äitiyspakkaus

uuttatoivon
kelan sivuilla on henkilä jolta aisaa voi tiedustella.

olen näin tehnyt ja hän sanoi noin viikko sitten että menee tän kuun vikalle viikolle tai jos oikein viimetippaan venyttää ihmiset niin sitten toukokuun ekalle viikolle.

meillä laskettu aika juhannuksen alla, ja hön laittoi että mikäli käsittely aika täällä on kk. saan uuden mutta jos nopeampaa niin todennäköisesti vanha vielä tipahtaa.

eli aikapaljon siitä kiinni kuinka pitä käsittely aika.

ne jotka nyt vie postiin niin uskon että saatte uuden. riippuen tietenkin että mistä haette ja siitä käsittely ajasta.

Itsellä ei muuten ole väliä kumpi tulee mutta olen typeryyksissäni ostanut äitiyspakkauksen vaatteita kun olen uutena ja todella halvalla saanut.
joitain vahingossa jopa kahteen kertaan =)

osan ostin kun en tiennyt vielä että ovat äp.pakkauksesta ja nyt ostin melkein kaikki vaatteet kun laskin että saisin uuden =/

laitoin kyllä hakemukseen toivomuksen että saisin uuden mutta niitä toiveita varmaan on aika monella muullakin =)

seuraavalle lapselle en pakkausta ota koska tavara on jo sitten (sakset ja harjat jne)

koska huutonetistä ja kirppareilta saa uudet äp.pakkauksen vaatteet niin halvalla ja jää vielä 140? varmasti ostaa kaupastakin.

Kun eihän edesäp pakkauksen tuotteet edes oo suomalaisia enään.

ikävä kyllä....
 
Kelalla ei tunnu ruuhkaa olevan, eilen vein paperit ja tänään tsekkasin nettisivujen sähköisen asioinnin kautta niin päätökset oli jo tehty ja paperilla päätökset tulevat kotiin huomenna tai viimeistään maanantaina.
Siellä oli, että pakkaus on tilattu ja postitetaan kahden viikon kuluessa, nyt jännityksellä odotetaan kumpi tulee...
 
hah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:23 ärsyttää kirjoitti:
Miten voi olla niin mun tuuria! Vai että nyt jo on tullut uusia pakkauksia... Sain omani juuri viime viikolla ja tietenkin oli se vanha. Tää on juuri niin mun elämääni... Kaikki menee aina päin h*lvettiä.

Varsinki kun on kyse näinkin suuresta asiasta ku ilmaisista vaatteista :LOL: RELAX! :headwall:
 
innokas
Vuonna 2006 kelan sivuille ä-pakkaus kuvat on päivitetty 5.5. joten kenties samoja aikoja tänäkin vuonna =) ?? Ja sinnehän ei ole enää kauan, reilu viikko... Katsellaan millon ilmeestyvät ;)
 
mun mielestä se oli se viime vuoden malli.
en mä ole tiennykkää et ne paketit sisältää noin paljon tavaraa ja vielä tarpeellista sellaista.
mä oon aina luullu et niis on joku muutama ruma body ja jotain oppaita ja that´s it...

positiivinen yllätys!!!
 
huh, mitä vouhotusta äitiyspakkauksesta... Mitenköhän sitte suut pantaisiin jos elettäis vuotta 2000, jolloin jaossa oli ainaki 3 erilaista pakkausta.. Yks pakkaus oli pääväriltään tummansininen, toisessa oli kirkaanpunainen ja sitte oli vielä keltainen. Kuulin jälkeenpäin, että vielä olisi ollu neljäski erilainen pakkaus jaossa... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 14:28 Mimosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:54 JoannaH kirjoitti:
Varsin googletin niin löyty tämmönen! :eek:

http://annetaan.net/nayta.shtml?ilmoitus=28475
Ihan varmasti kusetusta!
Haha, tuota laatikkoa ei ole edes avattu, miten siitä edes tietää onko 2006 vai 2007, ei se tuossa laatikon päällä lue :LOL:
 
Joo ihme vääntöä ja kiistelyä... :xmas:
Kelan sivuilla lukee, että kun uutta pakkausta aletaan jakamaan, sinne tulee silloin kuvat siitä. Eiköhän se ole oikea tieto. Mulle kylläkin ihan yks ja sama, uuden saan silti, koska ihan vielä ei edes ole se vaadittavat 22 viikkoa täynnä. Vien siis hakemuksen joskus paljon myöhemmin...
Ja johan sitä uuttakin on ehditty haukkumaan, kuinka pliisu muka on. Aina valitetaan, vaikka ois sitten liian räikeät värit tai sukupuolisuunnatut... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:35 TheSimpsons kirjoitti:
Joo ihme vääntöä ja kiistelyä... :xmas:
Kelan sivuilla lukee, että kun uutta pakkausta aletaan jakamaan, sinne tulee silloin kuvat siitä. Eiköhän se ole oikea tieto. Mulle kylläkin ihan yks ja sama, uuden saan silti, koska ihan vielä ei edes ole se vaadittavat 22 viikkoa täynnä. Vien siis hakemuksen joskus paljon myöhemmin...
Ja johan sitä uuttakin on ehditty haukkumaan, kuinka pliisu muka on. Aina valitetaan, vaikka ois sitten liian räikeät värit tai sukupuolisuunnatut... :headwall:
Tuo on kyllä niin totta! Aina jollain on jotain valittamista: milloin on liian sinistä, milloin liian pliisua tai värikästä. Tuotteetkin vaihtelee vähän vuosittain, kuten -07 paketissa on nyt sitten 2 kpl kestovaippoja viime vuoden sijaan. Joten jonkun mielestä taatusti hyvä juttu, toisen mielestä huono.

Ollaan me äidit kuulkaa hassuja, kun tällaisista kinataan. Sehän on vain kiva, että tulee hiukan vaihtelua ja 10 vuotta ei ole samat vaatteet pakkauksessa.

No, mutta oikeasti nämä aloitukset taitaa olla niitä kuuluisia provoja :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 15:26 Kahden tytön äiti kirjoitti:
mulle ei ole oikeastaan väliä kumman saan, se on kuitenkin niin mahtava etuisuus kaikinensa tuo äippä-pakkaus! :)
Määki vaan jännään että kumpi tulee, ihan tahalleen jätin hakemuksen silleen että menee ihan rajoille ku kerta semmoseen aikaan sattu. :D Lisää jännitystä elämään.
 
vieksu
No eikös nyt hän, joka väitti jo uuden pakkauksen saaneensa, voisi ottaa kuvia siitä pakkauksesta, niin todistaisi asian. Ja kun näin ei tapahdu, niin tajuaahan sen, että pissii vaan muita silmään :whistle:
 
YKSI kesto
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 13:53 Milla kirjoitti:
\Tuo on kyllä niin totta! Aina jollain on jotain valittamista: milloin on liian sinistä, milloin liian pliisua tai värikästä. Tuotteetkin vaihtelee vähän vuosittain, kuten -07 paketissa on nyt sitten 2 kpl kestovaippoja viime vuoden sijaan. Joten jonkun mielestä taatusti hyvä juttu, toisen mielestä huono.

Ollaan me äidit kuulkaa hassuja, kun tällaisista kinataan. Sehän on vain kiva, että tulee hiukan vaihtelua ja 10 vuotta ei ole samat vaatteet pakkauksessa.

No, mutta oikeasti nämä aloitukset taitaa olla niitä kuuluisia provoja :LOL:

VUODEN 2007 PAKKAUKSESSA ON VAIN YKSI KESTOVAIPPA. Mäkin luin täältä jostain palstalta että olis kaksi, ja kysyin siltä Kelan ihmiseltä joka pakkausta koskeviin kysymyksiin vastaa. Vastasi että on edelleen vain yksi viime vuotiseen tapaan, mutta olikohan niin että merkki oli vaihtunut tai jotain... Mutta siis yksi kappale vain. Joillekin hyvä, mutta mun mielestä ei tarviisi olla edes sitä yhtä. Mutta eipä tuo haittaa, aion lahjoittaa / myydä sen jollekin tarvitsevalle ja ostan sitten jotain, mitä meillä tarvitaan :)

Uutena -07 pakkauksessa on vauvalle hammasharja. Eikä sen takia olla poistettu mitään vanhaa pakkauksesta, että on niin kuin ylimääräisenä extrana.
 

Yhteistyössä