äitiyspakkaus

höpöhöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 14:21 oon niin onnelline kirjoitti:
Perjantaina hain postista uuden pakkauksen!! Onko kukaan muu vielä saannu? :D :D
Vaikea uskoa, kun sen pitäisi tulla vasta ensi viikolla jakoon. Mä vitkutin hakemusta niin pitkään, että saan sen uuden ;) Ehkä jo ensi viikolla posti tuo lapun uudesta pakkauksesta!
 
höpöhöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:03 hahah kirjoitti:
Ompa siinäkin hihkumisen aihetta..ihmiset ei kyl oo ikinä tyytyväisiä mihinkään..parempi jos lakkauttaisivat koko pakkaukset, ei tarviis ees siitä valittaa aina..joka kevät sama juttu
Anna meidän hihkua :D Eihän se sinulta ole pois, jos uutta pakkausta toivotaan, vai onko? Pakkohan ei ole edes lukea tällaisia ketjuja, joissa varsin hyvin tiedät ihmisten hihkuvan uudesta tai marisevan vanhasta pakkauksesta ;)

Ja osa on ihan tyytyväisiä, että saivat vanhan, koska eivät esim. pidä uuden pakkauksen (mun mielestä) ihanista hempeistä väreistä!

Joku toivoo vanhaa, joku uutta, joku saa toivomansa, joku ei. Mutta Suomi on vapaa maa, ja meillä oikeus toivoa sellaisia vaatteita vauvallemme mitä toivotaan. Eikä se tarkoita sitä, etteikö oltaisi kiitollisia ja iloisia, että ylipäänsä tuollainen avustus on olemassa. Veroja me kuitenkin täällä kaikki maksetaan, ja niillä varoilla tuo pakkauskin kustannetaan.

Joten suosittelen hyppäämään seuraavan kerran äitiyspakkaus ketjun yli, niin ei tule paha mieli sinullekaan, kun me turhamaiset odottajat toivotaan uusia pakkauksia ;)
 
höpöhöpö
Lisäys vielä edelliseen viestiini, että juurihan tuo "oon niin onnelline" nimimerkillä kirjoittanut sanoi olevansa tyytyväinen, joten miksi ihmeessä sanot, että ikinä kukaan ei ole tyytyväinen ä-pakkaukseen? Ja täällä toinen, olen tosi iloinen, että mullekin se uusi tulee. Pidän sen väreistä ja vaatteista, ja pääseepä kokeilemaan sitä hupaisaa naisten kondomiakin! :LOL:
 
höpöhöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:44 Millie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 14:21 oon niin onnelline kirjoitti:
Perjantaina hain postista uuden pakkauksen!! Onko kukaan muu vielä saannu? :D :D
Missä kaupungissa asut? Taitaa olla eroja eri toimistoissa..?
Pakkausta ei haeta toimistosta, tai ylipäänsä ei liity mitenkään mikä kaupunki/toimisto. Ainoastaan hakemusten käsittelyajoissa on kaupunkikohtaisia eroja, pääkaupunkiseudulla (ja isoissa kaupungeissa) menee pitempään. Kun Kelassa on tehty päätös, että pakkaus myönnetään, he lähettävät tilauksen pakkauksesta Reimalle. Ja tuolta Reiman varastolta siis postitetaan kaikki pakkaukset siinä järjestyksessä kun tilaukset heille saapuvat. Ja postin nopeudessakaan ei pitäisi olla mitään paikkakuntakohtaisia eroja, joten =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:37 anne kirjoitti:
Minkä värinen uuden pakkauksen kevyttoppapuku on? Tuosta kelan sivuilla olevasta kuvasta on tosi vaikea päätellä väriä...
Eikös se ole raidallinen, valkeaa ja limen vihreää tms. Mun mielestä tosi kauniin näköinen :D Toivottavasti posti pian tuo lapun pakkauksesta, tai ei nyt niin pian, että vielä vanha pakkaus tulisi :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:47 äitiliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:37 anne kirjoitti:
Minkä värinen uuden pakkauksen kevyttoppapuku on? Tuosta kelan sivuilla olevasta kuvasta on tosi vaikea päätellä väriä...
Eikös se ole raidallinen, valkeaa ja limen vihreää tms. Mun mielestä tosi kauniin näköinen :D Toivottavasti posti pian tuo lapun pakkauksesta, tai ei nyt niin pian, että vielä vanha pakkaus tulisi :whistle:

Minä kans kovasti odotan että saan neuvolasta lapun että saan hakea pakkausta, ihana pakkaus!
 
Joo, niin on minunkin mielestä ihana pakkaus :D Kiva, että kävi niin hyvä tuuri, että taidan olla ensimmäisten joukossa, joille tuo uusi pakkaus ehtii. Vaikka olishan se viime vuodenkin ollut ihan ok, mutta kyllä tämän mielummin otan. Mun mielestä ne pallovaatteet, raitabody, tumppuboby ym. ym. on varsinkin ihania.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:44 Hantta06 kirjoitti:
Työkaveri ilmoitti tänään lähtee ensimmäiset uudet pakkaukset jakoon, varmistettu Reimalta =)
Kyllä tänne Hankoon on jo yksi uusi äitiyspakkaus tullut noin kaksi viikkoa sitten, just eilen olin sitä kaverini luona ihastelemassa. =)
 
aitikka
Hain tänään pakkauksen postista. Vuoden 2006 oli ja vaikka miten jotkut nyt haukkuukin minut kiittämättömäksi, niin olin pettynyt. Pidän enemmän tämän vuoden "mallista". Tieto Reimalle oli mennyt 11.5. kuten aiemmallakin kirjoittajalla.

Jos joku haluaa vaihtaa 2007 pakkauksen 2006 pakkaukseen, olen valmis tärskyihin. Asun Etelä-Karjalassa eli esim. Lappeenranta olis mulle hyvä paikka tavata. Laatikko on avattu ja koska avasin sen vahingossa väärinpäin, tavarat on kertaalleen vaan siirretty laatikon kansipuolelta itse laatikkoon. Vaatteita ei ole edes taitoksiltaan avattu.
 
Odottelija
Mulle on pakkaus kans tilattu 11.5 muttei vielä ainakaan tänäänkään näkynyt pakettikorttia postissa tulevan....
Mutta kaipa se vanha sitten tosiaan tännekin tulee :( Vaikka joku viime viikolla kirjoitteli toisella palstalla, että Reima jo viime viikolla lähetti uusia pakkauksia vaikka kelan sivuilla on maininta tästä viikosta...
Periaatteen vuoksi olisin kovasti sen uuden pakkauksen halunnut, mutta minkäs teet... Olishan ne Kelalla voineet kauemminkin sitä päätöstä tehdä kuin kaksi viikkoa!!!
 
Ei ole totta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:03 wilmuri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:44 Hantta06 kirjoitti:
Työkaveri ilmoitti tänään lähtee ensimmäiset uudet pakkaukset jakoon, varmistettu Reimalta =)
Kyllä tänne Hankoon on jo yksi uusi äitiyspakkaus tullut noin kaksi viikkoa sitten, just eilen olin sitä kaverini luona ihastelemassa. =)
Joo, nää on näitä urbaaneja legendoja taas :headwall:

Ainoastaa, jos tämän kirjoittajan kaveri on ostanut pakkauksen, on hän voinut saada uuden kaksi viikkoa sitten. Ensimmäiset Kelan äitiysavustuksena tulevat uudes eivät kyllä ole vielä ehtineet jakoon 2viikkoa sitten.
 
Toinen odottelija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:25 Odottelija kirjoitti:
Mulle on pakkaus kans tilattu 11.5 muttei vielä ainakaan tänäänkään näkynyt pakettikorttia postissa tulevan....
Mutta kaipa se vanha sitten tosiaan tännekin tulee :( Vaikka joku viime viikolla kirjoitteli toisella palstalla, että Reima jo viime viikolla lähetti uusia pakkauksia vaikka kelan sivuilla on maininta tästä viikosta...
Periaatteen vuoksi olisin kovasti sen uuden pakkauksen halunnut, mutta minkäs teet... Olishan ne Kelalla voineet kauemminkin sitä päätöstä tehdä kuin kaksi viikkoa!!!
Voi harmi, ettet saanut uutta :/ Mä toimin niin, että kirjoitin hakemukseen että käsittelisivät sen vasta sitten, kun uusi pakkaus jo jaossa, ja ei ole vieläkään päätöstä siitä tehty. Eli todennäköisesti uusi olis tänne tulossa :D
Ja eihän se kelleen kuulu, toivotaanko me uutta vai vanhaa pakkausta :D Mua ei ainakaan hetkauta, jos joku kiittämättömäksi haukkuu, ite kuitenki tiedän, ettei asia ole niin! Toki ne vanhankin pakkauksen vaatteet olis käyttöön tulleet, mutta meillä se jo oli, niin siksi toivoin tälle vauvalle uutta pakkausta!
Toivottavasti paketti ehtii ennen vauvaa kuitenkin, etteivät unohda ihan kokonaan sitä käsitellä :LOL:
 
vanha pakkaus tuli
Hakemus oli käsitelty pari viikkoa sitten ja siinä oli ilmoitus, että tilaus Reimalle 11.5., pakettikortti tuli tänään postitse, itse paketissa oli merkintä, että oli jätetty postin kuljetettavaksi jo 14.5.

Vaatteet oli 2006 pakkauksessa paljon paremman näköisiä luonnossa kuin kuvissa ja voinen elää sen pastellisävyisen makuupussinkin kanssa (vaikka 2007 pakkauksen makuupussi ainakin kuvan mukaan olisi kivempi). Ainoa, mikä uudessa pakkauksessa viehättää huomattavasti enemmän olisi kevyttoppapuku.... Mutta ainahan voi ostaa vielä paljon paremman näköisen itsekin.. (nytkin mulla on muutenkin paikat jo vauvan vaatteita täynnä).

...Enää puuttuu vauva....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:23 Ei ole totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:03 wilmuri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:44 Hantta06 kirjoitti:
Työkaveri ilmoitti tänään lähtee ensimmäiset uudet pakkaukset jakoon, varmistettu Reimalta =)
Kyllä tänne Hankoon on jo yksi uusi äitiyspakkaus tullut noin kaksi viikkoa sitten, just eilen olin sitä kaverini luona ihastelemassa. =)
Joo, nää on näitä urbaaneja legendoja taas :headwall:

Ainoastaa, jos tämän kirjoittajan kaveri on ostanut pakkauksen, on hän voinut saada uuden kaksi viikkoa sitten. Ensimmäiset Kelan äitiysavustuksena tulevat uudes eivät kyllä ole vielä ehtineet jakoon 2viikkoa sitten.
Ei kyllä ole sitä ostanut, eikä ole mikään urbaani legenda vaan totta. Enpä sitten tiedä miksi jo tuli uusi, kaveri kun itsekin oli varma että vanha pakkaus tulee.
 
Harmittaa vietävästi
Vanhahan sieltä tuli ja kyllä itku pääsi kun sen näin :'( Kelan ikkunassa -06 pakkaus näytti minusta ihan kivalta, mutta täällä kotona se oli aivan kammoksuttavan näköinen :'( Uudessa viehätti etenkin ne vihreät vaatteet. Ehkä sitä jossain vaiheessa asiaan sopeutuu, mutta tympii niin maan mahdottomasti, että kerrankin kun olisivat saaneet kauan tehdä päätöstä Kelalla, niin ei! Ja toisekseen, kun kaikki hokevat, että yliaikaiseksi kaikki esikoiset menevät, niin miksi ihmeessä se pakkaus sitten piti hakea sen 2kk ennen laskettua aikaa...?! Nääs, nääs, nääs :headwall:
Ja kun vaan viikosta on kyse!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 19:14 Harmittaa vietävästi kirjoitti:
Vanhahan sieltä tuli ja kyllä itku pääsi kun sen näin :'( Kelan ikkunassa -06 pakkaus näytti minusta ihan kivalta, mutta täällä kotona se oli aivan kammoksuttavan näköinen :'( Uudessa viehätti etenkin ne vihreät vaatteet. Ehkä sitä jossain vaiheessa asiaan sopeutuu, mutta tympii niin maan mahdottomasti, että kerrankin kun olisivat saaneet kauan tehdä päätöstä Kelalla, niin ei! Ja toisekseen, kun kaikki hokevat, että yliaikaiseksi kaikki esikoiset menevät, niin miksi ihmeessä se pakkaus sitten piti hakea sen 2kk ennen laskettua aikaa...?! Nääs, nääs, nääs :headwall:
Ja kun vaan viikosta on kyse!

Hei laita ilmoitus jonnekin, että haluat vaihtaa 2007 pakkaukseen. Jotkut haluaa mieluummin tuon 2006. Toivotaan, että asia kääntyy parhain päin =)
 
Olisitte tyytyväisiä, että meillä Suopmessa on mahdollisuus näin hienoon avustukseen, ettekä valittaisi. Jos ette tykkää pakkauksesta ottakaa avustusraha ja ostakaa mieleisenne vaatteet kaupasta niin ei tarvitse valittaa.Hoh-hoijaa....
 
Mutta kun kyse on periaatteesta! Että jos vauva syntyy reilustikin tämän vuoden puolella, siis helmikuun jälkeen, niin kyllä pitäisi saada tämän vuoden puolella ilmestynyt pakkaus! Että siksi tympii. Eikä sillä raha-avustuksella noin paljoa kuitenkaan tavaraa saa.
Että kyllä minusta saa ihan vapaasti marmattaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:53 vieras kirjoitti:
Olisitte tyytyväisiä, että meillä Suopmessa on mahdollisuus näin hienoon avustukseen, ettekä valittaisi. Jos ette tykkää pakkauksesta ottakaa avustusraha ja ostakaa mieleisenne vaatteet kaupasta niin ei tarvitse valittaa.Hoh-hoijaa....
Samaa mieltä. Ne äitiyspakkauksen vaatteet ei edes sovi kauaa aikaa vauvalle ja siksi onkin ihan sama että onko ne vihreät vai keltaisenkukertavat! Eli ottakaa raha, niin ei tarvi valittaa. Ja jos NIIN paljon haluaa uutta pakkausta, niin ottaa sen 140e rahana ja laittaa loput itse ja OSTAA Reimalta uuden pakkauksen. Näin ei tarvi "itkeä".
 

Yhteistyössä