Niin ja hintakin oli aika törkeä... :\|Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:05 Sanna kirjoitti:Mistähän tietää, mikä pakkaus tuossa linkin paketissa on, kun sitä ei ole avattu???
Saitko nä '06 vai '07?Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:59 mary-83 kirjoitti:tänään sain.oli sinistä ja keltaista ja valkoista...
aika poikamainen pkt mun mielestä,tosin se ei haittaa kun sellainen on tilauksessa... B)
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:23 ärsyttää kirjoitti:Miten voi olla niin mun tuuria! Vai että nyt jo on tullut uusia pakkauksia... Sain omani juuri viime viikolla ja tietenkin oli se vanha. Tää on juuri niin mun elämääni... Kaikki menee aina päin h*lvettiä.
Ihan varmasti kusetusta!Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:54 JoannaH kirjoitti:Varsin googletin niin löyty tämmönen!
http://annetaan.net/nayta.shtml?ilmoitus=28475
Haha, tuota laatikkoa ei ole edes avattu, miten siitä edes tietää onko 2006 vai 2007, ei se tuossa laatikon päällä lueAlkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 14:28 Mimosa kirjoitti:\Ihan varmasti kusetusta!Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:54 JoannaH kirjoitti:Varsin googletin niin löyty tämmönen!
http://annetaan.net/nayta.shtml?ilmoitus=28475
Tuo on kyllä niin totta! Aina jollain on jotain valittamista: milloin on liian sinistä, milloin liian pliisua tai värikästä. Tuotteetkin vaihtelee vähän vuosittain, kuten -07 paketissa on nyt sitten 2 kpl kestovaippoja viime vuoden sijaan. Joten jonkun mielestä taatusti hyvä juttu, toisen mielestä huono.Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:35 TheSimpsons kirjoitti:Joo ihme vääntöä ja kiistelyä... :xmas:
Kelan sivuilla lukee, että kun uutta pakkausta aletaan jakamaan, sinne tulee silloin kuvat siitä. Eiköhän se ole oikea tieto. Mulle kylläkin ihan yks ja sama, uuden saan silti, koska ihan vielä ei edes ole se vaadittavat 22 viikkoa täynnä. Vien siis hakemuksen joskus paljon myöhemmin...
Ja johan sitä uuttakin on ehditty haukkumaan, kuinka pliisu muka on. Aina valitetaan, vaikka ois sitten liian räikeät värit tai sukupuolisuunnatut... :headwall:
Määki vaan jännään että kumpi tulee, ihan tahalleen jätin hakemuksen silleen että menee ihan rajoille ku kerta semmoseen aikaan sattu. Lisää jännitystä elämään.Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 15:26 Kahden tytön äiti kirjoitti:mulle ei ole oikeastaan väliä kumman saan, se on kuitenkin niin mahtava etuisuus kaikinensa tuo äippä-pakkaus!
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 13:53 Milla kirjoitti:\Tuo on kyllä niin totta! Aina jollain on jotain valittamista: milloin on liian sinistä, milloin liian pliisua tai värikästä. Tuotteetkin vaihtelee vähän vuosittain, kuten -07 paketissa on nyt sitten 2 kpl kestovaippoja viime vuoden sijaan. Joten jonkun mielestä taatusti hyvä juttu, toisen mielestä huono.
Ollaan me äidit kuulkaa hassuja, kun tällaisista kinataan. Sehän on vain kiva, että tulee hiukan vaihtelua ja 10 vuotta ei ole samat vaatteet pakkauksessa.
No, mutta oikeasti nämä aloitukset taitaa olla niitä kuuluisia provoja