niin ei sillä kuosillakaan oo tosiaan niin väliä. :whistle:
 
Musta 06 vuoden pakkauksessa on ylivoimaisesti hienoin makuupussi valovuosiin!!!! :D Tosi pirtsakka ja ihanan lapsenmielinen. Toi 07 makuupussi on ainakin ihan plääh pliisu ja muutenkin koko pakkaus on vissiin samaa tyyliä. Ollaan vissiin unohdettu täysin lapsenmielisyys ja tehty aikuisten vaatteita lasten koossa.
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:20 vieras kirjoitti:
Musta 06 vuoden pakkauksessa on ylivoimaisesti hienoin makuupussi valovuosiin!!!! :D Tosi pirtsakka ja ihanan lapsenmielinen. Toi 07 makuupussi on ainakin ihan plääh pliisu ja muutenkin koko pakkaus on vissiin samaa tyyliä. Ollaan vissiin unohdettu täysin lapsenmielisyys ja tehty aikuisten vaatteita lasten koossa.
Mielipiteitä on monia, mun mielestä se makuupussi on karmiva ja suurin osa vaatteista myös. Siksi toivon uudempaa koska voin rehellisesti sanoa, etten pidä yhtään 06 pakkauksesta.
 

Yhteistyössä