Kerroin vaan sen, mitä tiedän, eli on totta =) Se Kelan ihminen vastasi, ettei ole kenellekään vielä laitettu menemään uutta, niin tottakai uskon häntä ennemmin kuin tuollaista sinun kaltaista provoilijaa, joka yrittää saada muita kateelliseksi ja ärsyttää. Harmi vaan, kun et siinä onnistu, mua ainakin enemmän huvittaa
Tuo äitiyspakkaus, että kumpi tulee tai on tulematta, kun ei ole ainakaan minun elämäni tärkein asia. Ja laita ihmeessä kuvia, en mäkään tosiaan sitä valitettavasti muuten pysty uskomaan. Ihan niin kuin JoannaH(?)kin jo kirjoitti =)
Mutta älä kopioi esim. niitä irc-galleriasta, joita joku oli ottanut Lapsi-messuilta. Jos tosiaan sulla se pakkaus on, niin varmasti täällä on monia joita kiinnostaa kuvat muistakin vaatteista ym. tuotteista, kuin ne jotka on jo netissä pyörineet...
Mutta tosiaan pyydän vielä, että et viitsisi yrittää huojata muita, tää odotus-palsta on ainakin mun mielestä ollut kiva paikka ihan ilman tuollaisia provoilijoita. Heitä riittää Mitäs nyt? -osiossa, joten oletko ajatellut siirtymistä sinne heidän seuraansa...? Jos et, niin ehkä kannattaisi, ei millään pahalla =)
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, kummat on huvit kun pitää täällä ihmisille valehdella jostain niin hassusta ja päivänselvästä asiasta kuin muka uusi pakkaus, jota ei vielä edes ole jaossa