Äitiyspakkaus 2008 ;)

  • Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Siis kerrankin kiva toppapuku.
Vieläkin mielestäni potkuhousuja/pukuja liikaa.. Mielummin housuja, puolipotkareita.
Meillä taas ei puolipotkarit pysy jalassa ollenkaan, lapset potkii ne aina pois. Mutta ovatkin olleet jänteviä ja lähteneet liikkeelle aikaisin.
 
Tykkään =)
Vaaleaa on joo, mutta sopii sekä tytölle että pojalle yhtä hyvin, ja jokainen äiti voi tehdä vaatteista enemmän vauvansa näköiset ;) yhdistelemällä niitä kirkkaamman värisiin vaatteisiin.
Makuupussi on suloinen, toppahaalari on nätti. Hmmm, pitäisi varmaan tekaista Pikku-Q niin saisi tuon pakkauksen :xmas:
 
Ihania nuo pirteän raitaiset :D .

JOS puvuksi laitettaisiin oranssi tai limenvihreä/retrovihreä miten mahtaisi äitien suu mennä, kun nyt valitetaan neutraalista ulkoasusta puvun suhteen. Tuo sopii sekä tytölle, että pojalle pakkaus on ihan neutraali, ei kumpaankaan suuntaan kallellaan, jos nyt näitä typeriä tyttö-poika värejä haetaan.
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
aivan ihana. oottelenpa viel viikon kaks ni saan uuden pakkauksen varpilla :whistle:
Etköhän saa, vaikka olisit hakemusken vienyt jo viime viikollakin. Ens viikollahan tuota pakettia aletaan jakamaan.
Mutta eikös nuo vanhat pakkaukset jaeta ensin ja sitten vasta uudet?Jos siis vanhoja vielä jäljellä,voi saada myös sen?

 
vieras
Edellinen oli väreiltään vielä kivempi, mutt nättejä nämäkin. Jos saisin vielä vauvan, niin ottaisin. Itse tykkäisin, jos hiekansävyjen lisäksi olis muita luonnonvärejä tai retrovärejä. Esim. täksi kevääksi vihreää ja ruskeaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Siis kerrankin kiva toppapuku.
Vieläkin mielestäni potkuhousuja/pukuja liikaa.. Mielummin housuja, puolipotkareita.
Meillä taas ei puolipotkarit pysy jalassa ollenkaan, lapset potkii ne aina pois. Mutta ovatkin olleet jänteviä ja lähteneet liikkeelle aikaisin.
Meilläkään ei pysy vauvalla puolipotkarit jalassa, jos ei oo sukkahousuja alla. Heti potkii pois, mutta kun laittaa sukkikset alle, niin pysyy tosi hyvin jalassa :)
 
Minusta aivan mielettömän ihana pakkaus :) Tartteis vaan saada mies suostuteltuu toisen vaavin hankintaan. Ja yrittäähän nyt aina vois, mut ei edes sitäkään, vielä :/ Mutta todella kivat värit ja kokonaisuus!!
 
jännittäjä
kiva pakkaus, niinku edellinenkin...

päätös tuli kelalta alkuviikosta mutta pakkausta ei ole vielä näkynyt. nyt jännittää kumman pakkauksen saan... molemmat ihan kivoja, että eipä sen suurempaa väliä...
 
Turkilmas
Mulle tuli eilen tuo 2007 pakkaus ja olin siitä kyllä todella otettu. Koko pakkauksessa oli ainoastaan yksi puku josta en niin välittänyt, kaikki muut oli musta tosi ihania.

Ja nyt kun katon tuota 2008 pakkausta, niin tosi kaunis sekin. Noista oranssisista en niin välittäisi, mutta kaikki muu kelpais =) .

On ne vaan kivoja nuo äitiyspakkaukset =) :flower:
 
x
Kivalta näyttää.. toivottavasti silti ei mennä siihen suuntaan, että tulevaisuudessa kaikki vaatteet on valkoista/beigee. Mun mielestä vauvojen vaatteissa saa olla piristysvärejä, sukupuolesta riippumatta. Meilläkin tyttö tykkää tutkia vuoden 2006 makuupussin kuvia ja värejä (itse en ollut siitä aikoinaan niin innoissani..)
 
no
mä en kyllä pakkausta saa mut musta toi uusi on kiva.sopii tosi hyvin kummallekkin sukupuolelle.tosin onkohan toppahaalari taas pientä kokoa,monella jää varmaan käyttämättä.
 
lievä pettymys, oli hieman enemmän mieleen 2007 vuoden, mutta enpä ala valittamaan on äitiyspakkaus kuitenkin niin ainutlaatuinen juttu ..ihana on tuokin ja varmasti tulen käyttämään meidän pienellä pojallamme noita vaatteita :)
 
Musta on ihana. Pojasta on jäljellä 06-pakkaus, sekin oli kiva mutta tuo on kauniimpi... sopii tytöllekin paremmin(tosin tuon 06-pakkauksen keltakuvioiset ei kyllä poijaallekkaan oikein sopineet)

Mun hakemukset lähti keskiviikkona, mutta menee työpaikan palkanlaskijan kautta eli varmasti saan tuon:)
 
Ihan jees
Musta muuten ihan kiva, mutta makuupussi on lähes samanlainen kuin 2005. jos saisin vauvan ottaisin pakkauksen silti. Ilmaiseksi kun saa niin ei pitäisi valittaa, vaikka ei ehkä kaikki värit miellyttäisikään. Ainahan se on niin, että kaikkia ei miellytä ne mitä toisi miellyttää. Se raitabody ja potkarit oli ihanat.
 
Tykkäsin enemmän-07pakkauksesta. Mutta kivat on tässä uudessakin nuo raitavaatteet :)
Mä tykkäsin myös-06 pakkauksesta, vaatteet sopi hyvin meidän pojalle. :)
Tosi hieno juttu, että suomessa saa tälläisiä pakkauksia :flower:
 

Yhteistyössä