Äitiyspakkaus 2008 ;)

  • Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti
Hellu
Miks toi pitää olla taas noin haalean vaalea väriltään. Viime vuoden pakkauksessa ihaninta oli se vihreä raidallinen body ja tämän vuoden paketissa tuo oranssi-keltaraidallinen body. Enemmän värejä saisi kyllä olla. Ruokalappu on täysin sama mitä oli vuonna 2006. Makuupussi on ihana.
 
Onpa tosi kiva, paljon hyviä juttuja, kuten pienempi haalari, vaaleat neutraalit värit, joihin helppo yhistää sekä raikkaita, että hempeitä värejä. Nyt jos saisin vauvan ottaisin kyllä pakkauksen, vuoden 2006 pakkausta en huolinu (vaaleansininen, kirahvikuvioinen haalari)
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Onpa tosi kiva, paljon hyviä juttuja, kuten pienempi haalari, vaaleat neutraalit värit, joihin helppo yhistää sekä raikkaita, että hempeitä värejä. Nyt jos saisin vauvan ottaisin kyllä pakkauksen, vuoden 2006 pakkausta en huolinu (vaaleansininen, kirahvikuvioinen haalari)
Mutta kun se haalari ei oikeesti oo pienempi..
 
Pakko myöntää, että mulle ois ihan sama saisinko viime vuoden vai tämän vuoden pakkauksen, kummatkin yhtä kivoja! 2008 pakkauksessa on mielestäni tooosi kiva toppapuku ja makuupussi... (Niitä hieman jännäilin kummosia täksi vuodeksi on valittu, kun se esim. 2006 toppapuku oli aikast kauhea...) Viime vuoden pakkauksesta haluaisin ehdottomasti ne vihreäpallolliset vaatteet... Ne oli jotenkin niin ihanat! Mutta taitaapi meille tulla tuo uusi pakkaus, kun kelan paperit oottaa tuossa pöydällä viimeisiä liitteitä vaille valmiina kelaan toimitettavaksi =)
 
Mämmäm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä 2006 toppapuku oli aivan ihana!! Haalistui vaan kuviot todella nopeasti kaikkialta muualta paitsi saumojen kohdalta :(
joo ihana ehkä pojalle mut en kyllä tytöllä osannut käyttää niinkuin en monia muitakaan sinivoittoisia vaatteita siitä pakkauksesta :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä 2006 toppapuku oli aivan ihana!! Haalistui vaan kuviot todella nopeasti kaikkialta muualta paitsi saumojen kohdalta :(
joo ihana ehkä pojalle mut en kyllä tytöllä osannut käyttää niinkuin en monia muitakaan sinivoittoisia vaatteita siitä pakkauksesta :/
Mun mielestä se sit taas olisi mennyt paremmin tytölle kuin pojalle, vaikka ns. sinivoittoinen muka olikin.
 
Mämmäm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä 2006 toppapuku oli aivan ihana!! Haalistui vaan kuviot todella nopeasti kaikkialta muualta paitsi saumojen kohdalta :(
joo ihana ehkä pojalle mut en kyllä tytöllä osannut käyttää niinkuin en monia muitakaan sinivoittoisia vaatteita siitä pakkauksesta :/
Mun mielestä se sit taas olisi mennyt paremmin tytölle kuin pojalle, vaikka ns. sinivoittoinen muka olikin.
no makunsa kullakin :D
 
zasu
Aivan ihana pakkaus!
Mulla on jo ennestään kertyny vuosien 2001, 2003 ja 2006 pakkaukset. Plus sit vielä siskolla on 2005 ja 2007 pakkaukset :) Voi siis valita parhaat päältä mitä käyttää :D

Onneks tässäki pakkauksessa oli samanlainen haalari ku viime vuonna! Mulla on edelliset jääny vähälle käytölle ku ovat ollu vähä epäkäytännöllisiä. Kyllä musta tuntuu et tää uus haalari on vähä pienempi ku noi edelliset...kokeilin viimevuotista haalaria pojalleni ja oli vähä näfti ku oma mahtu vielä ihan hyvin. Voi tietty johtuu myös mallista.

Ajattelin jotain kivaa kehitellä niihin ihan valkosiin pariin vaatteeseen..ehkä siirtokuvii tms :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Miks toi pitää olla taas noin haalean vaalea väriltään.
jos ne olis kauheen värikkäitä niin sitten aina valitettais että kun on väärät värit ja miks on niin poikavärejä/tyttövärejä jne... yrittävät varmaan pitää mahdollisimman neutraalina ja kaikille sopivana. mutta ainahan voi antaa palautetta!

 
vieras
Kirkas vihreä keltainen punainen-
eikö nämä värit käy sekä tytölle että pojalle ?

Hirveän pliisu pakkaus jälleen, ei pelkoa että tuo meille rantautuisi.

Ainoaa plussaa että kestovaippoja on lisätty !

 
On aika samanlainen ku edellinen. Mutta mielestäni ihan kiva.

Minusta on hyvä, että on vaaleita värejä. Niitä on helppo itse VÄRJÄTÄ. Värjäsin itse viime vuoden vaaleankeltaiset tummanpunasiksi ja vaaleansiniset ruskeiksi. On tullu käyettyä näitä värjättyjä vaatteita tosi paljon! Ja kun värjää laadukkailla pesukoneväreillä, niin värit kyllä pitää. Ei oo haalistunu ollenkaan, vaikka tosi paljon oon pessy vaatteita. Täytyy vain muistaa, että ompeleet eivät värjäänny, kun ovat keinokuituista lankaa. Ja esim ankkapainatukset viime vuoden potkareissa jäi hyvin näkyviin värjäyksestä huolimatta. Suosittelen värjäämistä, jos joku väri ei miellytä! =)
 
Minusta äitiyspakkaus on yksi hienoimpia yksittäisiä etuja, mitä tässä maassa saa (monessa muussa maassa ei, mutta sitä ei moni muista lainkaan). Tokihan se on jokaisen meidän veroista kustannettu, mutta silti! Ne jotka kehtaa valittaa väreistä, saa mun puolesta joko suksia suolle, tai ottaa rahan ja olla valittamatta.
 
odottaja*
Loistava idea Sammal, tuo värjääminen! Mites en sitä itse keksinyt... ;)

Jos en uuteen pakettiin sitä sovella, niin katselenpas sillä silmällä pojalta jääneitä vaatteita, kakkonen on nimittäin todennäköisesti tyttö.
 

Yhteistyössä